• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 9:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    -> Mijn Topic's.

    Aragog schreef:
    Chàrline
    Ik trok een wenkbrauw op, een keek hem aan alsof hij gestoord was.
    Vervolgens barstte ik in lachen uit.
    ''Als je zo doorgaat kan je nóg meer beledigingen verwachten, dat weet je, hè?'' grinnikte ik.
    Hij maakte me in ieder geval aan het lachen, gelukkig was hij niet zo'n saai persoontje.



    William Jake O'Donnel

    Ik grijnsde speels en haalde mijn schouders op, "Ik ben niet bang van jou" grinnikte ik, "Dus hier het volgende: Try it".
    Mijn ogen stonden uitdagend, maar ook speels.
    Ik was echt niet bang voor haar ! Kijk haar nou, ze is het meest schattige persoontje die ik ooit ontmoet had !
    Op kleine kindjes na, maar dat is logisch.

    Chàrline
    Ik keek hem beledigd aan, en noemde zo ongeveer elk scheldwoord op wat ik kende.
    En dat waren er een hóóp.
    Toen ik uitgesproken was, zuchtte ik en keek hem aan. ''Van scheldwoorden wordt een normaal mens niet echt bang, hè.'' mompelde ik, en grijnsde even.

    [Ik noem mijn kennis van scheldwoorden maar even niet, want dan staat Q vol met de meest vulgaire dingen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik opende mijn mond en sloot hem toen weer, "Jij-jij-". Ik dacht even na, maar zowat elk scheldwoord die ik kende, had ze net gebruikt.
    "Jij lelijke penguïn" mompelde ik toen.
    Plan B dan maar. Dat had ik besloten toen ze me aan het uitlachen was.
    Wat hield ik er toch van dat ik mensen kon laten lachen.
    Ik liet me uit het bed vallen en trok haar met me mee. Eenmaal op de grond zat ik op haar en zette mijn vingers in haar zij.
    Vrolijk begon ik te kietelen, want daar kon Niemand tegen.

    Chàrline
    Ik schoot in de lach toen hij me een pinguïn noemde.
    Net toen ik iets wou zeggen, trok hij me op de grond waardoor hij bovenop me zat.
    Hij begon me enthousiast te kietelen, en ik proestte het uit.
    ''S-stop! Will-'' lachte ik, en deed een poging tot zijn handen wegduwen, maar tevergeefs.
    ''A-alsjeblieft!'' hikte ik van het lachen, en ook mijn tweede poging tot wegduwen hielp niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Kan het wat stiller ?" vroeg ik tussen het lachen door, "Straks hoort iemand ons en vertelt die dat door aan je ouders, of erger nog, die persoon krijgt vuile gedachten".
    Ik kietelde haar vrolijk verder en nam eventjes pauze om mijn vingers rust te geven.
    "Krijg je ervan als jij mij beledigd" zei ik, waarna ik haar liefjes glimlachend aankeek.
    Wacht maar af, dat was pas ronde 1.
    Waar waren we ? Een boksring ?! Oh God, ik kreeg weer vreemde gedachten.

    Chàrline
    Ik prikte hem in zijn buik. ''Dat is gemeen.'' zei ik op kinderachtig stemmetje, en toen hij was gestopt met kietelen, greep ik mijn kans.
    Ik rolde om zodat ik degene was die nu bovenop zat, en begon hem te kietelen.
    ''En ik ben gesteld op wraak, misschien handig om te weten.'' zei ik grijnzend tussen het kietelen door.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Mijn lach vulde de kamer en zodra ik een héél klein beetje gewend was aan het gevoel van Chàrline die me kietelde, probeerde ik actie te ondernemen.
    Ik nam haar polsen vast en oefende alle kracht die ik had uit in mijn armen.
    "Volgens mij gaat het hier nog altijd om de wet van de sterkste" grijnsde ik speels terwijl ik haar zonder moeite tegenhield.
    "Want hé, nieuwsbericht, ik zin ook op wraak".

