• Gebaseerd op de film; Percy Jackson and the lightning thief

    In deze wereld leven niet alleen normale mensen, soals vele dat altijd denken. Nee, eens komen de goden ter aarde en vinden een geliefde. Daar krijgen ze kinderen mee, die zijn dan half mens, half god.
    Dit is een tijdperk van oorlog tussen de goden, haat en wreedheid. De wereld zoals wij hem kennen dreigt vernietigd te worden, maar er is hoop. De zonen en dochters van de goden bundelen hun krachten en komen in opstand tegen hun ouders. Zullen zij de wereld redden? Zullen zij de mensheid levend houden en de aarde door kunnen geven?


    Kinderen van;

    Poseidon [max 2]
    - Perciën Aldren Villemon; Klaine4Ever.
    - Arlynn Deonna Villemon; Rider

    Zeus [Max3
    - Mike Spark; SilverWing
    - Felice Dianna Spark; Klaine4Ever
    -


    Hades[Max 2]
    - Grace Mackenzie Conrad; Leannan
    - Alex Jace Conrad; Morticia

    Artemis[Max 1]
    - Flo Yasmin McLiney; Lovelydemon

    Aphrodite[Max 2]
    - Cybel Ariàne Paxton; Benefit
    - Aiden Sawyer Paxton; Leannan

    Pan[Max 1]
    - Sunan Taylee; Eenhoornpoep

    Ares[Max 1]
    - Cole Daniël; Eenhoornpoep

    Athene[Max 2]
    - Celeste Celena Ephira; Paralyzedx
    - Elaine Ephira; SerpentEyes

    Hier is een site met wat voor god deze personen allemaal waren
    Regels;

    Maximaal 2 personen per Q account.
    Géén one-liners.
    OOC graag met [] () {}.
    Speel elkaar niet uit, zoek andere op en negeer ze niet.
    Geen perfecte personages.
    Er woord niet gemoord, tenzij je erom vraagt.
    Minimaal 2 regels schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 15:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Hey, sorry was naar het strand en ga zo waarschijnlijk lekker naar bed. Reageer morgen weer)


    Happy Birthday my Potter!

    Arlynn Deonna Villemon

    'Ook een goede middag, schokje 1,' zeg ik luchtig. Felice is eigenlijk gewoon uitermate vermakelijk. Eerst had ik nogal problemen met haar, omdat water vaak niet opgewassen is tegen elektriciteit, maar ik geef nooit zomaar op. Ik ben er dus achtergekomen dat ik haar stroom met mijn water op kan vangen en ergens anders heen kan sturen. Het verlammen is nog wel irritant, maar ik begin het water sturen met mijn gedachte steeds meer onder de knie te krijgen. Dat weet ze alleen nog niet en dat wil ik graag zo lang mogelijk zo houden.


    Happy Birthday my Potter!

    Benefit schreef:
    [Mijn topics]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Felice Dianna Spark.

    Lachend draai ik me toch maar om naar Arlynn en de jongen.
    "Zeg Arlynn wie is je nieuwe vriendje?" Vraag ik en kijk haar aan. Ik kijk even naar de jongen die wat vreemd om zich kijkt, vast een newbie of zo. Ik kijk weer naar Arlynn en klak even met mijn tong.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht, als Felice naar Perciën vraagt. Ik zet een stap naar voren.
    'Dit is Perciën en hij is mijn broer, niet mijn vriendje.' Ik blijf haar strak aankijken. Ik weet niet in wat voor bui ze vandaag is.


    Happy Birthday my Potter!

    Felice Dianna Spark

    "Oh, sorry. Niet gezien." Ik steek mijn hand naar Perciën uit. "Ik ben Felice, een van de kinderen van Zeus, overigens de enigste dochter, mijn broer is hier ook ergens." Zeg ik en wacht tot hij mijn hand aanneemt. Ik grinnik als hij hem vastpakt en ik laat een kort stroomschokje door mijn hand naar de zijne gaan, hij trekt zijn hand vluch terug. "Dat voelde vreemd." Zegt hij als hij naar zijn hand kijkt.
    Ik grinnik even. "Moet je nooit in trappen bij mij." Lach ik. Dan kijk ik naar Arlynn. "Mwa, ik kan enige vergelijkenis zien." Zeg ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik trek mijn wenkbrauwen op, als ze Perciën een schok geeft. Ik doe alsof ik mij simpelweg uitrek en laat een grote hoeveelheid water uit het meer naar haar toe vliegen en met een grote golf over haar heen spoelen.
    'Oeps,' zeg ik lachend. 'Dat was echt niet de bedoeling hoor,' komt er onschuldig uit mijn mond en ik kijk haar met grote bambi ogen aan.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 14:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Felice Dianna Spark

