• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Micael Adrian Whittemore - demon
    'Denken jullie nu serieus dat ik in deze onzin geloof? Het is voor zover ik het weet geen één april hoor, dus houd die grapjes maar voor jullie,' grinnikte ze nog half en keek de demon toen aan. 'Maar goed, stel dat áls ik het zou geloven: wat ben jij dan voor “shit”?' zegt Rylie.
    De kantinevrouw komt er aan en begint te praten tegen Tyson en ik richt me op Rylie.
    'Ik ben een demon,' antwoord ik simpel. 'Maar goed, als je het niet wil geloven. Je komt er vanzelf nog wel achter dat wij gelijk hebben en jij dus niet,' voeg ik er schouderophalend aan toe. Ik wil haar reactie wel eens zien als ze er achter komt dat dit echt is. Ik heb zo het idee dat ze het óf heel kalmpjes in zich op neemt óf helemaal gaat flippen. Dat laatste zou natuurlijk het leukste zijn.
    'Moet jij nog wat?' vraagt vampier dan. Ik kijk zijn kant op en zie dat hij nieuw "bloed" in zijn handen heeft. 'Bloed zeker,' grinnik ik. 'Nee, ik bedank daar voor'.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas lachte,"Jij dus." Hij hief zijn hand op Avelin een high-five te geven maar toen viel het hem in dat hij zijn handschoen niet bij had en haar dus niet kon aanraken. Lukas liet zijn hand terug zakken en keek even naar Arnold die dromerig naar Avelin staarde. "Wat heb je met hem gedaan?" vroeg hij grinnikend maar verwachtte niet echt een antwoord. "Dus, madame Veela, waar is de bib?"


    kindness is never a burden.

    Virgo Dules demon
    Oke ze had me door, maar ik had nu eenmaal mijn zinnen op madeline gezet en het was heel lastig voor een demon om zijn "prooi" te laten gaan. 'Ik zal me best doen.' zei ik dan toch maar tegen elena.


    Elena Yana Bennett |Sterfeling|
    Ik rol mijn ogen en steel nog een koekje van hem. 'Ik ga even lekker gaan verdwalen in het bos.' grinnik ik. 'Nee serieus als ik binnen 2 uur niet terugkom ben ik of verdwaalt of vermoord.' Ik snap niet hoe ik hier zo vrolijk kan om doen maar dat is eigenlijk gewoon typisch ik. Ik verwijder vlug de foto en steek mijn gsm dan in het zakje van mijn jeansshort.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (mijn topics)


    On wednesdays we wear black

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik ken je ouders niet dus dat zal niet zo makkelijk zijn,' zegt Will. 'Maar welke lessen ga je dan volgen? Als ik goed heb opgelet kreeg elk wezen zijn eigen les. Zelfbeheersing voor weerwolven, vliegles voor gevleugelde wezens, geuren verdragen voor vampieren -mij dus- of spreuken voor heksen en tovenaars?'
    'Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet over na gedacht,' geef ik toe. 'Die vliegles zou zeker weten mijn dood worden en bij dat ding voor vampiers ben ik denk ik ook niet heel veilig, hoewel ik zou daar wel bij kunnen helpen,' zeg ik nadenkend. 'Ik denk dat het veiligste dat spreuken gedoe zo zijn maar daar ben ik dan ook een beetje niks aan het doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Virgo Dules demon
    'Is goed.' Ik grinnik even en loop weer naar mijn bed.'Ik ga weer even een soort van slapen denk ik.'


