• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?

Kinderen van;

Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -

Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

(Ja ik moet toch ook slapen :') Doeidoei)

Happy Birthday my Potter!

Cole Daniël

Ik volgde Sunan en zag dat ie nogal pijnlijk keek. Meteen schoot ik in de lach en ging naast hem staan. 'En. Heeft het natuurgodje probleempjes?' grijnsde ik. Hij keek me pijnlijk aan en ik bevrijdde hem. 'Ach, joh. Dat geneest wel' gniffelde ik. Het was soms zò leuk om is een keer kinderachtig te zijn.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Arlynn en Perciën zijn nog steeds daar en Arlynn laat dat niet toe lijkt me, je moest ook nog met Sunan reageren ;')]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ohh, i'm sorry ;) Btw ik doe omstebeurd]

'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

(Moet ik nu reageren?)

[Geen idee, vat het niet meer...]

Ich liebe dich 27.12.23

Arlynn Deonna Villemon

Als Cole Daniël in mijn gezichtsveld verschijnt en mijn drietand uit de boom rukt, gaat mijn aandacht naar hem.
    'Cole Daniël, zoon van Ares,' mijn stem klinkt luchtig. 'En wat brengt jou hier, ons gezellige theekransje verstorend.' Ik houd mijn ogen strak gericht op hem en mijn drietand. Cole staat er om bekend dat hij niet echt nadenkt over zijn acties en dus zou hij zomaar vreemde dingen kunnen doen. Niet dat iemand die alleen maar extra hard kan trappen en slaan nou echt een bedreiging voor mij vormt. Maar ja, je kan je vijanden maar beter niet onderschatten. Al kan ik hem ook niet echt mijn vijand noemen.

Sunan Taylee

Ik wierp een blik op Cole. Daarna keek ik naar het meisje. Dat meisje is niet goed. Cole gniffelde kinderlijk en keek naar het meisje. 'Ik ben stiekem een stalker' gniffelde hij.

Perciën Villemon

Ik kijk even van Arlynn naar, blijkbaar, Cole. Volgens mij mogen ze elkaar niet zo. Ik kijk ook even naar da andere jongen die nogal een wond in zijn arm heeft.
    "Arlynn? Moet hij niet geheeld worden?" Vraag ik dan en knik even naar de jongen met de wond. "Straks gaat het ontsteken of zo." Ik kijk Arlynn nu aan en wacht op antwoord.

Ich liebe dich 27.12.23

[-,- we gingen toch een rijtje af?... Laat maar, dan houden we het zo, maar ga niet voor je beurd okee, Eenhoornpoep, dit was tegen jou. Eerst Rider, dan jij en dan ik okee, niet voor je beurd anders is het erg irritant...]

Ich liebe dich 27.12.23

Klaine4Ever schreef:
    [-,- we gingen toch een rijtje af?... Laat maar, dan houden we het zo, maar ga niet voor je beurd okee, Eenhoornpoep, dit was tegen jou. Eerst Rider, dan jij en dan ik okee, niet voor je beurd anders is het erg irritant...]

[Dat van rijtje af werkt niet. Laat iedereen gewoon wanneer ie wil posten, dat gaat een stuk makkelijker.]

Arlynn Deonna Villemon

Ik wuif Perciëns worden weg alsof het niets is. 'Hij heeft toch zijn excuses nog niet aangeboden? Waarom zou ik zijn wonden dan weer laten helen?' Vervolgens richt ik mij weer tot de gniffelende Cole. Wat een idioot.
    'Dus, of je stalkt één van de jongens, beetje raar als je het aan mij vraagt, maar tenminste nog verstandig. Of je stalkt mij en hebt dus zelfmoordneigingen. Ben benieuwd welke van de twee het is.' Ik vorm de drietanden om naar gewoon water en laat het terug in het meer vallen.

[Rijtje werkt wel, en posten wanner die wil kan ik beter stoppen, want op mijn ds typ ik en kan ik weer overnieuw beginnen want dan zijn jullie al 5 stukje verder bijvoorbeeld. ;') dus....]

Ich liebe dich 27.12.23

[En anderen? Mogen die niks meer posten? Sorry hoor, om als je alleen met drieën in een rijtje doet schiet het niks op. Dalijk posten anderen door ons heen etc, hun mogen dan wel wanneer ze willen posten? Lekker handig]

[Ohmy...Gaan we zo beginnen? Dat zég ik toch helemaal niet, tuurlijk mogen ándere posten... Ohmy... láát maar, je begrijpt het weer niet... Ohmy... Ik ga btw ga maar met zijn tweetjes verder, dóéi! ;') Ik ga naar de winkel... ]

Ich liebe dich 27.12.23