• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    @Primrose12; als je wilt kan francina naar je toekomen? zij zit daar ook ergens x3


    On wednesdays we wear black

    [Ja hoor, zij mag wel naar me toe komen. (: ]

    Noah Price

    "Mijn vader is me vergeten aan te melden of zo. Maar dat is nu allemaal opgelost, behalve de kamer. Ik heb Madeleine gevraagd of ze een kamer voor me wou manifesteren, en ze vond het eindelijk goed. Dus nu ben ik hem aan het ontwerpen." Ik grijnsde, en ik bekeek haar wat beter.
    "Hee, jij bent een sterveling! Ik ook!"


    If we burn, you burn with us. <3

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    De jongen komt ineens overeind en buigt zich over de tafel heen. 'Weet je zeker dat je dat wilt weten?' fluistert hij in mijn oor.
    Ik trek mijn wenkbrauwen een stukje op. 'Eigenlijk wel ja,' antwoord ik en ik leun een stukje naar achteren zodat ik hem aan kan kijken. Als hij me bang wil krijgen zal hij iets meer moeten doen dan wat gefluister in mijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Ja mijn pa wil me graag dood hebben. Hij had vandaag bijna geluk. Wist je dat er echte wolven in het bos zitten.' Ik schud even kort mijn hoofd. 'Dus Madeleine is je zus?' Ik denk even na en herinner me dan een ruzie vanochtend tussen hen 2.
    'Je hebt geluk met haar.' zeg ik met een glimlach en laat me op mijn bed vallen. 'Kan je toevallig Runen lezen?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks Vampier
    Nu mijn woede over is, heb ik eigenlijk alleen nog maar verdriet, ik kan er toch ook niks aandoen dat er zo'n eikel was die het leuk vond om mij te bijten en me een vampier te maken? Doodat ik zo in gedachtes was had ik niet in de gaten dat er een meisje op een kleedje zat en daardoor struikelde ik over haar voet. Oke dit was de druppel. Ik stond heel snel op.'Nu heb ik het gehad! Eerst dat kutbeest en nu een stomme voet!'Ik veegde een traan weg en zag dat het meisje nu naar mij opkeek,'sorry.'zei ik.


    On wednesdays we wear black

    Rosalie Ridder |waternimf|
    Ik eet vlug mijn appel op en ga naar de bibliotheek voor een nieuw boek. Misschien Dochter van het woud? Ik denk even na en pak dan toch het boek. Het gaat over een meisje en 7 broers die door hun stiefmoeder betoverd worden. De 7 broers veranderen in 7 zwanen en het meisje kan hen alleen helpen als ze 7 hemden maakt met lange mouwen van brandnetels die ze met haar blote handen en voeten moet platstampen tot vlas. Ze mag tijdens die periode niet praten tegen niemand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules demon
    Ik boog weer naar achteren en zat weer op mijn stoel.'Ik ben een demon.' Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn zak chips weer van de tafel.


    On wednesdays we wear black

    Noah Price
    "Geluk met Molly? Nou, ze is anders hartstikke irritant. En nee, ik heb nooit runen gehad. Hoezo?" Ik loop naar haar toe.

    Madeleine Price
    "Geeft niet." Ik glimlach. "Alles oke?"


    If we burn, you burn with us. <3

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    De jongen gaat weer normaal op zijn stoel zitten. 'Ik ben een demon,' zegt hij schouderophalend en hij pakt zijn zak chips weer.
    Een demon dus. Ik weet niet echt wat ik me daarbij nou precies moet voorstellen. Eigenlijk denk ik daarbij aan één of ander vliegendgeval met een duivelstaart en zover ik weet heeft de jongen die voor me zit dat niet. 'Wat voor een soort demon ben je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Ik heb een aanvaring met een wolf gehad en iemand heeft me gered maar zijn bandje verloren.'Ik toon hem het leren bandje. 'En er staan allemaal Runen op. Ik heb al 2 woorden ontcijfert maar het schiet niet op. Ik heb al Het wolvenkind.' Ik zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules demon
    'De klootzak versie.'Ik knipoog naar haar. 'En jij bent zeker een mens?' Ik kijk in de zak maar ik zie de bodem dus gooi hem weg in de prullenbak die naast me stond.


    On wednesdays we wear black

    Francisa Starks vampier
    'Het gaat.'ik kijk een beetje aarzelend.'Mag ik naast je komen zitten?'


    On wednesdays we wear black

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'De klootzak-versie,' knipoogt hij.
    Dat is een nieuwe, een jongen die toegeeft dat hij een klootzak is.
    'En jij bent zeker een mens?'
    'Ik ben een mens ja,' antwoord ik. 'Ik hoop dat je daar geen probleem mee hebt,' vervolg ik terwijl ik een lok van mijn haar achter mijn oor stop. 'En ik weet nog steeds je naam niet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Price

    "Het wolvenkind? Dan moet het óf een weerwolf, of het kind van een weerwolf zijn. Dat kan niet anders. Denk je dat hij op deze school zit?" Ik keek haar vragend aan.


    If we burn, you burn with us. <3

    Madeleine Price

    "Ja, natuurlijk. Wil je wat te eten? Ik kan het zo laten verschijnen als je wilt." Ik nam een hap van mijn chocolade muffin die ik een paar seconden eerder had gemanifesteerd.


    If we burn, you burn with us. <3