• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    Rhett Zane Colt - Morticia
    Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    Ruby Maeve Valentina - Morticia
    Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    Michelangelo Xavier Faelds
    Weer houd ik mijn mond dicht het is vast een val.
    "Je hebt inkijk en ik wil nu niet bepaald naar je nou ja..borsten staren," zeg ik onzeker.
    Ze gaat me vast slaan of zoiets, omdat ik haar borsten beledig.
    Ben ik nu serieus?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nicole Joy Eastwood
    Ik kijk op als Rhett ineens de cel inkomt lopen. 'Wat is er gebeurd?' vraagt hij op een verveelde toon.
    Voordat ik en Quinto ook maar antwoord kan geven loopt hij alweer weg. Ik zucht even en hou mijn shirt tegen Delphine's wond gedrukt. Gelukkig kijkt Quinto nog steeds naar Delphine en kijkt hij niet naar mijn shirtloze bovenlichaam.
    'Doen?' hoor ik Rhett ineens vragen. Mijn blik valt op de emmer water die hij bij zich heeft.
    'Dat hebben we al twee keer geprobeerd,' zucht ik terwijl ik me weer op Delphine richt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ruby Maeve Valentina
    Ik kijk hem dodelijk aan en sla mijn armen over elkaar heen. What the heck? Ik had serieus de raarste celgenoot van allemaal hier, dat weet ik nu wel zeker.
    Mijn blik blijft dodelijk naar hem kijken en er ontstaat een ongemakkelijke stilte, waarna ik het toch echt niet meer kan inhouden en opeens begin te lachen. Het klinkt heel anders dan mijn sarcastische en gemene stem, bijna vreugdevol zelfs, waarna ik stop en hem met waterige oogjes aankeek.
    "Meen je dat nu fucking serieus? Wat, ben je homo of zo?" Grijns ik groot. "Niet dat ik daar iets tegen heb natuurlijk."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rhett Zane Colt
    "Hoe bedoel je al twee keer geprobeerd?" Even keek ik beteuterd naar de emmer met ijskoud water en meerdere ijsklonten erin. "Zaten er ook ijsklonten in?" vraag ik dan, want tsja, je wist maar nooit.
    Toch zet ik de emmer neer en zucht, terwijl mijn ogen over Nicole glijden. "Waarom ben je niet aangekleed? Zo maak je het wel heel gemakkelijk."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Nee, ik heb gewoon respect voor vrouwen en kijk daarom niet liever naar hun borsten," zeg ik.
    Ik vraag me af of mijn opmerking de reden was dat ze zo...vreugdevol lachte.
    Waarom moet je gelijk homoseksueel zijn als je niet graag gulzig naar een vrouw haar borsten zit te staren?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nicole Joy Eastwood
    'Hoe bedoel je al twee keer geprobeerd?' Hij kijkt teleurgesteld naar de emmer. 'Zaten er ook ijsklonten in?'
    'Ijsklonten?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Je wilt ijsklonten gooien naar iemand die al bewusteloos is, ja dat goed vast perfect,' vervolg ik op een sarcastische toon.
    Met een zucht zet Rhett de emmer neer en laat hij zijn ogen over me heen glijden. 'Waarom ben je niet aangekleed? Zo maak je het wel heel gemakkelijk'.
    'Één, waar slaat dát nou weer op en twee, ik had iets nodig om het bloeden de stoppe,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ruby Maeve Valentina
    Ik kuch even, als teken dat ik hem niet geloof. "Yeah sure, en ik ben de koningin," Ik rolde mijn ogen waarna er een scheef grijnsje op mijn roodgestifte lippen kwam en ik weer naar Michelangelo keek.
    "Dus als je homo bent, kun je ook gewoon hiertegen?" Zei ik, waarna ik mijn handen naar de onderkant van mijn shirt deed en vervolgens deze uit trok zodat er een zwarte, kanten bh zichtbaar werd.
    Grijnzend zette ik mijn handen in mijn zij. "Dan hoef ik me dus geen zorgen te maken en kan ik dus altijd halfnaakt lopen," lachte ik terwijl ik heen en weer liep en het shirt dat ik aanhad rondjes mee draaide.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rhett Zane Colt
    "Wat boeit dat? Vraag aan Quinto, hij is een man," rolde ik doodgewoon met mijn ogen, alsof het de normaalste zaak op de wereld was. "Jij hoeft hier niet halfnaakt te zitten."
