• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flo Yasmin McLiney

    En toen liet Celeste ons in de steek. Ik keek verbaast naar Elaine, maar veel tijd daarvoor had ik niet. Celeste kwam terug en trok Elaine weg van mij. De verbazing die ik net had gevoelt sloeg om in woede en irritatie, een gevaarlijke combinatie bij mij. En al mijn woede was op Celeste gericht. Als ze me er niet bij wilde hebben had ze da moeten zeggen. Zonder het zelf door te hebben concentreerde ik me enal snel kwam er een musje uit de bosjes gevlogen. Mentaal stuurde ik het dier op Celeste af. Een musje lijkt misschien onschuldig, maar die klauwtjes kunnen verrekte pijn doen. Ik liet het beestje neerstrijken op Celestes schouder en de nageltjes drukten zachtjes in nar vlees. Steeds een beetje harder, tot ikjet dier een halt toeriep. Hij had niet zo hard gedruktmdst er wondjes waren gekomen, maar het moest haast wel pijn hebben gedaan.


    First things first, but not necessarily in that order

    [Ik heb het ontzettend druk gehad dit weekend en heb daarom niet veel kunnen reageren. Daarom wilde ik vragen waar ik kan inspringen en naar wie ik Aiden of Grace kan sturen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mike Spark
    Wat was er een lawaai buiten, ik irriteerde me ik lach nog in me nest. ik wist niet hoe laat het was ik kon gewoon dagen achter elkaar slapen. Ik trek de dekens over mijn hoofd heen om het geluid wat te dempen, veel succes had het niet.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (fijn. Nu heeft eemhoornpoep ons vastgezet en gaat zelf4 weken op vakantie zonder het te zeggen.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ohw, sorry, ik ben een beetje druk omdat ik moest inpakken 4 dagen geleden etc. Nu zit ik in het vliegtuig, waarbij we wi-fi hebben. Geen idee of dat het vliegtuig is of we iets anders hebben ofzo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (zolang we snel maar verder kunnen, dit is een leuke rpg en mag dus niet afsterven xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Ik vind hem ook vet leuk, alleen het lijkt erop dat ik we lekker vaststaan, al kan ik Arlynn ook gewoon weg laten lopen en Sunan dus dood laten bloeden, maar dat ik weer lullig voor Eenhoornpoep. Bovendien zijn er nog heel veel rollen over )

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Klopt voor Zeus zijn er weer twee rollen vrij gekomen. ;)}


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Anders moeten we gewoon overnieuw beginnen en dat de rollen in een nieuw rollentopic worden geplaatst en dat we dan eerst wachten tot alle rollen zijn ingevuld? Dan zitten wij ook niet meer vast)


    Happy Birthday my Potter!

    [Mwa, das niet zo leuk, laat het maar zo. Heel anders met Arlynn Sunan en dan kan ze er vandoor ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Dat zou betekenen dat ze uit haar karakter stapt, maar het moet dan maar -zucht- Ow en dan is misschien nog een oproep voor mensen in het rollentopic wel handig. Ze kunnen toch nog makkelijk instromen)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Yo zal ik doen ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik kijk van mijn slachtoffer naar de onhandige Perciën. Ik trek een gezicht en heel de wonden van Sunan. 'Het is dat mijn broertje net nieuw is en we nog veel moeten regelen. Maar denk maar niet dat je de volgende keer nog met je stomme geintjes wegkomt, zonder kleerscheuren,' sis ik. Vervolgens zwiep ik mijn haren naar achter en loop weg van de twee jongens. Die denken echt dat ze heel wat zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Perciën Villemon

    Ik kijk nog naar de jongens en snel dan achter Arlynn aan.
    "Even terugkomen op die golf van net, hé. Hoe deed ik dat dan?" Vraag ik en kijk Arlynn aan. Ja hoe, ik kan toch niet ineens water bewegen? Ik snap het nog steeds niet.
    Óók niet van mijn moder dat ze heeft verteld dat ik een zus heb, en dat wij beiden kinderen van Poseidon zijn, dat is ook iets wat raar blijft...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik haal mijn schouders op en kijk naar mijn broer. 'Ik concentreer mij gewoon op wat ik van het water wil. In het begin lukte het minder goed dan nu. Ik moest gewoon even oefenen.' Het is ook al zo lang geleden. Ik heb het als klein meisje meteen geleerd.


    Happy Birthday my Potter!