• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Perciën Villemon

    "Eh, oké..." Eerste én tweede verdieping, heeft dat vertrek dat? Woow.
    Ik woonde in een simpel alles begane grond huis met me moeder. "Is het echt zo groot?" Vraag ik dan en glimlach weer.

    Felice Dianna Spark

    Ik zie twee personen lopen, een darvan herken ik, het is Arlynn. Ik lach even en loop erheen.
    "Hallo zeemeermin, en hallo jongen die ik niet ken." Zeg ik en loop op mijn doiie gemakje langs de twee, met een lichte grijns op mijn gezicht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Echo-o-o-oooo.
    Lol, ik hoor me eigen echo hier! Whaha-ha-ha-a-aaaa.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flo Yasmin McLiney

    Het meisje, dat klaarblijkelijk Grae heette, leek me niet al te aardig. Ik gaf bijna ieder mens een kans, maar bij haar kreeg ik spontaan de meiging om keihard weg te rennen. "Dochter van Artemis." Zei ik, met een stem waar een beetje trots in doorklonk. Het meisje bezorgde me met har blik de rillingen en ik wist nog steeds niet waarom. "En van wie ben jij de dochter?"

    (nu hoor je je echo niet meer (A) ik blokker hem)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 18:11 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Aiden Sawyer Paxton

    Nadat ik een tijdje geleden weer was weggeglipt, slenterde ik weer door het bos terwijl mijn handen diep in mijn broekzakken staken.
    Ik trapte verveeld tegen een steentje dat pas enkele meters verderop tot stilstand kwam.
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik even tegen een boom besloot uit te rusten.
    Voorzichtig, zodat ik niet al te vuil zou worden, liet ik me tegen de boomstam op de grond zakken en trok mijn knieën op zodat ik van de omgeving kon genieten.



    Grace Mackenzie Conrad

    "Alleszins niet van Aphrodite," Spotte ik en glimlachte weer zelfzeker terwijl ik mijn nagels wat bestudeerde voordat ik haar weer aankeek. "Hades, ik ben de dochter van Hades."
    Het zou me verbazen dat ze niet zou weten wie Hades was aangezien hij een best bekende god was.
    "En hoe lang weet je al dat je één van de halfgoden bent?" Vroeg ik maar klonk eigenlijk totaal niet geïnteresseerd om eerlijk te zijn.



    [Ik reageer vanavond nog wel, moet eerst even naar mijn oma en weet niet hoe lang het kan duren.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ga eten]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mike Spark

    Ik kon niet meer in slaap komen en besloot maar op te staan.
    Ik irriteerde aan mijn rubberen kleding maar anders kon het niet.
    Ik open de deur en doe mijn handschoen nog even goed.
    Sta ik dan boven op een van de vele bergen in dit kamp, ik zou wel even moeten wandelen om beneden te komen maar dat vond ik niet zo erg.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (eetse)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Elaine Athalia Ephira

    Jupp, het was dus nu officieel, Elaine was verdwaald. "Godver" Mompelden ze. Elaine keek nog even rond, maar zag enkel niets meer dan bomen, en hier en daar wat struiken. Met een zucht strompelden ze wat verder, en liet zich uiteindelijk met een plof tegen een boom aanzakken. Elaine strekte haar benen, terwijl ze haar hoofd wat omhoog kantelden, en vervolgens wat omzich heen keek. Maar nergens leek een einde aan te komen.

    [Ze zit dus tegen de zelfde boom als Aiden, alleen dan aan de andere kant x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Ik ga ook eten latex)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Flo Yasmin McLiney

    Grace was echteen verschrikkelijk onaardig persoon. "Het is wel te merken dat je zijn dochter bent." Zei ik op eenal nrt zo'n spottende toon. "wn ik weet het nu een dag.". Grace klonk totaal ongeïntereseerd en ik besloot dat ik haar voortaan zou mijden. Als ieder kind van Hades zo was, mocht ik wel snel een plan bedenken om hier weg te komen. "En jij lijkt alsof je het al een tijdje weet." Constateerde ik.


    First things first, but not necessarily in that order

    (ben er weer)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mike Spark

    Eindelijk was ik bij de kamp basis, met de ziekenboeg en de andere kinderen van goden die minder waren. ofzo. Ik rekte me uit en verveelde me weer eens.
    Ik vraag me af waneer het weer gaat stormen, want dan zou ik weer weg moeten rennen, weg van het kamp. Tenminste voor een tijdje.
    Er zijn een hoop nieuwelingen gekomen, er liepen wat meiden en jongens die ik nog niet kende.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (NIET STERVEN MENSEN!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Hahaha lynn xd je word helemaal paranoia xd hoe is het met Ar?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Ik heb geen idee)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira