• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN & GRYFFINDOR

    Vrouwen:

    • Gereserveerd door JudithSuzann
    • Gereserveerd door Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alegria Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Allison Lauren | Heffron | Slytherin | Pagina 1.3
    • Gereserveerd door Eleutheromania | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor
    • Alex Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4



    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Gereserveerd door Ameliorate | Gryffindor
    • Gereserveerd door Iniminicum | Hufflepuf
    • Gereserveerd door Trohman | Gryffindor
    • Gereserveerd door Cave | Gryffindor
    • Ace Trevor Von Monroe | TrevorWentworth | Slytherin | Pagina 1.4
    • Gereserveerd door HemmingsMyHero | Gryffindor






    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Dakota Fanning


    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Slytherin
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:

    Huffelpuf
    Captain: Ameliorate
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Ameliorate


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:


    Huffelpuf:


    Slytherin:




    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 11:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT


    She was always looking for more..

    Mon topiek


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dag mensen! (: Ik probeer vandaag mijn rol af te maken.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Wie wil er een relatie met Hunter? (pagina 1.4). Hij is nog niet af, want ik ben nog aan het puzzelen met zijn karakter. Het wordt in ieder geval een jongen die erg gek van vrouwen is. Hij is redelijk achterbaks, maar weet altijd precies wat hij moet zeggen tegen iedereen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Wie wil er een relatie met Hunter? (pagina 1.4). Hij is nog niet af, want ik ben nog aan het puzzelen met zijn karakter. Het wordt in ieder geval een jongen die erg gek van vrouwen is. Hij is redelijk achterbaks, maar weet altijd precies wat hij moet zeggen tegen iedereen. (:


    Iets met Skylar? Pagina 4 ook xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Iets met Skylar? Pagina 4 ook xd.


    Ik denk dat hij haar ziet als een meisje dat hij zover krijgt om alles te doen wat hij wil, maar dat hij haar wel een uitdaging vindt omdat ze juist jaloers kan zijn en boos kan worden. Zoiets, perhaps? Wat denk jij? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Wie wil er een relatie met Hunter? (pagina 1.4). Hij is nog niet af, want ik ben nog aan het puzzelen met zijn karakter. Het wordt in ieder geval een jongen die erg gek van vrouwen is. Hij is redelijk achterbaks, maar weet altijd precies wat hij moet zeggen tegen iedereen. (:


    Ik denk dat Aemilia hem uit principe zou haten, maar eigenlijk wel naar hem zou opkijken - zelfs al durft ze het niet toe te geven.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik denk dat hij haar ziet als een meisje dat hij zover krijgt om alles te doen wat hij wil, maar dat hij haar wel een uitdaging vindt omdat ze juist jaloers kan zijn en boos kan worden. Zoiets, perhaps? Wat denk jij? c:


    That idea sounds good. Ze is toch wel redelijk naïef, alleen hij moet dan wel een vreselijk goede leugenaar zijn en dat ook al wel een tijdje aan hebben gehouden. Want bij haar kan het soms wel jaren duren voordat je haar vertrouwen hebt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Teater schreef:
    (...)

    Ik denk dat Aemilia hem uit principe zou haten, maar eigenlijk wel naar hem zou opkijken - zelfs al durft ze het niet toe te geven.


    Ik denk dat Hunter haar zou zien als iemand who he loves to hate. Hij trapt graag op haar tenen en daagt haar graag uit, gewoon om te proberen of hij een andere kant van haar kan bereiken. c:

    Als je een meisje bent, ben je sowieso niet veilig bij Hunter. He's going to want you haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mt


    -

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik denk dat Hunter haar zou zien als iemand who he loves to hate. Hij trapt graag op haar tenen en daagt haar graag uit, gewoon om te proberen of hij een andere kant van haar kan bereiken. c:

    Als je een meisje bent, ben je sowieso niet veilig bij Hunter. He's going to want you haha. :Y)


    Dat lijkt me een fantastisch idee, haha. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Dat lijkt me een fantastisch idee, haha. ^^


    Awesome! Ik ga het bij mijn personage zetten! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Daggers schreef:
    (...)

    That idea sounds good. Ze is toch wel redelijk naïef, alleen hij moet dan wel een vreselijk goede leugenaar zijn en dat ook al wel een tijdje aan hebben gehouden. Want bij haar kan het soms wel jaren duren voordat je haar vertrouwen hebt.


    Misschien dat het juist nog niet zover is, dat ze hem nog niet helemaal vertrouwt, maar dat hij (door zijn vrouwenobsessie) per se wil dat ze hem vertrouwt. He's still working on it. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Wie wil er een relatie met Hunter? (pagina 1.4). Hij is nog niet af, want ik ben nog aan het puzzelen met zijn karakter. Het wordt in ieder geval een jongen die erg gek van vrouwen is. Hij is redelijk achterbaks, maar weet altijd precies wat hij moet zeggen tegen iedereen. (:


    Ik heb Lilian wel, maar ik weet niet precies wat. Ik denk niet dat ze hem zal haten of zo. Ze is niet echt iemand die mensen snel haat.


    She was always looking for more..

    MT


    take me back to the basics and the simple life