• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will schoot in de lach,"Oh kijk hier, onze natuurmeisje rookt." zei hij lachend en haalde zelf ook een sigaret uit zijn jaszak samen met zijn gouden aansteker. "Roken kan je gezondheid schaden en dat van je omgeving." zei hij en grijnsde terwijl hij de rook in Rosalie's gezicht blies.


    kindness is never a burden.

    Francina Starks vampier
    Ik ga rustig tegen de zijkant van de deurpost leunen. 'Ten eerste, ik heet geen laura.' Ik haalde een hand door mijn lange blonde haren. 'En ten tweede, ik zit opgescheept met een weerwolf die ook nog eens, hartstikke kinderachtig is.' Ik legde de nadruk op hartstikke en merkte dat mijn kalmheid nu begon te dalen.


    On wednesdays we wear black

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas haalde zijn schouders op en keek om zich heen. "Deze kant." Hij trok Avelin mee naar het deel van de tuin waar het donkerst was. "Scary right." grijnsde hij en liet zichzelf weer flakkeren.


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Avelin grinnikte en liep met Lukas de rechter kant op, terwijl ze rond keek. "Straks zit er hier een of ander monster ofzo" grapte ze. Niet veel later, klonk er een angstaanjagend geluid door de tuin. "Wait...ik had dus toch gelijk..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rosalie Ridder |sterveling|
    'Oh nee. serieus?' grijns ik en steek mijn eigen sigaret aan. 'Ik heb dat nog nooit gehoord.' zeg ik lachend en sluit even mijn genietend mijn ogen. 'Het is wel goed om te kalmeren en even gewoon rustig te zijn en te genieten.' lach ik. 'Maar als mijn tante het weet ben ik dood.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya rolde met haar ogen en zette de fles terug aan haar lippen. "First of all, ik ben niet kinderachtig. Ik bezuip me omdat ik met jou zit opgescheept." Naya zuchtte toen ze merkte dat de fles leeg was. Binnen 10 minuten was ze toch weer nuchter, het slechtste aan weerwolf zijn. "En waar was jij, Draco?" Ze grijnsde en wees naar Francina's ogen. De Laura moest weg dus bleef nog enkel Draco over. Net die creep van Harry Potter. "Je hebt je gevoed," zei Naya met samengeknepen ogen.


    kindness is never a burden.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas schoot in de lach,"Heel leuk Avelin." Hij schopte een steentje weg en keek naar een eng uitziend engelenbeeld. Tenminste, Lukas dacht dat het een engel was. Demon kon evengoed.

    William Stevens Hyde, Vampier.

    "Ik zal je begrafenis wel regelen." zei Will grinnikend,"Wat wil witte rozen of tulpen?"


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Avelin keek hem aan. "Ik meen het Lukas, er zit hier iets dat-" Avelin legde haar handen op haar maag, waarna ze lichtelijk in elkaar dook, en het grommende en schreeuwende geluid erger werd. Ze zakte op haar knieën tussen de bladeren, met haar hoofd gebogen naar de grond. Honger...demoon. "Ren Lukas"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rosalie Ridder |waternimf|
    'Tulpen.' lach ik. 'En geen klassieke muziek.' zeg ik en laat me op de zachte bosgrond neervallen. Ik blaas wat rook uit en kijk hoe het een kringetje vormt. 'Ik vraag me af...' Ik inhaleer weer wat en blaas het weer uit ditmaal in de vorm van een klaver. 'Ik kan het nog.' grijns ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francine Starks vampier
    'Inderdaad, ik had honger.' Ik likte even over mijn tanden, 'Heb je daar problemen mee? Of wil je dat ik dadelijk ontspoor en alle stervelingen leegzuig?' Ik keek haar emotieloos aan.


    On wednesdays we wear black

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas keek naar Avelin en verwachtte dat ze luidop 'grapje!' zou roepen maar dat deed ze niet. "Avelin, hou op. Dit is niet grappig." zei hij een beetje angstig en deinsde wat achteruit. Zijn verschijning begon weer te flakkeren zoals het altijd deed wanneer Lukas gevaar rook.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    "Cool," zei Will maar ging niet zitten zoals Rose. Hij ging in plaats daarvan tegen een boom staan en keek naar Charlie die aan zijn voeten snuffelde.

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    "Je hébt iemand vermoord?!" viel Naya uit en keek Francine woedend aan. Ze wierp de lege fles Whisky naar haar hoofd maar miste en de fles wil kapot tegen de deur. Ondertussen was alle alcohol al uit haar lijf verdwenen en had de woede het overgenomen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:03 ]


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {No... :Y)}

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Waarschijnlijk de kantine' Andwoorde ik, mijn mobiel lach in mijn tas en die weer op mijn kamer en ik betwijfelde dat hier een pizza koerier zou komen en ten tweede had ik geen auto of ander vervoersmiddel meegenomen aangezien het geen zin heeft als ik als wolf twee keer zo snel ga. 'Eens kijken wat de monster accademie te bieden heeft qua eten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Avelin Cyrille June

    Lichtelijk keek Avelin op naar Lukas. "Ik maak geen grapje Lukas!" Ze kromp wat meer in elkaar en haar maag begon harder te schreeuwen. "VERDOMME LUKAS REN!" Of nou ja, rennen zweef, maar ze had moeilijk Vlieg Lukas vlieg kunnen roepen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rosalie Ridder |waternimf|
    Ik kijk lachend naar Charlie die zich tegen Will's been aan vleit. 'Als ze irritant is zeg je het maar.' grinnik ik en sluit nog even mijn ogen. Het is allang geleden dat ik even rustig zonder me druk te moeten maken, heb kunnen roken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas maakte zich volledig onzichtbaar en rende zo snel hij kon de school terug in. Hij stopte pas met rennen toen hij in zijn kamer aankwam. "Wow! Wat is er net gebeurd?!" Lukas werd weer zichtbaar en ijsbeerde door de kamer. "Ik word gek. Ik word gek."


    kindness is never a burden.