• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    Rhett Zane Colt - Morticia
    Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    Ruby Maeve Valentina - Morticia
    Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    [Waar is iedereen eigenlijk zo'n beetje x3]

    Marilyn Jones
    Ik keek even in de spiegel en deed mijn haar goed. Vervolgens liep het gebouw van de cipiers uit, op weg naar de gevangenis. Het geluid dat de gevangenen op dit moment maakten was onvoorstelbaar en hopelijk voor hen was dat alleen zo in deze gang. Ik liep met een strak gezicht de gangen door, op weg naar de zuidelijke vleugel.


    yeehh

    Suggestions schreef:
    [Sorry, ik ben zo inspiratieloos nu.]

    (Oh, ik bedoelde het niet zo hoor. Alleen om dit RPG weer bovenaan in mijn topics te krijgen, anders verlies ik het. :') )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    Ik druk haar tegen de muur aan en zoen haar ongecontroleerd.
    Zonder na te denken, duw ik haar een stukje van me af.
    "Waarom dít opeens?" vraag ik wantrouwig.
    Eerst me uitmaken voor van alles en nog wat en me dan zoenen, het verbaast me niks als ze last heeft van hypomanie.
    Het is onduidelijk wat ze wilt en dat irriteert me een beetje.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Hij drukt me, zoals ik hem probeerde uit te leggen met gebaren, tegen de muur aan en kust me ongecontroleerd terug. Wat ik eigenlijk maar al te graag beantwoord, en tot mijn verbazing begin ik ook zwaarder te ademen.
    Opeens duwt hij mij een stukje van hem af, maar nog steeds klem ik mijn benen om zijn middel en keek hem aan, zijn wantrouwige blik in.
    "Waarom zo wantrouwig?" Grinnik ik en streel met mijn vingertoppen zacht langs zijn kaak en vervolgens over zijn lippen. "Ik wil gewoon zeker van mijn gevoelens zijn.."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Welke gevoelens?" vraag ik verbaasd.
    Mijn wantrouwige kant had me overgenomen, ik houd dan wel van Morbid, maar ik wil weten of dit een spelletje is.
    Ik ben niet zo stom om het gelijk te geloven. Ik wil er zeker van zijn.
    Ik wil niet gebruikt worden, dat is gewoon iets slechts.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    "De gevoelens die me verwarren.." Fluister ik zachtjes, zwoel, waarbij ik mijn hoofd lichtelijk kantel en de vingertop van mijn wijsvinger zijn lippen laat volgen.
    Hierna keek ik hem met een scheef, uitdagend grijnsje aan. "Een antwoord waarop je gehoopt had, of wil je liever iets anders horen?" Ik trek hem weer wat naar me toe door mijn vingers achter in zijn nek te verstrengelen en druk kusjes op de huid van zijn nek, waarna ik mijn weg vervolg over zijn kaak en vervolgens bij zijn mond uitkom.
    Dit keer doe ik het niet ruw en ongecontroleerd, eerder liefjes en zacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    Ik geef Morbid een kusje op het puntje van haar neus en zucht zachtjes.
    Ik ben o zo moe.
    "Accepteer je nu dat ik van je houd?" vraag ik.
    Ik vraag me af wat voor gevoelens ze echt voor me had, want de ene keer is ze arrogant, de andere keer een engel.
    Het is verwarrend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Zijn vraag beantwoord ik niet en ik grijns lichtjes mysterieus, waarna ik steeds meer kusjes op zijn mond plaats om hem vervolgens weer te kussen, zachtjes op zijn lip te bijten.
    Een van mijn handen laat ik naar beneden dwalen over zijn borstkas en laat ik plagerig onder zijn shirt verdwijnen om op zijn blote huid liefdevol rondjes te draaien.
    Mijn andere hand laat ik weer door zijn haar strelen en dit keer begin ik wel weer wat ruwer te kussen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aragog schreef:
    Maya
    Ah, dus hij hield van wild.
    Ik duwde hem langzaam achterover op de bank, zodat ik nu boven hem hing. Met mijn slanke vingers streek ik door zijn haren, terwijl ik plagend mijn lippen van de zijne haalde en een kusje gaf op zijn mondhoek.
    vervolgens plantte ik zachte kusjes langs zijn kaak, door naar zijn nek.


    Drew.

    Maya duwt me langzaam achterover en hangt over me heen. Kijk, dat lijkt er meer op.
    Haar vingers glijden door mijn haren, voordat ze haar lippen van de mijne haalt en een plagend kusje in mijn mondhoek geeft. Rawr!
    Zachtjes gaat ze door en geeft een aantal kusjes langs mijn kaak, naar mijn nek.
    Ik probeer mezelf tegen te houden, maar het lukt niet. Mijn handen glijden naar haar borsten. Nadat ik ze wat gestreeld heb, laat ik mijn handen onder haar shirt glijden en speel met haar bh-bandje.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 17:55 ]

    [Haha! Rawr!]
    Maya
    Toen Drew mijn borsten streelde, kon ik me niet inhouden en kreunde zachtjes. Mijn benen had ik elk aan éen kant, terwijl mijn haren langs mijn gezicht vielen.
    Drew speelde met mijn bh-bandje, en ik trok mijn shirt uit die ergens in een hoekje belandde. Éen van mijn handen glipte onder zijn shirt, waar zijn buikspieren duidelijk te voelen waren. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog, en nadat ik nog een rij kusjes in zijn nek had geplaatst beet ik plagend in zijn oorlel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stiles schreef:
    Nicole Joy Eastwood

