• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [LOL. Ohmy? Kan je je zin niet afmaken? Zeg dan gewoon dat je genog van me hebt, begrijp ik volkomen. Zou ik ook doen als ik jou was, omdat ik het toch niet meer hoef te doen als er een "rijtje" is]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mensen, niet ruziën. Eenhoornpoep, Klaine4ever bedoelde gewoon dat ze niet zo snel kan typen op haar DS en wilde dus die rijtjes om ook nog mee te kunnen doen. Ze heeft niks tegen je en wilt je ook niet weg hebben of zo. Misschien dat het zo overkwam, maar ik weet zeker dat ze het niet zo bedoelde)


    Happy Birthday my Potter!

    [Nee, zo bedoelde ik het ook niet...]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (en toen reageerde niemand meer :( )


    Happy Birthday my Potter!

    [Juap...]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Dussss, gaat er nog iemand reageren? :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Dat zal ik dan wel weer doen xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Perciën Villemon

    "Oké, ik vind dit echt weird, gaat het hier altijd zo?" Vraag ik aan Arlynn.
    Ik kijk naar het water. En beweeg wat met mijn handen. Alsof het water nu ineens in beweging komt ze- Mijn ogen vergroten. "Whoo, who woooh." Zeg ik als er een golf op ons afkomt.
    "Eh, Arlynn." Ik wijs ernaar. "Ik deed niks!" Zeg ik en begin stappen achteruit te zetten. Nee ik deed het niet! Ik dee dat niet!

    [Had ik zin in xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Oké, en nu alle andere mensen in de RPG nog :') )

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik draai mij geschrokken om als Perciën lichtelijk hysterisch begint te doen. Een grote golf komt onze richting uit. Met een krachtige armbeweging laat ik het water zakken.
    'Perciën, als jij het niet deed, wat moet het dan gedaan hebben. Een elfje of zo?' zeg ik sarcastisch. 'Blijf maar gewoon even bij het water uit de buurt, goed? Je hebt duidelijk nog niet echt de controle over je water stuur krachten.'


    Happy Birthday my Potter!

    [Dus nu kan ik niet reageren?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Tuurlijk wel. Het viel mij alleen op dat wij zo'n beetje de enigen hier zijn)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ooow zo. xD Ik ben niet een van de snuggerste xd]

    Perciën Villemon

    "Blijf maar gewoon even bij het water uit de buurt, goed? Je hebt duidelijk nog niet echt de controle over je water stuur krachten." Zegt Arlynn nadat ze het water terug liet zakken in het meer. Ik voel me rood kleuren, ja alleen ik reageer weer zo hysterisch. "Eh, ja. Ik blijf er bij uit de buurt." Zeg ik zacht en kijk onschuldig weg. "Maar alsnog deed ik het niet." zeg ik dan snel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Sorry voor mijn dag niet reageren, maar ik kwam terug van frankrijk.. En ik had in frankrijk zelf slecht wifi]


    That is a perfect copy of reality.

    [Geeft niet ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    SerpentEyes schreef:
    Elaine Athalia Ephira

    Elaine keek van de een naar de ander, maar was toch wel erg benieuwd naar het kamp waar ze de rest van haar tijd aan zou besteden. "Dus...gaan we nog naar dat kamp?" Ze keek van Celeste naar Flo.


    Celeste Celena Ephira
    'Euh het kamp.. Natuurlijk' zeg ik zachtjes. Ik had niet zoveel zin meer om met hun opgescheept te zitten, het was juist zo rustig zonder hun. 'Ik denk dat jullie wel weten waar het is' zeg ik en ik loop zonder te wachten op antwoord weg. Oke, misschien is dat wat gemeen, maar als dat de enige manier is om van ze af te komen...
    Dan bedenk ik me dat Athene, mijn moeder dit vast niet goed gevonden had. Ik loop terug en trek Elaine mee, of die Flo de weg uberhaupt vindt, maakt mij niks uit, ik loop samen met Elaine naar het kamp, in de hoop andere te zien.


    That is a perfect copy of reality.