• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte,"Als ze vervelend is drink ik ze lekker leeg." zei hij en Charlie keek hem angstig aan. "Wow, kleintje, het was maar een grapje." Charlie miauwde en Will grijnsde naar Rose. Hij zette zijn hand aan zijn mond zodanig dat Charlie hem niet mee zou 'horen' en fluisterde luid tegen Rose,"Ik zou het wel doen hoor."


    kindness is never a burden.

    Rosalie Ridder |waternimf|
    'Als je durft.' zeg ik even dreigend en maak Charlie met één beweging duidelijk dat ze bij mij moest komen. Ze miauwt en ik zucht. 'Oke oke.' mompel ik en houd mijn hand boven de aarde. 'Aqua ibi' beveel ik en het grondwater komt naar boven. 'Drink maar.' zeg ik tegen haar en laat mijn hand zakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ben even eten ;3 Zo weer backk


    The expert in anything, was once a beginner.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    "I was kidding," zei Will lachend. "Relax, kattenbloed is niet lekker." Will nam nog een trek van zijn sigaret en stampte die toen uit. "Welke les ga je morgen volgen want volgens mij stond 'watermensen' niet op het lijstje."


    kindness is never a burden.

    Francina Starks Vampier
    'Nee leeghoofd! Dat doe ik sinds 1756 al niet meer.'Ik voel aan mijn hoofd waar alcohol druppels opliggen. 'Dankjewel voor de douche he?' chagerijnig kijk ik haar aan.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:22 ]


    On wednesdays we wear black

    Rosalie Ridder |waternimf|
    'Spijbelen.' zeg ik gewoon en haal mijn schouders op. 'In feite zou ik spreuken kunnen doen maar dat kan ik al.' lach ik en zie dat het grondwater opraakt waardoor dat Charlie me aankijkt. Ik zucht en pak een groot blad van de grond en laat weer het grondwater naar boven komen. Ditmaal schep ik het in het blad zodat het niet weer in de grond kan zakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kan ik ergens met Elena/tyler/Alex heen?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya zuchtte en rolde haar ogen. Ze ging op haar bed zitten en draaide de volumeknop weer helemaal om. Best of you van the Foo Fighters stond nu op en Naya negeerde Francina nu volkomen.


    kindness is never a burden.

    Virgo Dules demon
    Ik word wakker van mijn maag die alweer rommelt. Ja ik kon echt heel de dag door eten zonder dat mijn sixpack werd aangetast, Ik grijns even en kijk even naar het bed rechts van me waar madeline inligt. Oke barbie is dus uit de jacuzzi gekomen. Ik sta op en rek me even uit, ik doe een simpele broek en shirt aan en loop dan naar de deur om wat eten te gaan halen in de kantine.


    On wednesdays we wear black

    Avelin Cyrille June

    Niet veel later liep Avelin terug naar haar slaapkamer, dood normaal alsof er nooit eist was gebeurd. Haar lichaam en kleren onder het bloed terwijl haar kleren ook gescheurd waren. Haar scherpe tanden waren nog iet wat zicht baar, terwijl er wat bloed rond haar lippen en in haar mond speelden, liep ze de kamer in.


    The expert in anything, was once a beginner.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte en knikte,"Spijbelen is de beste optie, maar vergeet niet dat je maar 3 waarschuwingen krijgt. Daarna bij de directeur." Oké, nu klonk Will als een docent en dat had hij zelf blijkbaar ook door want hij zuchtte en schudde zijn hoofd,"Nevermind."


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |Sterveling|
    Ik kijk even op als Virgo wakker word maar buig me dan weer over het bandje. Als je goed kijkt staan er symbolen op. Alleen... ik herken ze niet. Het is niet Egyptisch en geen Latijns of Grieks. Het zouden Runnen kunnen zijn? Ik heb er normaal een boek over. Ik kijk even bij mijn boeken en pak dan het boek eruit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas schrok zich een hoedje toen Avelin de kamer weer in kwam. Hij slaakte een hoge meisjesachtige gil en vloog weer onder het bed zoals de eerste ontmoeting. Toen Lukas wat gekalmeerd was toonde hij zijn hoofd vanonder het ben en keek Avelin aan. "Wat heb jij gedaan?" vroeg hij en hield nog steeds de gedacht dat hij gek was vast.


    kindness is never a burden.

    Rosalie Ridder |waternimf|
    'Dan vraag ik gewoon om een studie-uur. Ik kan het al. Dan moet ik ook geen les ervoor volgen.' Ik lach even en doof mijn sigaret. 'Wat doe jij? Mensengeuren verdragen?' Ik glimlach. 'Hoe ruiken die eigenlijk voor jullie?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    De smerige grijns die zojuist nog op haar gezicht stond, was verdwenen. Avelin veegde wat bloed van haar mond en keek Lukas aan. "Honger, moest hert doden." Avelin liep naar haar kast en haalde er een nieuw setje met kleren uit, waarna ze vertrok naar de badkamer en na 10 minuten weer helemaal schoon en opgefrist terug kwam. "Ik zei toch dat je moest rennen" grinnikte ze.


    The expert in anything, was once a beginner.