    On wednesdays we wear black

    Rylie Jazlyn Salome – Sterveling.
    Niet vlak nadat ik in lachen uitgebarsten was, komt de kantinevrouw eraan en begint te praten tegen de ‘vampierenknul’.
    ‘Ik ben een demon,’ antwoordde Micael en ik keek hem weer aan. Op zijn antwoord snoof ik even sarcastisch. ‘Ja, en ik ben een zeemeermin, nou goed?’ mompelde ik onverstaanbaar, waarna ik mijn ogen in hun kassen rolde.
    ‘Maar goed, als je het niet wil geloven. Je komt er vanzelf nog wel achter dat wij gelijk hebben en jij dus niet,’ voegde hij schouderophalend aan toe, waar ik niet echt op reageerde, behalve dat ik mijn armen weer over elkaar deed.
    ‘Moet jij nog wat?’ vroeg de andere jongen aan Micael en hij keek zijn kant op. ‘Bloed zeker,’ grinnikte hij, ‘Nee, ik bedank daar voor.’ Ik wendde mijn blik geïrriteerd af en liep op het jong af waarvan ik de naam nog niet wist, pakte achteloos zijn drinken af en keek ze één voor één aan.
    ‘Ik geloof jullie niet, dit is géén bloed en dit is een gewone school. Totdat jullie hebben bewezen dat jullie ‘wezens’ zijn, geloof ik jullie niet.’ Zei ik bits tegen hun en nam een grote slok van het drinken, waarna ik gelijk daarna mijn neus vies op trok en ze één voor één aankeek alsof ik moest kotsen.
    Ik duwde de beker terug in de jongen zijn handen, keek om me heen en wapperde met mijn handen omdat ik de ijzerachtige smaak door heel mijn mond proefde. Toen kon ik het niet meer houden en proeste alles uit in een prullenbak, waarna ik met mijn achterkant van mijn hand mijn mond afveegde en snel uit mijn cola flesje dronk.
    ‘Gatverdamme!’ riep ik uit en ik keerde me naar de twee jongens toe, terwijl ik mijn ogen rolde alsof hun een overwinning hadden. ‘Goed, misschien geloof ik jullie nu wel.’ Mompelde ik onverstaanbaar en keek pruilend de andere kant op.

    Kleding die ze aan had.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elena Yana Bennett |sterfelijk|
    Ik lach 'Nog eens sorry daarvoor.' en ik loop zachtjes de kamer uit. Ik loop door de gang en bedenk me weer dat ik nog nooit zo veel gepraat heb. Ik loop over het schoolplein. Het geeft me wel de rillingen om te weten dat er hier weerwolven of vampieren rondlopen en ik niet eens weet wie wat is. Tjah. Hoort erbij zeker. Ik loop wat naar de bosrand en laat me daar even vallen om even na te denken en te genieten van de zon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will knikte instemmend,"Dat zal waarschijnlijk het beste zijn." zei hij en dacht aan zijn soortgenoten die niet vegetarisch waren. "Je red het wel," zei hij en nam terug zijn boek, Lord of the Rings, op. Will stak er een bladwijzer tussen omdat hij het omgekeerd op zijn bed had achtergelaten. "Dus wat wil je nu doen?" vroeg hij glimlachend.


    kindness is never a burden.

    Francina Starks vampier
    Oke in haar had ik ook geen zin,ik pakte mijn handtas van het tafeltje pakte mijn spullen van wat op mijn bed lag op en propte het in de tas. Zonder iets te zeggen liep ik uit de kamer en liep de grote trappen af. Ik had honger.

    {@LostMagic: waar moeten vampiers heen voor mensenbloed? xp}

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:02 ]


    On wednesdays we wear black

    Avelin Cyrille June

    Avelin grinnikte. "Dat is het effect als een Veela met je flirt" Ze keek even naar Arnold, warna ze zwaaide, en zich weer terug draaide naar Lukas. "Follow meh" Avelin draaide zich om, en liep ,alweer,voor Lukas uit. Gang in, gang uit, zij deuren in en zij deuren uit. Ze stopte eenmaal in een verlate oude gang, voor twee enorme eikenhoute deuren. "Aanschouw de bieb." Avelin legde haar hand op de klink, en verwachte dat de deur piepend open ging, maar dat deed deze niet, waarschijnlijk omdat er af en toe toch nog enkele mensen kwamen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Kantine i think: al is het nepbloed als ik de andere posts goed lees. ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {@LostMagic: mmmh oke, ik denk dat het nu nog niet zo verstandig is om een mens aan te vallen xd}


    On wednesdays we wear black

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Dat zal waarschijnlijk het beste zijn,' zegt Will instemmend. 'Je red het wel,' waarna hij een bladwijzer tussen zijn boek steekt.
    'Ik red het wel met wat?' vraag ik.
    'Dus wat wil je nu doen?' glimlacht hij.
    'Oh, jij mag anders wel verder lezen in je boek, dan ga ik de school verkennen,' antwoord ik. 'Maar mag ik eerst nog iets vragen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya zuchtte hoorbaar toen de vampier -eindelijk- de kamer verliet en Naya sloot haar Ipod aan op de stereo. Ze draaide de volume knop op luid en Burn It Down van Linkin Park schalde door de boxen. Naya sprong op haar bed en zong luid mee.

    |Reactie op de luide muziek? |


    kindness is never a burden.