• Een tokio hotel verhaal dat ik ooit heb gelezen. Ja, ik zoek veel oude verhalen.

    Het ging over een meisje dat in het hotel van haar ouders woonde, ze had er haar eigen appartement, ik geloof helemaal op het dak. Ze ontmoete Tokio Hotel, ik weet het niet precies meer, alleen weet ik nog dat ze naar haar Tante in Noorwegen gingen, ze had ruzie gekregen met Tom en er kwam daar iemand in het ziekenhuis te liggen.
    Ik weet het, het is niet veel, maar ik dacht dat de titel iets met roses was, maar ik kan er niks op vinden. Hopelijk weet iemand van jullie het.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nee, sorry geen idee...


    Tijd voor koffie.

    Ik zoek een oorzaak van mijn buikpijn..... morgen ziekenhuis... :S


    Forget all the reasons why it won't work and believe that one reason why it will....

    Google geeft dit als een van de eerste resultaten. De beschrijving zegt niet zo veel, maar er staat "roses" in de titel en er is een later hoofdstuk waarin in ieder geval de woorden Noorwegen en Tom voorkomen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan