• Ik moet morgen nablijven omdat ik mijn briefje voor het oudercontact te laat heb afgegeven. :8 Dat is toch een domme reden? :')


    Only losers can act the way you do

    inderdaad ja, dan zou ik gewoon naar huis gaan ;f


    Cowards die many times before their deaths.

    Laat je ouders een brief schrijven waarin staat dat je niet hoeft na te blijven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die regel geldt bij ons ook D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat is.. STOM


    We can only learn to love by loving.

    Dat hebben wij ook, maar ik geef het gewoon niét af. :Y)


    All was well.

    Ze vinden echt altijd wel iets om leerlingen te doen nablijven. Kom nou, dat is toch geen reden!?
    Ik zou gewoon niet gaan eigenlijk.
    :Y)


    Listen to what we're not saying..

    Dat is een stomme reden.
    Een 8ste uur tot daar aan toe.


    I need you like a heart needs a beat

    Photographs schreef:
    Dat is een stomme reden.
    Een 8ste uur tot daar aan toe.

    Wij moeten het 9e uur nablijven. Om 5 uur dus. ._.
    Maar inderdaad, dat is dom.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Inderdaad stomme redenen,bij ons op school geven ze alleen een verwitiging of een nota.

    Sentiment schreef:
    Laat je ouders een brief schrijven waarin staat dat je niet hoeft na te blijven.


    None but ourselves can free our minds.

    domme reden ja

    ik zou gewoon naar huis gaan en zeggen als ze vragen waar ej was gwn zeggen ohhjaa ik moest nablijven srry vergeten;P


    Ivar Oosterloo.

    ja inderdaad.. ooit moest ik eens nablijven samen met een vriendin omdat we een tas van de kantine hadden meegenomen en op de grond van de speelplaats hadden gezet x]


    And all the girls in the front row scream your name.

    Die is echt stom! Zelfs ik moet daar niet voor nablijven :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh My God. Dat is écht een domme reden.

    De zus van mijn vriendin zit in de klas bij een buitenlandse uitwisselings studen. Hij was zijn boeken vergeten en moest dat dus gaan melden en een uur nablijven. Maar altijd als je nablijft moet je je pasje scannen. Die had hij ook niet bij zich dus moest hij 2 uur nablijven. Dus uiteindelijk bleef hij na voor een vergeten boek (wat hij niet eens begrijpt) en een pasje dat hij niet bij zich had (die hij uberhaupt niet had). En ik dacht; WTF?


    it's so empty living behind these castle walls