• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    • Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    • Rhett Zane Colt - Morticia
    • Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    • Ruby Maeve Valentina - Morticia
    • Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Moe? Niet echt. En dat ligt er aan, aan wat voor soort film dacht je?" vraagt ze nieuwsgierig.
    "Dat mag jij kiezen, ik weet niet wat we hier hebben liggen," mompel ik tegen haar en verander mijn houding, zonder mijn arm bij Maya weg te halen.

    Morticia schreef:
    (...)
    Haha, van mijn part mag je, dan kan je misschien met mijn cipier praten of whatever. :')


    Idd. Mannelijk of vrouwelijk?

    Maya
    Ik dacht even na.
    ''Is er niet iets leukers te doen dan film kijken?'' vroeg ik hem.
    Het was een beetje dubbel, het lag er enkel aan hoe hij het opvatte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ruby Maeve Valentina
    Toen ik zijn antwoorde hoorde, kon ik niets anders dan spottend snuiven en me vervolgens weer om te draaien om weer te ijsberen.
    "Sure," begon ik kalm, "Dat is pas een understatement." antwoordde ik sarcastisch en grijnsde, terwijl ik voor hem stopte en hem vervolgens aankeek.
    "Het is al erg genoeg dat ik een cel met je moet delen, dus tenzij je in een meid veranderd, praat niet meer tegen me."
    Goed, misschien kon ik wel aardig bitchy en gemeen zijn, maar dat maakte die gasten er zelf naar, zeker die ene gast die me het vertrouwen ontnam en me verkrachtte, gewoon omdat hij het leuk vond.
    Die fucking klootzak. Nog steeds heb ik er geen spijt van dat ik hem vermoord heb, het was zijn verdiende loon. En als deze gast ook maar íets probeerde, wachtte op hem hetzelfde lot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    Idd. Mannelijk of vrouwelijk?

    Maakt mij niet uit, maar aangezien jij twee mannelijke cipiers hebt en er alleen maar mannen van zijn. Vrouwelijk?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    Als zij het wilt. Ik houd wijs mijn mond, maar zucht.
    Het is beter voor het naamloze meisje. En ik hoor te begrijpen dat ze zich zo gedraagt.
    God, wat ben ik een klootzak. Ze verdient een betere celgenoot, een vrouwelijke. Waarom denken ze niet aan dit? Ik heb er geen probleem mee als we moeten ruilen.
    Het is beter voor haar en ik heb niks te klagen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Als de stilte me begroet, kijk ik verward op. Ten minste, hoe stil het hier kan zijn, want er zijn altijd wel een paar gekken die het verpesten en dat kan je dan horen omdat het best gehorig is.
    Mijn ogen gaan even onderzoekend, terwijl ik ze half vernauwen heb, over de jongen heen en ik rimpel mijn neus eventjes. Waarom luistert hij uberhaupt naar mij?
    Ik had gedacht dat hij door zou praten en niets van me aan zou trekken, what the heck heeft hij sowieso gedaan om hier te zitten? Hij leek me eigenlijk best een wat zwakker typje, niet slecht voor hem bedoeld, maar het leek me niet dat hij hier hoorde maar gewoon thuis. Al kon ik dat natuurlijk niet beslissen, ik wist niet eens wat hij had gedaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nicole Joy Eastwood
    'Oké, zo kan het ook,' hoor ik Quinto mompelen. 'Lukt het, Nicole?' vraagt hij dan.
    Als ik op kijk zie ik dat hij zijn blik op Delphine gericht houdt.
    'Ik denk eerlijk gezegd dat ze vanaf zelf wel bijkomt maar kunnen we voor de zekerheid niet een dokter bellen?' vraag ik. 'Of mogen die hier niet komen?' voeg ik er aan toe.
    Ik haal mijn shirt even van de wond en veeg wat haar aan de kant. 'Zo te zien is de wond niet erg diep,' zeg ik terwijl ik mijn shirt er weer tegen aan druk. 'Kan je anders misschien wat verband halen? Ik kan lastig de hele avond zo blijven zitten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michelangelo Xavier Faelds
    Waarom zou ze hier zitten? Waarom doen de cipiers dit?
    Dit is een vreselijk harteloze daad van de cipiers, de gevangen zijn ook nog steeds mensen, ze hebben alleen iets misdaan volgens de wet.
    Ik heb wel spijt van mijn daden, maar ik verdien het om in een betere gevangenis te zitten, net als alle andere gevangenen hier.
    Misschien is het beter als deze gevangenis weg gaat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Het bleef voor een iets langere tijd stil en ik bleef hem aankijken met mijn armen over elkaar geslagen. Eigenlijk had ik gewild dat hij de stilte eerst verbrak, maar hij luisterde ook echt naar me en hield zijn mond dicht.
    Totdat ik er eindelijk genoeg van had, opende ik mijn mond, "Waarom doe je dit?" Het was geen bijtend sarcasme, maar ik sprak het uit terwijl ik knarsetandde.
    Ik leunde weer tegen de muur aan en wachtte af op zijn antwoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Omdat je het verdient na wat die eikels je hebben aangedaan," antwoord ik. Ik kijk naar haar en kijk dan weer naar de tralies.
    Is ze nu serieus verbaasd, omdat ik aardig probeer te zijn?
    Ik moet er maar het beste van maken, dan is het sneller voorbij. En ik kan maar beter één vriend hebben in de gevangenis hebben, dan helemaal alleen zijn.
    Ze heeft emotioneel vast genoeg meegemaakt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (Ennnn Delphine is nog steeds bewusteloos (cool)
    Kan ik haar niet gewoon laten bijkomen en kennis laten maken met één van de nieuwe personages?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (Ennnn Delphine is nog steeds bewusteloos (cool)
    Kan ik haar niet gewoon laten bijkomen en kennis laten maken met één van de nieuwe personages?)

    (Yayy. Rhett? (aka. mijn nieuwe personage cipier, haha)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Oeh ja! Kan hij niet binnen komen stormen en met magie haar tot leven wekken? (krul) of gewoon een manier om haar wakker te maken is ook goed)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ruby Maeve Valentina

    Ik sta voor een volle minuut even vol met tanden naar hem te staren en probeer te ontdekken of hij er nog iets bij meent of niet, maar probeer hierna mijn masker weer op te zetten en sneer dan, “Ik heb jou fucking sympathie niet nodig, oké?”
    Ik laat me op de grond neer zakken en kijk hem dan weer aan, waarna ik mijn ogen rol en gelijk terug aan de gast denk die me dit heeft aangedaan. Het was zijn verdiende loon, ja, dat was het en ik heb niets slechts gedaan want die klote eikel verdiende het.
    “Hoe heet jij dan?” vroeg ik toen aan hem met een dodelijke blik in mijn ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.