    'Gaaf, een zombie,' zegt Quinto sarcastisch.
    Hij loopt naar de deur toe en draait die opslot. "Voor het geval je wegloopt,' grinnikt hij. "Niet dat ik dat van je verwacht," voegt hij er aan toe.
    "Is het een idee om te gaan slapen?" vraagt hij dan.
    Ik bijt op mijn lip en haal mijn schouders op. 'Hoe laat is het dan?' vraag ik terwijl ik een hand door mijn blonde krullen haal. 'En als ik zou willen weglopen zou ik toch nergens heen kunnen aangezien we op eiland zitten'


    Quinto.

    "Hoe laat is het dan?" vraagt ze en haalt een hand door haar blonde haren. "En als ik zou willen weglopen, zo ik toch nergens heen kunnen aangezien we op een eiland zitten,"
    "Het is vijf over twaalf," zeg ik tegen haar. "En ik zal je vertellen, ik heb het meegemaakt. Gevangenen die wegliepen doordat cipiers even niet op ze hadden gelet. En die brachten zichzelf vervolgens om het leven door zichzelf op te hangen aan een tak," zeg ik met een kleine trieste toon in mijn stem.

    Aragog schreef:
    [Haha! Rawr!]
    Maya
    Toen Drew mijn borsten streelde, kon ik me niet inhouden en kreunde zachtjes. Mijn benen had ik elk aan éen kant, terwijl mijn haren langs mijn gezicht vielen.
    Drew speelde met mijn bh-bandje, en ik trok mijn shirt uit die ergens in een hoekje belandde. Éen van mijn handen glipte onder zijn shirt, waar zijn buikspieren duidelijk te voelen waren. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog, en nadat ik nog een rij kusjes in zijn nek had geplaatst beet ik plagend in zijn oorlel.


    Drew.

    Zachtjes laat Maya een kreun ontsnappen uit mijn mond en trekt vervolgens haar shirt over haar hoofd en gooi die met een sierlijke worp in de hoek. Snel daarna voel ik haar tengere handen over mijn buik gaan.
    Om het haar gemakkelijker te maken, trek ik mijn shirt uit en laat die naast me op de bank zakken. Mijn handen glijden over haar lichaam, langs haar zij, naar haar heupen en daarna naar haar derrière. Ik knijp even in haar kont, terwijl ze in mijn oorlel bijt.
    Ik kreun zachtjes en trek haar dichter tegen me aan, zodat onze buiken elkaar raken.

    Maya
    Toen Drew me dichter tegen zich aantrok, bewoog ik zachtjes mijn heupen op- en neer.
    Ik kraste zachtjes met mijn nagels over zijn buik, terwijl ik mijn andere hand door zijn haren liet gaan.
    De hand die op zijn buik rustte, liet ik lichtjes over het oppervlakte van zijn huid glijden. In een soepele beweging opende ik zijn gulp, en liet mijn vingers onder de rand van zijn short glijden. Ik trok er zachtjes aan en liet het toen weer los, waardoor het tegen zijn huid kletste.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Drew.

    Ik voel hoe ze haar heupen zachtjes op- en neer beweegt. Het is een beweging die me behoorlijk opwind. Mijn grote vriend - daar bedoel ik niks qua grote mee - zou het waarschijnlijk wel fijn vinden om wat vrijheid te hebben, aangezien hij al aardig overeind staat.
    Vrijwel daarna laat Maya haar nagels over mijn buik gaan. Haar nagels krassen over mijn buik en er komt een scheve, opgewonden glimlach op mijn gezicht.
    Wanneer ze mijn gulp opend en haar vinger langs de rand van mijn boxer laat gaan, hou ik het echt niet meer. Al zeker twee jaar is het enigste wat ik met haar gedaan heb, is praten. Ze wist altijd alle verhalend die over mij de ronde deden, maar ze vertelde ze niet door, ook niet aan andere cipiers. En ook ik heb nooit geprobeerd iets bij haar te doen, maar nu is het moment hier. Als het aan mij lag, lagen we nu allang in bed, maar het voelt fantastisch hoe ze met me speelt. De meeste meiden willen puur uit wanhoop met me naar bed. Veel gevangenen hebben zich aan mij voeten gestort, omdat ze hunkerden naar seks. Tsja, wat krijg je ook. Jongeren die normaal een leven hebben, experimenteren met dat soort dingen, worden opgesloten in een gevangenis. En dat krijg je rare situaties. En vooral als er een cipier zonder zelfbeheersing bij loopt, die niet vies is van een lekkere vrijpartij.
    Waarom ik aan al deze dingen denk, precies op dit moment, is ook voor mij een raadsel. Ik keer terug naar de werkelijkheid.
    Maya trekt de rand van mijn boxer omhoog en laat deze naar beneden vallen tegen mijn huid. Damnn..
    Ik laat mijn handen langs haar heupen naar boven glijden, richting haar bh bandje. Met één simpele klik maak ik de bh los - jep, dit heeft Drewtje vaker gedaan -. Vervolgens druk ik een aantal kusjes langs haar nek, richting haar borsten.

    [Alle jezus. Is mijn post zolang?! ;O]