• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Perciën Villemon

    Ik kijk Arlynn aan wanneer ze met het mes komt aanlopen. Wanneer ze hem op mijn arm zet wil ik nog 'stop' roepen, maar ze zet er al een snee in. "Auch!" Zeg ik en kijk naar mijn arm waar wat bloed uit komt. Waar is water dan? O buiten natuurlijk.
    Ik sta op en ren richting buiten, ik kijk naar het water en leg mijn vingertoppen erin, ik zie het water langzaam via mijn vingers, naar mijn hand en richting de wond gaan. "O mijn god, doe ik dat?" Vraag ik met grote ogen wanneer de wond begint te verdwijnen. Ik haal mijn hand uit het water en kijk naar de plek waar eerst de snee zat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik kijk grijnzend hoe Perciën zichzelf heelt. 'Awesome. Je bent echt mijn tegenpool.' Mijn grijns verdwijnt echter snel als ik aan het feit denk, dat ik hoogstwaarschijnlijk binnenkort mijn moeder ga ontmoeten. Ik bedoel, ze moet weten dat ik besta, toch? Waarom heeft ze dan nooit naar mij gezocht? Ze weet vast wel van kamp halfbloed. Zelfs zo'n idioot als vader moet haar de instructies gegeven hebben. Vooral toen hij besloot eentje bij haar te laten in plaats van te dumpen.


    Happy Birthday my Potter!

    Perciën Villemon

    "Tegenpolen hé? Is dat een goed of slecht teken." Ik kijk Arlynn aan. Dus ik heel, en zij verwond, is dat slim?
    Schijnbaar zijn nogal wat mensen hier bang voor haar, want er loop een jongen erg in elkaar gedoken langs ons heen. Ik besluit het te vragen.
    "Hey, Ar? Waarom zijn er zoveel mensen hier in het kamp zo bang voor je." Zeg ik een beetje lacherig. Ik kijk weer naar het water, terwijl ik wacht op antwoord probeer ik wat uit. Ik richt mijn hand op het water en concentreer me, maar er gebeurd niets. Is helen dat het enige wat ik kan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik trek mijn hemdje en spijkerbroek uit. Ik draag zeg maar altijd een badpak eronder. Ik spring soepel in het water en draai mij dan naar Perciën.
    'Laten we zeggen dat ik niet altijd even aardig ben. Ik houd er niet echt van om te doen wat mensen van mij verwachten. Zoals als een meisje bang weglopen als één jongen je eten afpakt. Plus dat ik nogal beangstigende krachten heb. Ik bedoel, zou jij het fijn vinden om een wond te hebben die alleen genezen kan worden door de persoon die hem je heeft toegebracht?' Ik maak een koprol en kijk hem dan weer aan, zijn reactie pijlend.


    Happy Birthday my Potter!

    Perciën Villemon

    Ik kijk naar Arlynn terwijl ik nadenk. "Misschien niet." Zeg ik dan. Ik stroop mijn broekspijpen op, trek mijn schoenen uit en ga met mijn benen in het water zitten. "Waarom heb jij de beangstigende krachten? Dat betekent dat ik alleen maar de goede heb?" Vraag ik. Niet dat ik dan zou willen ruilen als dat zo is. Ik kijk naar het water en beweeg wat met mijn voeten heen en weer. Het water voelt heerlijk en krachtgevend, en ook fijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sunan Taylee

    Ik liep wat door de bossen en verveelde me kapot. Ineens hoorde ik wat bij water. Meteen had ik een idee. Ik gluurde even en zag een meisje en een jongen. Mooizo, er was wat aarde eromheen. Ik sloop achter een boom vlakbij het water en liet na een paar keer proberen een paar bomen opeens groeien bij het water.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik open net mijn mond om te reageren op Perciën, als er plotseling bomen groeien langs de waterkant. Ik stuur mijzelf direct omhoog en kom met een soepele sprong op de oever terecht. Vanuit de druppels vallen twee drietanden uit de lucht recht in mijn handen. Ingespannen tuur ik om mij heen.
    'Wie is daar?'


    Happy Birthday my Potter!

    Sunan Taylee

    Ik liet met moeite in één keer een boom voor het meisje d'r neus groeien. Ik gniffelde zacht en hoorde dat ze schrok. 'Boe' zei ik droogjes terwijl ik achter de boom vandaan kwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Perciën Villemon

    Ik schrik op wanneer er ineens bomen langs de water kant omhoog schieten. "Fucking hell!" Roep ik van schrik en sta in een seconde recht. "Wie is daar?" Hoor ik Arlynn vragen, ik zie haar met twee, hoe heet het, drietanden? Staan.
    Zelf sta ik er nogal sukkelig bij met me... Niets...
    "Ja, wie is daar?" Vraag ik dan ook maar. Ik kijk even naar Arlynn en kijk ook rond.
    Ineens stond er een boom voor ons en ik deinste van schrik terug. "Boe." Hoorde ik en er kwam een jongen achter de boom vandaan. "Oké, niet grappig." Zeg ik dan en bekijk hem even.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 0:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik pas wel weer aan, maar ik was, effe niet zo snel gaan oké, een rijtje maken, eerst Arlynn, dan ik en dan Jij okee...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik grom als er nog een boom voor mij verschijnt. Een jongen verschijnt achter de bomen vandaan, terwijl hij 'boe' zegt. Een gemene grijns siert mijn gezicht, als ik hem herken. Het is de zoon van Pan. Ik vraag mij af, of hij überhaupt wel weet wie hij voor zich heeft.
    'Schrik,' sis ik, terwijl ik één van mijn twee drietanden in zijn richting gooi en natuurlijk niet mis. Zijn linkerarm wordt aan één van zijn bomen gespiest.
    'Maak je geen zorgen. De wonden kunnen weer helen,' zeg ik sluw. 'O wacht, ik ben de enige die dat voor je kan doen. Misschien is dat wel een probleem, aangezien je zo achterlijk bent geweest om mij en mijn broer lastig te vallen met je stomme boomtrucje.'


    Happy Birthday my Potter!

    (You're messing with the wrong girl :Y))


    Happy Birthday my Potter!

    Perciën Villemon

    Ik kijk naar Arlynn die nogal raar reageerde en een drietand door de jongen zijn arm spieste tegen de boom. "Ai..." Zei ik zacht.
    Zou ik dat ook kunnen? Een drietand creëren?
    Ik kijk weer even naar Arlynn. "Reageerde je niet té?" Vraag ik dan terwijl ik even naar de jongen zijn arm keek. Het zag er pijnlijk uit, moet ik toegeven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Srsly? Don't start a conversation if you go after a few minutes...-,- Now we have to wait...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dan ga ik ook maar, aangezien we toch moeten wachten ;) X]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.