• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?

Kinderen van;

Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -

Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Arlynn Deonna Villemon

Ik loop stug door, aangezien ik eigenlijk wel weer wil trainen en dergelijke en Perciën dan ook een beetje zijn draai kan vinden in het kamp. Mijn ogen volgen hem even, terwijl hij loopt. Ik ben echt zo blij met mijn broer! Mijn familie... nu is het kamp pas echt als thuis.
    'En, wat vond je van Felice? Ze is echt heel handig. Aangezien elektriciteit normaal gezien sterker is dan water, was het eindelijk een uitdaging om te bedenken hoe ik haar te slim af kon zijn. '

Happy Birthday my Potter!

Aiden Sawyer Paxton

"Oh, aan de andere kant van het bos." Glimlachte ik en lachte even. "En zo gek klinkt het niet hoor, er zijn wel meerdere mensen die het pas weten. Ik weet het nu ongeveer een klein jaartje."
    En dan bedoelde ik het feit dat ik wist dat ik een halfgod was.
    Het was me niet ontgaan dat er zich een lichte blos op haar wangen had gevormd waardoor ze een redelijk verlegen indruk op me maakte, wat best bij haar paste.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Perciën Aldren Villemon

"En, wat vond je van Felice? Ze is echt heel handig. Aangezien elektriciteit normaal gezien sterker is dan water, was het eindelijk een uitdaging om te bedenken hoe ik haar te slim af kon zijn." Ik kijk Arlynn aan en grinnik even. "Ik vond haar schokkend." Zeg ik dan schouderophalend. "Nee, ik vind haar wel aardig, is ze dat altijd?" Vraag ik en kijk Arlynn afwachtend aan. Het zou zo kunnen zijn dat Felice haar dag zou hebben of zo en dat het een andere keer een shagrijn is.

Ich liebe dich 27.12.23

Klaine4Ever schreef:
    Perciën Aldren Villemon

"En, wat vond je van Felice? Ze is echt heel handig. Aangezien elektriciteit normaal gezien sterker is dan water, was het eindelijk een uitdaging om te bedenken hoe ik haar te slim af kon zijn." Ik kijk Arlynn aan en grinnik even. "Ik vond haar schokkend." Zeg ik dan schouderophalend. "Nee, ik vind haar wel aardig, is ze dat altijd?" Vraag ik en kijk Arlynn afwachtend aan. Het zou zo kunnen zijn dat Felice haar dag zou hebben of zo en dat het een andere keer een shagrijn is.

(Er staat geen karakter bij het rollentopic, dus wat moet ik antwoorden op Perciën zijn vraag?)

[Dat ze erg wisselvallig is, ze kan het ene moment shago zijn en het andere moment heel lief en behulpzaam. Zo iets, maakt niet uit zeg maar wat ghehe]

Ich liebe dich 27.12.23

Elaine Athalia Ephira

Elaine grinnikte zachtjes. "Het is vooral een hele shock om het te weten te komen. Toen mijn vader me vertelde dat Athene mijn moeder is, dacht ik eerst dat hij een grap maakten. Mara toen...bleek dat uiteindelijk toch niet zo te zijn." Elaine leunde met haar hoofd tegen de boom, en keek omhoog naar de blauwe lucht, terwijl ze terug dacht aan het moment dat haar vader het haar vertelde. Elaine kantelde haar hoofd even, en keek Aiden aan. "Welke god is jou ouder?"

The expert in anything, was once a beginner.

[Ik ga eten]

Ich liebe dich 27.12.23

(Ik ga ook zo even eten. Kom daarna waarschijnlijk wel weer terug)

[Ik ben ook eten tot zo X]

Alex Jace Conrad
          Mijn weg gaat richting kamp halfbloed en aangezien ik hier niet eerder naartoe wilde, zette ik mezelf er nu wel overheen. Al weet ik niet precies waarom, misschien met een reden waar ik me nu nog niet bewust van was. Ik zuchtte diep terwijl ik een hand door mijn donkere haar haalde en rondliep op het kamp. Waar moest je verdomme naartoe voor uitleg?
          Ik stopte in mijn voetstappen toen ik opeens een jonge vrouw zag met een mysterieuze uitstraling over zich heen, iemand die ik ergens van herkende. Ze heeft donkere haren waar slag in zit en haar huid is bleek, zo bleek dat het bijna van porselein lijkt, echter toen zij zich omdraaide, stokte mijn adem even. Haar donkere ogen steken mooi af bij haar huidje en ik staarde eerst een hele tijd haar richting op, voordat ik weer in beweging durfde te komen. Ik wist zeker dat het Grace was, zelfs nu kon ik haar nog uit duizenden herkennen.
          Toen ik dichterbij kwam en naast haar tot stilstand kwam, wist ik het zeker. “Grace?” Het klonk niet zeker, maar ook alles behalve onzeker, waarschijnlijk zweefde ik ergens tussenin en wilde ik het niet laten merken. “Lang niet gezien.” Melde ik droog, al voelde ik me vanbinnen ergens een beetje ongemakkelijk. Ik was weggegaan bij onze moeder en ik had niet eens de moeite gedaan Grace mee te nemen of het haar zelfs te vragen, ik was nog jong, wat moest ik anders?