    Ik wees even naar het roodharige meisje dat nog steeds bewusteloos was. "Volgens mij moeten we haar wel naar een ziekenhuis of iets brengen, als jullie al van alles hebben geprobeerd.. wat zal er dan uberhaupt wel helpen?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Ik zweer op mijn zusje haar leven dat ik niet homo ben. Oké het is best sexy, maar, ik wil je nu met respect behandelen. Ik zweer ik ben niet homoseksueel. Mijn laatste relatie duurde vier jaar en eindigde twee maanden terug, het was met een meisje genaamd Vanity Valeriya Cerena McCarthy," zeg ik.
    Ik begin te lachen. Ze denkt serieus dat ik homoseksueel ben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    "Hoe oud is je zusje?" vroeg ik eerst voordat ik daadwerkelijk stopte met rondhuppelen en mijn shirt rond te draaien en ik keek hem even aan.
    Bij zijn woorden dacht ik even na en deed toen weer mijn shirt aan, hm oke. Hij was dus geen homo, I guess. "Waarom was het uitgegaan?" vroeg ik toen maar en ging naast hem zitten, maar wel op gepaste afstand.
    Eigenlijk vertrouwde ik het nog steeds voor geen meter maar goed. Ik wreef mijn rode lippen even op elkaar, maar keek hem vervolgens aan en wachtte af op zijn antwoord.
    "Waarom zit je hier eigenlijk? Je hoort hier helemaal niet met dat hoofd van je." Het klonk slecht maar zo bedoelde ik het niet, hij was veel liever dan elke jongen en toch zat hij hier?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nicole Joy Eastwood
    'Wat boeit dat? Vraag aan Quinto, hij is een man'. Rhett rolt met zijn ogen. 'Jij hoeft hier niet halfnaakt te zitten'.
    'Oh, dus ik had haar maar gewoon dood moeten laten bloeden?' vraag ik sarcastisch waarna ik opsta een naar het slaapgedeelte van de cel loop. Ik trek een zwart hemdje aan en loop weer terug naar het douche gedeelte. 'Nu blij?' Ik zucht even en laat me dan weer naast Delphine zakken.
    Rhett wijst naar Delphine.
    'Volgens mij moeten we haar wel naar een ziekenhuis of iets brengen, als jullie al van alles hebben geprobeerd.. wat zal er dan uberhaupt wel helpen?'
    'Nou, voor zover ik weet smartass zitten we op een éiland, dus zo makkelijk zal het niet gaan om bij een ziekenhuis te komen. Trouwens, er wordt hier haast nóóit iemand naar het ziekenhuis gebracht met de helikopter dus ik schat de kans klein dat ze het bij Delphine wel zouden doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Mijn zusje is 16. Het ging uit tussen mij en Vanity, omdat zij gewoon niks meer voor me voelde, we zijn nog vrienden, maar ik heb niks meer van haar gehoord. Ik zit hier, omdat ik dankzij de breuk, depri werd en drugs begon te dealen, maar een klant wou niet betalen en toen..toen schoot ik haar neer," zeg ik vol berouw.
    Iets zegt me dat ik naamloos meisje kan vertrouwen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    "Hoe kunnen jongens vrienden blijven met hun exen? Geen enkele jongen doet dat." Ik kuchtte een beetje arrogant maar herinnerde me toen dat hij het me eerlijk had verteld en weeral verbaasd keek ik naar hem.
    "Jij blijft mij iedere keer weer verbazen." Meldde ik hem, niet boeiende wat hij ervan vond, maar toch zei ik het wat zachter dan normaal.
    Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen over mijn knieen, zodat ik wat steun had, echter keek ik hem hierna terug aan. "Je mag me Morbid noemen, al ben je wel dom dit aan een vreemde te vertellen."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Ik weet dat ik je kan vertrouwen," zeg ik.
    Morbid is een interessante naam-keuze. Niet iets waar veel mensen voor kiezen. Maar het blijft een mooie.
    Ik glimlach en vraag me af waar Vanity is nu. Vast veilig thuis.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    "Nee, dat weet je niet," zei ik hem bits en keek weer strak voor me uit. Hij wist niets over me, behalve dat ik jongens niet vertrouw en mij nepnaam, verder niets.
    "Je irriteert me mateloos, jochie," gromde ik en wreef met mijn wijsvinger over mijn rode gestifte lippen, een vage rode streep kwam er op mijn vinger en ik keek hem even aan en toen weer naar mijn vinger, alsof ik het aan hem af wilde vegen.
    "Iedereen noemt me hier Morbid omdat ze denken dat ik geen gevoelens heb, emotieloos ben,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.