• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

[ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Madeleine Price

Blijkbaar was ik in slaap gevallen in de jacuzzi. Ik ga eruit en laat hem weer verdwijnen. Daarna kam ik mijn haar met een gemanifesteerde borstel, en ga dan maar verder in bed slapen.

If we burn, you burn with us. <3

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Avelins gezicht was helemaal wit geworden en Lukas wierp nog een bezorgde blik op haar voordat hij aan een van de tafels in de bibliotheek ging zitten en nam plaats naast Avelin. Lukas sloeg het boek open en tuurde naar de Inhoud. Hij bladerde door naar het hoofdstuk waarop staat wat Veelas zijn. Hij schraapte zijn keel -voor zover dat mogelijk was- en las luidop voor,"Glamorgana's of Veelas zijn beeldschoon en hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op anderen. Wanneer mannen in contact komen met Glamorgana's kunnen er rare dingen gebeuren. Mannen willen altijd stoer voor hen doen en het enige middel dat helpt is hun vingers in hun oren steken, zodat ze het sirenengezang van de Glamorgana's niet meer horen. Maar hun mooie uiterlijk wil nog niet zeggen dat hun innerlijk dat ook is." Lukas stopte met lezen en keek enkel even verdoofd naar de pagina. Daarna keek hij naar Avelin. "Wel, dat was interessant." zei hij. Veel zijn ze niet te weten gekomen. Het kwam zo'n beetje overeen met wat Avelin had gezegd. "Wat was dat met dat innerlijke?" vroeg hij grijnzend. "Zit er een demon in je?" Lukas lachte en wilde Avelin terug een por geven maar ging terug door haar arm heen.

kindness is never a burden.

William Stevens Hyde, Vampier.
    Will zuchtte en keek op van zijn boek. Hij keek niet naar Skyler maar naar een punt naast haar rechterhand. "Nee, laat maar. Ik red me wel." zei hij daarna wat stiller. Will legde zijn boek neer en stond op. "Wil je me excuseren." Hij liep langs haar heen door de deur de gang op en zuchtte diep. "Ik ben zo terug," zei Will nog voordat hij de deur achter zich dicht deed en de school uitliep richting het bos.

Elena Yana Bennett |sterfelijk|
    Ik zie een stok liggen en raap hem heel voorzichtig op. 'Ksst wolfje.' mompel ik en gooi de stok weg. 'Pak de stok wolfje.' Hij kijkt me aan en gromt nog eens. Dit helpt dus niet. Dan maar rustig naar achteren lopen. Elke stap die ik naar achteren doe doet de wolf één naar voren.

{mijn topics, wat is er gebeurt?}

Don't be like the rest of them, darling

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Plots staat er iemand naast me. Een jongen. Hij siste naar de wolf. De wolf gromt terug maar deinst toch wat achteruit. De jongen gromt nu en de wolf loopt weg met de staart tussen de benen. 'Dank je' zeg ik en draai me om naar de jongen... alleen, hij staat er niet meer. De enige dingen die bewijzen dat hij echt is, zijn de verdwenen wolf en een leren bandje die hij verloren heeft. Ik pak het bandje op en huiver even. Met kippenvel op mijn armen ren ik terug naar de school.

|Niet veel, samenkomst in de aula etc.
    @LostMagic: Is het vanavond volle maan? ^^ |

{jaaaa.. That's fun ^^ I got an idea }

Tyler Jacob Loghwood |halfbloed|
    Ik sta op van mijn stoel en kijk even naar Alex. 'Probeer wat te ontspannen, dit jaar is het hier beter dan anders.' zeg ik tegen hem en hij zucht. 'Ik ga wel naar mijn kamer.' zegt hij en ik kijk even om me heen om Lily te vinden. 'Ik ook.' zeg ik maar frons even mijn wenkbrauwen als ik haar niet zie. 'Wie zoek je?' vraagt Alex me. 'Lily.' hij kijkt me met grote ogen aan maar ik wuif het weg. Hij loopt weg naar zijn kamer en ik naar de mijne.

Rosalie Ridder |waternimf|
    Ik sta op van mijn stoel en loop terug naar mijn kamer. Charlie wacht op me. Ik glimlach als ik hem zie spelen met een balletje die ik mee had genomen van thuis. Als Charlie me ziet laat hij het balletje voor wat het is en komt op me afgelopen. Ik buk me en til hem op. 'Dag liefje.' zeg ik zachtjes tegen hem en houd hem stevig vast.

Avelin Cyrille June

Avelin giechelde omdat Lukas zijn vinger dwars door haar arm ging, wat een kietelend effect op haar had. Ze wreef even over haar arm, en keek hem aan. "Nja, zoiets. Maar die komt eigenlijk alleen naar boven wanneer ik me moet voeden". Avelin nam een ruw stuk papier tussen haar vingers en sloeg de bladzijde om, en wees op een aantal regels en grijnsde. "Kijk." ze schraapte even haar keel. "Wanneer een Glamorgana honger heeft, zal hij of zij niet een van de aardigste zijn. De demoon, die eigenlijk in hun woont, komt naarboven, en dit heeft niet altijd een goede afloop voor het slachtoffer." Ze haalde haar vinger van het papier en keek Lukas aan. "En die demoon kan er niet uit, althans, voor zo ver ik weet. Het groeit mee vanaf je geboorte. Maar boven dat zijn er ook wel goede dingen, mijn kus bijvoorbeeld, is magisch en kan genezen"

The expert in anything, was once a beginner.

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    "Wel, als je je voed. Niet met mij graag." zei hij en sloeg dan zijn hand voor zijn mond. "O, maar dat kan helemaal niet want ik ben onzichtbaar." Hij liet zijn verschijning even flakkeren. Lukas kan volledig onzichtbaar worden maar dat doet hij bijna nooit. Is te vervelend vond hij. Lukas lachte,"Jammer dat ik je niet kan kussen." zei hij en deed een wenkbrauw wiebel. Lukas' ogen gleden verder over de bladzijde maar er stond niks interessants meer op.

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik loop met het armbandje mijn kamer binnen en zie Madeleine en Virgo slapen. Stilletjes sluip ik de kamer binnen en pak vlug mijn dagboek en de pen van Virgo die ik nog steeds heb. Ik omschrijf de ontmoeting met de wolf en de redding van de vreemdeling in het dagboek. Daarna maak ik een kleine schets van het leren bandje.

Rosalie Ridder |waternimf|
    Met Charlie in mijn handen loop ik naar buiten naar de bosrand. Ik loop het bos in en zet Charlie op de grond zodat ze mee kan lopen. Ik zie een gedaante gebukt staan een beetje verder en ik loop naar het gedaante toe. 'Hallo.' zeg ik.

{Van wie is het leren bandje? *Begint nieuwschierig te worden*}

[weet ik nog niet. Iemand die haar in het bos geholpen heeft. Gaak nog maken misschien]

William Stevens Hyde, Vampier.
    Will zat voorovergebogen over het konijn dat hij net had gevangen. Het arme was al dood en zijn bloed rook niet zo lekker als dat van Skyler, maar het was eten. Will wilde net het konijn aan de kant gooien toen een meisjesstem "Hallo", achter hem zei. Verbaasd draaide hij zich om. Gelukkig was Will een nette eter en had nooit een plekje bloed op zijn gezicht of shirt. Hij keek het meisje had wit haar, echt spierwit en een lichte huid. Ze had mooie roze lippen die glimlachten naar hem. Will aarzelde maar zei dan toch,"Goeiemorgen."