• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Ik weet het niet. Ik weet alleen dat hij een wolf met te sissen weg kan jagen en in een seconde of 2 kan verdwijnen.' Ik zucht. 'Als ik de rest van de Runen wil ontcijferen moet ik dat boek lezen. 720 bladzijden.' Ik zucht. Fantasieboeken ok. Wetenschappelijke boeken of boeken over talen? Dat kan ik gewoon niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wie wilt er naar Rylie? Aangezien niemand antwoord op mij geeft; doe ik et wel dikgedrukt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ik moet weg :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naya en Will doen op dit moment niks... Misschien kan Rylie met een van hen praten? ^^


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Avelin grinnikte toen Lukas met zijn vinger tegen zijn kin tikte, terwijl ze zelf ook na dacht. "Hmm...misschien toch terug de tuin in? Aangezien we niet echt ver zijn gekomen" grinnikte ze. "Verder weet ik ook niet echt iets, we zouden door de school kunnen lopen, maar dat lijkt me nou ook weer niet zo spannend. Tenzij er ergens een geheime kamer is"


    The expert in anything, was once a beginner.

    |Oh, no wait. Have to go. ^^ |


    kindness is never a burden.

    Vigro Dules demon
    'Als ik het erg had gevonden had ik het wel laten merken.'ik frons even en kijk haar dan aan. Nee ik had geen problemen met mensen maar ik geloof dat er in deze school zeker een paar waren die wel een hekel aan mensen hadden.'Vigro.' Ik glimlachte weer.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:35 ]


    On wednesdays we wear black

    Francina Starks vampier
    'Uhm nee dankje...ik heb net gegeten.'Ik glimlachte naar haar en ging op het kleed zitten.'Duss, ben je een nieuwe leerling?'


    On wednesdays we wear black

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Als ik het erg had gevonden had ik het wel laten merken,' zegt hij. 'Vigro,' glimlacht hij dan.
    'Vigro, interessante naam,' glimlach ik. Geen idee of die naam gebruikelijk is bij demonen maar bij mensen in ieder geval niet. 'Wat voor een les neem jij maandag het eerste uur dan want ik heb niks voor demonen voorbij horen komen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    'Micael,' antwoordde de demon op mijn vraag. Het was niet zozeer dat zijn naam mij boeide, maar het was een beetje irritant om telkens hem demon te noemen. Alhoewel, hij is er ook een en zijn gevoelens boeide mij geen fuck. Al hebben ze die niet echt, dacht ik ironisch.
    Ik had mijn bloed op en gooide het bloedzakje dus weg in de prullenbak waarna ik er nog een toegegooid kreeg. Damn, ik voorspel dat ik zo nodig naar de wc moet.
    Maar ik ben altijd in, in echt bloed. Waarom hebben ze mij dit niet verteld? Waarschijnlijk omdat ze weer eens 'aardig' wilden zijn voor de stervelingen en ze vinden dat hun ook een leven hebben. Ach, sommige hebben het en sommige niet.
    Ghehe, ik kreeg weer een geniepige glimlach op mijn gezicht en zette het tweede bloedzakje aan mijn mond. 'En jij bent?' vraagt de demon. Ohja, Micael. Hij ging in een andere stoel zitten.
    “Alsof dat wat uitmaakt,” antwoordde ik hem. “Het is niet dat het jou wat uitmaakt,” zei ik hem. En dat was ook zo. Ik had altijd wel mot met demonen en het is niet zo dat ik ze haat, maar ze maken het er zelf naar.
    Ik bracht het bloedzakje naar mijn mond en bedacht me toen. “Tyson,” had ik hem beantwoord. Dit zei ik alleen, omdat hij zo nobel was geweest om dat mensenmeisje te redden en om mij dit bloed te geven.
    Ik was er nog steeds verward door dat ze het niet tegen mij zeiden en dit maakte me gefrustreerd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Madeleine Price

    "Ja, ik ben nieuw hier. Mijn vader heeft me hierheen gestuurd omdat ik volgens hem teveel misbruik maak van mijn krachten." Ik rolde met mijn ogen.
    "En nu zit mijn broertje hier ook op school, omdat hij mij in de gaten moet houden. En hij is een sterveling! Echt debiel. Ben jij hier nieuw?"

    Noah Price

    "Hm. Kun je niet naar een leraar gaan of zo? Die moeten wel runen kunnen lezen. Ben je al in de bibliotheek geweest?"


    If we burn, you burn with us. <3

    Vigro Dules demon
    Ik lach. 'als ze demon les hadden dan was ik daar ook niet heen gegaan, ik hoef niet te leren hoe ik demon word.'ik lach nog even. 'Maar ik krijg vliesleg.'

    Francina Starks Vampier
    'Laten we zegggen dat ik terugkom.' Ik ga op mijn rug liggen en kijk weer naar de lucht. Ik hield van de buitenlucht geen zorgen aan je hoofd.


    On wednesdays we wear black

    Micael Adrian Whittemore - demon
    'Alsof dat wat uitmaakt,' antwoordt vampier. 'Het is niet dat het jou wat uitmaakt'.
    Daar heeft hij gelijk in, maar dat ga ik hem niet zeggen.
    'Tyson', zegt de vampier alsnog uiteindelijk.
    Tyson dus, niet een naam die ik bij hem verwacht had. Ik had een meer erg ouderwetse naam verwacht. Ik knik en kom overeind. 'Nou, Tyson. Nog veel plezier met je bloed. Ik ga er vandoor,' meld ik hem.
    Voordat ik het kamertje uitloop controleer ik nog even of er iemand aan komt. Dat is niet het geval dus ik loop het kamertje uit en sluit de deur achter me. Als Tyson slim is drinkt hij niet gelijk al het bloed op, dat zou namelijk nogal opvallen, maar ach. Wat zou het mij ook boeien als hij in de problemen komt. Ik haal mijn schouders op en loop weer richting de kantine.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Als ze demon les hadden dan was ik daar ook niet heen gegaan, ik hoef niet te leren hoe ik demon word,' lacht hij. 'Maar ik krijg vliesleg.'
    Ik trek mijn wenkbrauwen op aangezien ik geen vleugels of iets zie. 'Waar vlieg je mee dan?' vraag ik op een nieuwsgierige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeleine Price

    "Laten we zeggen dat ik terugkom." Ze ging op haar rug liggen. Daarmee bedoelde ze zeker dat ze onsterfelijk is.
    Ik knikte om aan te geven dat ik haar snapte. "Ben je verplicht om terug te komen? Of doe je het uit vrije wil?"


    If we burn, you burn with us. <3