• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?

Kinderen van;

Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -

Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Naar waar kan ik Aiden of Grace sturen?]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

(Wij lopen random in het kamp, dus je kan wel naar ons toekomen)

Happy Birthday my Potter!

Perciën Villemon

Ik luister naar wat ze zei, dus je moet je gewoon concentreren. Oké.
    Ik kijk Arlynn vragend aan. "Ehm, hoe zit het met de vertrekken, of hoe dat ook heet?"
    Ik word bijna omver gelopen door een jongen maar ging net op tijd opzij. "Zo, kan ook niet uitkijken..." Mompel ik en richt me dan weer op Arlynn.

Ich liebe dich 27.12.23

(Als je wil mag je één van de twee ook wel naar Flo sturen. Ze heeft een beetje ruzie met de personen waar ze nu bijstaat en dan heeft ze tenminste een excuus om weg te lopen)

First things first, but not necessarily in that order

[Je kan Flo naar Grace sturen? Verzin maar waar ze is want ik heb met haar nog niets geschreven. Die heeft haar intrede nog niet gemaakt en dan kan ik Aiden wel even wat op pad sturen aangezien ik hem het laatst achterliet bij zijn tweelingzus.]

Arlynn Deonna Villemon

'Nou, dat heeft onze vader dan wel weer goed gegaan,' zeg ik met een knipoog. 'We hebben een heel groot vertrek bij de zee. Het is alleen wel nog een stukje lopen.' Terwijl we lopen vlecht ik mijn haar en bind het vast met een elastiekje. De volgende idioot die denkt dat hij mij kan laten schrikken is nog lang niet jarig. Ik maak mij met mijn agressieve gedrag misschien niet heel aardig in het kamp, maar aan vrienden heb je toch niks. Ze laten je uiteindelijk altijd barsten. Nee, ik word niet zo snel overtuigd als het om vriendschap draait.

Flo Yasmin McLiney

Nog steeds pissed off liep ik weg bij Celeste en Elaine. Waar ik heen ging had ik geen idee van, ik wist nog niet eens waar ik weer uit dit kamp kon komen. Terug naar Celeste en Elaine was geen optie, die zouden me inmiddels wel haatten. Ik lip wat doelloos rond, tot ik plots tegen iets opbotste. Ik viel op de grond en keek verdwaast om me heen. Waar was ik in hemelsnaam tegenaan gebotst. Voor me zg ik ineens een paar benen. Beschaamd keek ik omhoog naar de persoon van wie de venen waren. Vlug stond ik op en veegde de viezigheid van mijn kleren. "Sorry, ik keek niet uit. Stom van me." verontschuldige ik me. "Ik ben trouwens Flo, aangenaam" Zei ik, in een poging de naam te weten te komen van de gene waar ik tegenop gebotst was.

(Die persoon is Grace (A) ik moet eten, maar ben zo weer terug)

First things first, but not necessarily in that order

Perciën Villemon

"Bij zee? Dus, je kan zo de zee inlopen?" Vraag ik en er komt een glimlach op mijn gezicht.
    "Ook ieder een eigen kamer?" Vraag ik dan. Oh, il wil er snel heen en kijken, ben zo benieuwd hoe het eruit ziet en hoe groot het is en of het echt zo dichtbij de zee is.

[Ik zit na te denken of ik ook nog een dochter van Zeus wil aanmaken.]

Ich liebe dich 27.12.23

Grace Mackenzie Conrad

Hooghartig keek ik de persoon aan die zonet tegen me was opgelopen en deed nog niet eens een poging om haar recht te helpen.
    Hoe durfde ze om zomaar tegen mij te lopen?
    Wist ze eigenlijk wel wie ik was?
    Ik plantte nonchalant een hand in mijn heup terwijl ik toekeek hoe ze recht krabbelde.
    "Sorry, ik keek niet uit. Stom van me." Hoorde ik haar zich verontschuldigen waardoor een zelfingenomen glimlach mijn lippen sierde. "Ik ben trouwens Flo, aangenaam"
    "Grace," Zei ik met een suikerzoete, mysterieuze stem terwijl ik haar even helemaal in me opnam. "Jij bent de dochter van?"

[Kan ik ergens inspringen?]

[ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 17:31 ]

The expert in anything, was once a beginner.

[Aiden is vrij? Ik ga even eten nu :')]

Leannan schreef:
    [Aiden is vrij? Ik ga even eten nu :')]

[Whoop x3 Dan schrijf ik wel iets. Eetsmakelijk^^]

Elaine Athalia Ephira

Elaine hobbelden achter haar zus aan, terwijl de hand van haar zus geklemd was om haar pols. Ruw trok Elaine haar pols terug, terwijl ze bleef staan en even over haar schouder naar achteren keek, en toen weer terug naar Celeste. "Sorry, maar ik ga geen mensen achter laten en ze aan hun lot overlaten." Elaine draaide zich om, en begon weg te benen van Celeste, maar waar heen, tja dat wist ze eigenlijk niet, aangezien ze hier de weg niet wist.

[Me nieuwe persoontje. Felice Dianna Spark is ook klaar voor gesprekken en zo ze loopt ergens rond ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Arlynn Deonna Villemon

'Ieder z'n eigen verdieping. De begaande grond is zeg maar woonkamer enzo. De eerste verdieping is van jou en de tweede van mij.' Ik grijns naar hem. Wedden dat hij nog nooit zoveel luxe heeft gehad.