    Chàrline
    Ik wurmde me met veel moeite los uit zijn greep die verslapte toen hij sprak, en sprong op.
    ''Maar ik ben de snelste.'' grinnikte ik, en griste een kussen van het bed.
    Het volgende moment begon ik William te slaan met de kussen, en ondertussen lachte ik.
    Ah, kussengevechten, nostalgie...

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik moest echt eens sneller leren reageren. Met moeite draaide ik me om en trok aan haar onderbenen zodat ze omviel. Niet te hard natuurlijk, want ik zorgde ervoor dat ze op een bed viel.
    Ik nam het kussen van haar af en begon haar nu zelf te slaan met het kussen.
    Haar haren zaten helemaal door de war, maar lol hadden we wel.
    "WAIT" schreeuwde ik ineens. Ik hield stil met het kussen en keek haar doodserieus aan, "Ik ga geen, ik herhaal geen pyjama aandoen met teddybeertjes op, en ik ga al zeker geen staartjes in mijn haar doen" zei ik, doelend op het feit dat vooral meisjes kussengevechten deden.
    Het enige wat nog ontbrak was dat de veertjes rondvlogen.
    Oh nee wacht, die zaten in onze haren, juis ja.

    Chàrline
    Ik grijnsde.
    ''Het zal je leuk staan, eigenlijk.'' zei ik, en ik trok een gezicht alsof ik heel hard nadacht, en het me voorstelde.
    En toen ik dat werkelijkwaar deed, lag ik voor de zoveelste keer dubbel van het lachen.
    Ik viste wat veertjes uit mijn warrige haar, en gooide die zijn kant op; tevergeefs, die dingen kwamen niet erg ver.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar lachend aan, "Wat een worp !" riep ik dramatisch uit. Ikzelf viste ook wat veertjes uit mijn haar maar ik liet ze boven haar gezicht naar beneden vallen. 1tje liet ik in mijn hand.
    "Hoe goed zou ik jou hiermee kunnen kietelen ?" vroeg ik me hardop af.
    Mijn ogen werden groot alsof ik net een duivels plan had onthuld, "Daar gaat mijn plan" zuchtte ik verslagen.
    Ik zette een pruillipje op en keek haar zielig aan, want die blik werkte ALTIJD bij mijn ouders.
    Ik was gewoon te schattig. Haha.

    Chàrline
    Ik schoot overeind.
    ''Wat? Welk plan?'' ik keek hem angstig aan, en krabbelde achteruit.
    Ik kneep mijn ogen samen.
    ''Ik.. vertrouw je niet..'' mompelde ik schijnheilig, en keek hem terwijl hij een pruillipje opzette.
    ''Wat scháttig.'' giechelde ik, en keek hem geamuseerd aan.

    [Die twee zijn gestoord, geloof ik x'DD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Haha, jaah, was ik ook aan het denken xd]

    William Jake O'Donnel

    "Wel dat plan waarin ik de hele wereld doodkietel met dit veertje zodat ik heerser word van het kwaad" zei ik doodserieus.
    Ik had er op geoefend en het lukt héél erg goed.
    "Oh trouwens, ik weet dat ik schattig ben, dankje".
    Ik deed alsof ik mijn haar achter mijn schouder sloeg, maar dat sloeg dus nergens op aangezien ik geen lang haar had.
    "Maar jij doet het ook niet slecht" grijnsde ik toen ik haar pruillipje zag.
    "Weet je hoe ik dat weet ?". Ik verwachtte dat ze het niet wist dus praatte ik maar verder, "Omdat ik in je wangen wil knijpen en door je haren wil woelen, dan vind ik mensen altijd schattig".
    Ik wist dat ze niet schattig genoemd wilde worden, maar hé, ik zou Will niet zijn als ik mensen niet pestte.
    Ik liet mijn wijsvinger tegen haar neus tikken om haar nog extra te irriteren en keek haar vrolijk aan.

    Chàrline
    Ik beet zachtjes in zijn vinger toen hij mijn neus tikte.
    ''Ik. Ben. Niet. Schattig.'' bromde ik, en keek hem quasi-boos aan terwijl ik mijn armen over elkaar heen sloeg.
    ''Zeg dat niet meer, want ik bijt.'' grijnsde ik.
    Ja, letterlijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''