    Ik kijk Arlynn aan. "Dank je..." Zeg ik droog en schud mijn hoofd even en veeg mijn natte haar uit mijn gezichtsveld.
    "Niet aan je broertje komen dus." Zeg ik droog en kijk haar aan. Dan kijk ik even naar Perciën. "Niet grijnzen jij!" Zeg ik quasi-boos en kijk hem aan. Hij stopt meteen. "Grapje!" Zeg ik met een lachje. Ik rol even lachend met mijn ogen. "Heb jij Mike gezien?" Vraag ik dan aan Arlynn.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    'Wow, jij bent snel van begrip,' zeg ik en ik knipoog naar Perciën, die flink staat te grijnzen. Hmm, blijkbaar is Felice vandaag tamelijk aardig.
    'Heb jij Mike gezien?' vraagt ze nadat ze haar haar weer een beetje in model heeft gebracht. In ieder geval zo dat ze weer kan zien. Ik schud langzaam mijn hoofd.
    'De laatste keer dat ik langs zijn hut kwam, waren de gordijnen nog dicht.' Ik kijk even naar de stand van de zon. 'Maar ik ga ervan uit dat hij nu toch wel eens wakker zal zijn.'


    Happy Birthday my Potter!

    Felice Dianna Spark

    Ik grinnik. "Hij kan dagen achtereen slapen, remember? Vorige maand?" Grijns ik. Echt hij is zo moeilijk wakker te krijgen soms. Ik kijk even naar Perciën. "Ik hoop maar voor je dat hij niet alleen maar slaapt, anders heb je ook niets aan je broertje." Zeg ik lachend. Ik haal mijn schouders even op.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arlynn Deonna Villemon

    Ik draai mijn vinger rond, waardoor er wat waterdruppeltjes en kleine draaikolk boven mijn hand vormen. 'Daar maak ik mij geen zorgen om. Ik weet de perfecte manier om mensen wakker te maken.'


    Happy Birthday my Potter!

    Grace Mackenzie Conrad

    "Ik weet het inderdaad al een tijd," Zei ik met een enigszins trotse glimlach. "Ik kwam er achter op mijn 16de."
    Ik wist nog hoe bang ik was voor mijn eigen gave, hoe de doden contact met me zochten wanneer ik hen het hardst kon missen.
    Mensen vonden me vreemd, dat ik in mezelf praatte alsof er iemand naast me stond, waardoor ik ook plots geen vrienden meer had.
    Vroeger was ik altijd een opgewekt iemand, lacherig en vriendelijk maar die tijd was voorbij, het was de schuld van de gewone mensen dat ik veranderde in wat ik nu ben.
    "Wat is je gave?" Vroeg ik direct omdat dit me wel interesseerde. "Of ben je er nog niet achter?"




    Aiden Sawyer Paxton

    Ik hoorde iemand niet zo ver van me vandaan en keek even om me heen in een poging een glimp op te vangen.
    Misschien was het wel een konijntje, al dacht ik echt wel dat ze minder geluid maakte.
    "Hallo?" Vroeg ik en bleef tegen de boom leunen terwijl ik met mijn ogen de omgeving nog eens afspeurde. "Hallo, is daar iemand?"
    Ik haalde een hand door mijn haar in afwachting op enige reactie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mike Spark
    Ik loop wat rond te klooien, en zet af en toe 'perongeluk' mensen onder stroom. Als ze me toevallig herkennen roep ik hard Sorry of ik kijk heel schijnheilig. Ik loop naar het trainings veld waar wat andere aan het oefenen zijn. Ik stop net optijd en word net niet geraakt door een pijl "Hey! kijk uit waar je richt!" roep ik richting de plek waar de pijl vandaan kwam en loop verder.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Elaine Athalia Ephira

    Elaine trok echter een wenkbrauw op, toen het blijkbaar zo was dat ze niet de enige was die tegen de boom aan zat geleund. Ze stak haar hoofd even om de boom heen, om verolgens een jongen te zien zitten. "Uhm...ja" Elaine grinnikte even zachtjes, en schoof wat op, waardoor ze haar hand uit kon steken naar de jongen. "Elaine"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Flo Yasmin McLiney

    Trots zei Grace dat ze het al een tijdje wost en opeens leek ze me niet meer zo erg. Ik iwst niet hoe het kwam dat ik van gedachten veranderde, maar het maakte me niet zoveel uit. "Ik ben al wel achter mijn gave." Zei ik op een vriendelijke toon. Ik wilde eigenlijkwel sardig gevonden worden door dit meisje. Ze was hier al een tijdje en wist van het reilen en zeilen van het kamp. "Ik kan loepzuiver schieten en dieren mijn wil opleggen." Dt laatste zei ik wat zachter, omdat ik het zelf nog te vreem voor woorden vond. Maar Grace was hier al een tijdje, dus dacht ik dat ze alle rare gave's al wel een keer voorbij had zien komen. "Wat is jou gave dan?" Vroeg ik weer op een vriendelijke toon. Ik hoopte dat het niet al te raars was, want in tegestelling tot haar, had ik geen ervaring met rare gaves.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 18:35 ]


    First things first, but not necessarily in that order