• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?

Kinderen van;

Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -

Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden Sawyer Paxton

Een beetje beschaamd lachte ik, hoe had ik nu kunnen denken dat het een konijn was?
    "Aiden," Stelde ik mezelf voor en glimlachte terwijl ik haar hand schudde. "Ik dacht echt dat ik alleen was eigenlijk."
    Ik nam het meisje even onbewust in me op, maar al snel werden mijn ogen naar de hare gezogen.
    Ze had erg speciale ogen, waardoor ik twijfelde welke kleur ze nu echt hadden.
    Ergens in mijn achterhoofd vroeg ik me af van wie ze de dochter zou kunnen zijn.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

(Is mijn personage goed?)

Quiet the mind, and the soul will speak.

(Oké, waar kan ik beginnen? Wie wilt het genoegen nemen als eerste mijn personage te ontmoeten?)

(ligt eraan, als je persoontje al een tijdje in het kamp is, kan hij naar Mike (Bij de training van zwaard vechten enzo) en als hij nieuw is, geen idee)

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Morticia schreef:
    (Oké, waar kan ik beginnen? Wie wilt het genoegen nemen als eerste mijn personage te ontmoeten?)

(Omg, je personage heeft Ian als uiterlijk! I love him <3)

Happy Birthday my Potter!

Rider schreef:
    (...)

(Omg, je personage heeft Ian als uiterlijk! I love him <3)

(Ghihi, yeah, me too, maar dat is mede dankzij Leannan hoor. Zij mocht van mij kiezen.
    Anyway, wil je mijn personage meeten, of zit je ergens vast? Aangezien ik me nogal dood verveel.)

Morticia schreef:
    (...)
    (Ghihi, yeah, me too, maar dat is mede dankzij Leannan hoor. Zij mocht van mij kiezen.
    Anyway, wil je mijn personage meeten, of zit je ergens vast? Aangezien ik me nogal dood verveel.)

(Nou, ik zat in een gesprek, maar je kan wel naar ons toekomen. Dan woon je gewoon al in kamp halfbloed. Arlynn staat met haar broertje Perciën en met Felice Dianna Spark ergens random te praten)

[Of laat hem naar zijn zusje gaan, rofl.]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Elaine Athalia Ephira

Er verscheen een glimlachje op de lippen van Elaine, waarna ze plaats nam naast Aiden. "Dit gaat waarschijnlijk heel erg raar klinken...Maar, waar is kamphalfbloed?" Elaine vond het nogsteeds raar om te zeggen, denkend dat iedereen haar voor gek verklaarden, net als die jongen eerder op de dag die het maar niet wou geloven. Een lichte blos verscheen op haar wangen waarna ze even naar de grond keek. "Ik weet het, ik klink vast gek"

The expert in anything, was once a beginner.

[Wat was het laatste berichtje van Arlynn? Kan hem niet vinden namelijk :3]

Ich liebe dich 27.12.23

Rider schreef:
    Arlynn Deonna Villemon

Ik draai mijn vinger rond, waardoor er wat waterdruppeltjes en kleine draaikolk boven mijn hand vormen. 'Daar maak ik mij geen zorgen om. Ik weet de perfecte manier om mensen wakker te maken.'

(Ik stuur hem zo wel eerst naar zijn zusje, dat gaat nog leuk worden.)

Felice Dianna Spark

Ik grinnik even. "Pas maar op hoor Perciën, je zusje is gemeen." Zeg ik lachend en schud dan me hoofd naar Arlynn. "Nee, grapje, eigenlijk ben ik dat." Zeg ik met een ego gezicht en kijk Arlynn dan lachend aan. Ik haal mijn schouders even op. "Kan er niets aan doen dat ik zo een ego heb." Grinnik ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Arlynn Deonna Villemon

'Daarom houd ik ook zo van je, Felice,' zeg ik grijnzend, waarna ik mij weer tot Perciën richt. 'Maar goed, wil je ons prachtige kasteeltje nog zien, of blijf je liever bij schokje 1?' Ik verplaats mijn waterzak even, zodat hij niet meer irritant tegen mijn heupbot komt en maak aanstalten om verder te lopen.

Perciën Aldren Villemon

"Ik wil natuurlijk ons kasteel zien!" Zeg ik dan enthausiast. Ik kijk even naar Felice, ik vind haar een beetje engig om eerlijk te zijn. Ik zeg haar gedag en loop achter Arlynn aan.
    "Doei zeemeermin en man." Zegt Felice lachend en ik kijk achterom, waarna ik haar weg zie lopen.

Ich liebe dich 27.12.23