• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Rider schreef:
    (...)

    (Okee, en waar zijn Ginny en Adelaine?)


    Ergens aan de tafel van Griffoendor.:P


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco

    Ik liep mijn rondje over de gangen om te kijken of iedereen naar bed was, maar daar lette ik nu niet zo op. Met mijn handen in m'n zakken liep ik maar wat rond tot dat een figuur in het raamvenster me deed opkijken. Voorzicht liep ik naar haar toe, ik zag dat ze van slytherin was. Ik stond naast haar en ik legde mijn hand op haar schouder, aangezien ik best wel lang was kon ik daar wel bij "Astoria?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte schok ging door Astoria haar lichaam, toen iemand een hand op haar schouder plaatsen, en ze bijna van de stenen vensterbank viel. Ze slike even, en keek opzij waar Draco stond. "J-ja? Ik weet het, ik mag hier nu niet zijn maar...ik had geen zin, en eerlijk gezegd kon het me weinig schelen." Het was de waarheid die ze sprak, dus ze zou iniedergeval niet in de problemen komen door te liegen. Astoria wende haar hoofd weer naar de open ruimte, en staarde met haar gifgroene ogen weer omhoog naar de hemel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Tijdens het eten merk ik dat Ginny een aanbidder heeft. Helaas voor haar is het niet Harry die zit te staren. Nee, Dean Thomas lijkt Ginny wel leuk te vinden. Ik grinnik zachtjes en bestudeer zijn aura. Jep, duidelijk hotel de botel.
    Ik stoot Ginny aan. 'Hey Ginn, ik geloof dat je een aanbidder hebt,' fluister ik giechelend. Ik gebaar naar Dean. Best wel lachwekkend dit.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Adelaine stoot me aan en zegt 'Hey Ginn, ik geloof dat je een geheime aanbidder hebt.' ze gebaard naar Dean, die snel weg kijkt. Ik grinnik even. Hij kijkt weer en ik glimlach. Snel kijkt hij weer weg. Lachend schud ik mijn hoofd. 'Wat is zijn Aura?' vraag ik zachtjes.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco

    Ik voelde dat ze schrok "J-ja? Ik weet het, ik mag hier nu niet zijn maar...ik had geen zin, en eerlijk gezegd kon het me weinig schelen." ik glimlach "dat herken ik" ik leuke tegen het venster aan waar Astoria op zat. In de weerkaatsing van het raam zag ik de gifgroene ogen van haar, wow dat was me nog nooit eerder opgevallen bij Asoria, eigenlijk vond ik ze prachtig...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk nog een keer goed naar Dean. 'Hmmm zacht roze, wat over het algemeen voor liefde staat. Ow en ik zie ook wat groen en oranje.' Ik praat zo zacht mogelijk, omdat Ginny de enige is die weet van de aura's. Al heb ik zo het vermoeden dat Dumbledore het ook maar al te goed weet. Helaas ontgaat die man bijna niets. Ook al is hij nog zo oud. Ik kijk even naar hem aan de oppertafel. Hij heeft het natuurlijk gelijk door en glimlacht naar mij. Ik glimlach terug en kijk dan weer naar Ginny.


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria staarde naar buiten en grinnikte even zachtjes. "Oh? You do?" Grinnikte ze, en keek weer opzij door het raam naar buiten. Ze wist niet wat het was, maar Draco's aanwezigheid voelde fijn...op de een of andere manier. Astoria trok haar knieën op, en vouwde haar armen er omheen, waarna ze haar hoofd afwende van het raam en Draco aan keek terwijl ze haar hoofd een beetje schuin hield. "Hoe is het tussen jou en Pansy? Daphne zegt dat jullie relatie met de minuut verslechterd. Maar ja...het is Daphne, dus of ik het nou moest geloven?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco

    Op de een of andere manier voelde ik me heel rustig bij Asoria, wat heel gek was, dit was de eerste keer dat ik echt een gesprek of nou ja bij haar in de buurt was. Asoria trok haar knieën op en sloeg haar armen erom heen, even keek ze me met een schijn hoofd aan "Hoe is het tussen jou en Pansy? Daphne zegt dat jullie relatie met de minuut verslechterd. Maar ja...het is Daphne, dus of ik het nou moest geloven?" ik zuchte maar glimlachte daarna "dan zou dit de eerste keer zijn dat ze gelijk heeft, ik denk dat Pansy en ik niet echt gaat werken...alleen weet ik niet hoe ik het haar moet vertellen, je kent Pansy denk ik wel" even dacht ik twee gedaantes buiten te zien....het zullen wel beesten zijn.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte en keek Draco aan. "Ja, ja ik ken haar wel. Ze lijkt me nogal een...heethoofd, en volgens mij is dat nog zacht uitgedrukt?" Astoria grinnikte, en keek even naar buiten, en dacht even iets te zien bewegen, maar het zal wel niets zijn. Ze wende haar hoofd weer naar Draco, en klopt met haar hand op de vensterbank alsteken dat hij bij haar kon gaan zitten. "Dus, ga je me niet verlinken?" Ze trok een wenkbrauw op en keek hem aan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco

    Ik lachte "dat is zeker nog zacht uitgedrukt" blijkbaar had Asoria de schimmen buiten ookal opgemerkt maar zij liet het ook voor wat het was. Ze schoof op en klopte naast haar, als teken dat ik kon gaan zitten, dat deed ik ook "Dus, ga je me niet verlinken?" ik glimachte "tuurlijk niet, wie gaat er nou zo leuk meisje verlinken?" SHIT dat had ik niet moeten zeggen, maar het ging vanzelf, ik probeerde het te verdoezelen door een paar keer te hoesten, wat haatte ik me op zulke momenten!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Nawh, Astoria en Draco zijn zo poepig saampjes ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte blos sierde de wangen van Astoria roze/rood. L-leuk? Hij, haar? Nee, dat kon vast niet. "Ik uhm...Dankje, denk ik" Astoria grinnikte even, en keek Draco aan. "Als je Pansy beu bent, is het niet het beste om het aan te houden, hoe kwaad ze dan ook word. Het doet je niet goed om aan iemand vast te zitten waarvan je niet meer houd Draco..."Astoria wende haar hoofd weer naar het raam, en keek weer naar buiten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    (Nawh, Astoria en Draco zijn zo poepig saampjes ^^)


    {aaahhh dank je xD}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco

    Astoria kreeg een blos dus ik wist dat ik officeel de klos was, fijn. "Ik uhm...Dankje, denk ik" Astoria grinnikte even en ze keek me aan "Als je Pansy beu bent, is het niet het beste om het aan te houden, hoe kwaad ze dan ook word. Het doet je niet goed om aan iemand vast te zitten waarvan je niet meer houd Draco..." nu keek ze weer naar buiten, "dat weet ik..." ik zuchte "dat weet ik maar al te goed".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.