Quiet the mind, and the soul will speak.

Aiden Sawyer Paxton

"Aphrodite," Lachte ik en wiebelde speels met mijn wenkbrauwen. "Ik heb ook een tweelingzusje, Cybel."
    Ik glimlachte even wanneer ik over Cybel begon, ze was misschien mijn tweelingzus, toch verschilden we best veel qua karakter.
    Het uiterlijk hadden we ongeveer van elkaar, we waren beide blond, best aangenaam om naar te kijken en het leuke was dat we het beide wisten.
    Niet om arrogant over te komen, maar het was iets wat we redelijk veel te horen kregen.
    "Heb jij eigenlijk enige broers of zussen?" Vroeg ik nieuwsgierig en keek haar aan. "Of niet zover je weet?"

Grace Mackenzie Conrad

"Ik kan met doden communiceren, ik zie ze, versta ze en praat met ze op elk moment van de dag." Zei ik en tilde enigszins trots mijn kin wat op. "En een tweede gave is dat ik zwakke schakels kan doden."
    Het was best een gevaarlijke gave dat ik had, maar erg veel gebruikte ik het niet aangezien ik geen moordenaar was en het enorm veel energie van me weg nam.
    “Grace?” Hoorde ik plotseling en voelde hoe een rilling langs mijn ruggengraat naar beneden ging bij het horen van de stem. “Lang niet gezien.”
    Ik deed mijn mond open om iets te zeggen, maar kreeg er geen geluid uit omdat ik zo onder de indruk was van zijn verschijning.
    Hij kwam me zo bekend voor, vertrouwd zelfs maar toch kon ik niet meteen zijn gezicht plaatsen.
    "A-alex?" Vroeg ik voorzichtig maar had toch nog wel de hooghartige klank in mijn stem die zo typisch was geworden aan mij.
    Hij had geen idee hoe ik op al die jaren was verandert, en dan bedoelde ik vooral mijn innerlijk.
    Ik had een muur rond me heen gebouwd om alle emoties weg te houden, maar nu ik hem zo zag, had ik het gevoel dat hij er zo heen kon lopen.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Elaine Athalia Ephira

Elaine grinnikte toen Aiden met zijn wenkbrauwen wiebelden. Ergens had ze het ook wel verwacht, want hij mocht er wezen."Ja, Celeste, maar ik weet niet veel over haar, aangezien ik dit alles pas sinds vanochtend weet." Eleaine grinnikte zachtjes, en dacht terug aan vanochten, toen ze dit alles nog niet wist, maar nu was er een verklaring voor de feit dat ze best slim was, en dol graag leesden, want van haar vader kon ze het niet hebben. Elaine keek aiden even aan, en hield haar hoofd een beetje schuin. "Ken jij Cybel al wel je hele leven? Of niet?"

Alex Jace Conrad
          Dat ik Grace zag, dat was misschien de reden dat me hier onbewust heen bracht, al wist ik het natuurlijk niet. En ergens vroeg ik me ook af of ik dan wel hier naartoe zou gaan als ik het wist, misschien was ik nog niet eens klaar voor.
          “A-alex?” Haar stem klonk voorzichtig, maar er was iets aan veranderd aan de klank die ik van haar gewend was, deze klonk nog iets hooghartig. Het zou me niets verbazen als ze veranderd was, maar dat betekend niet of ik er genoegen mee neem. Ik knikte enkel als teken dat ik het was, haar broer, die ze waarschijnlijk op het moment wel zou haten. Haten omdat ik weg was gegaan en zij ondertussen de hele tijd bij onze moeder zat.
          Ik kon het niet laten mijn ogen even over haar heen te laten gaan, om te kijken hoeveel ze was veranderd. Ze had een mysterieuze uitstraling over zich heen, echter lag er ook niet iets kouds overheen, iets dat ze vroeger totaal niet had. Een schuldgevoel nam in me plaats, maar ik liet het niet zien. “Hoe gaat het nu met je?” Ik wist niet wat ik verder kon zeggen en ook al had ik altijd al een goed masker gehad, deze leek nu opeens langzaamaan te verdwijnen. Het meisje wat bij haar stond, gunde ik echter geen blik waardig.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Mike Spark
    ik zat een beetje raar te kijken naar de zoon van Hermes, ik was zijn naam vergeten.
    Hij is heel snel met het zwaard.
    "Kom dan" roept hij naar mij.
    Ik grijns en pak een zwaard uit de bak.
    Met een strijd kreet stort ik me op de zoon van Hermes

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Felice Dianna Spark

Ik kijk om me heen en hoor een bekende kreet, lachend ren ik er opaf en zie mijn broertje met de zoon van Hermen zwaardvechten.
    "Mikey, broertje van me!" Roep ik lachend en ik zie de zoon van Hermes raar opkijken. Mike heeft nu vrij spel.

Ich liebe dich 27.12.23