• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosalie Ridder |Waternimf|
    'Ooh sorry stoor ik je?' vraag ik als ik het dode konijntje zie. Mijn gezicht betrekt even maar dan denk ik aan de mogelijk dat hij een vampier is en het doet om niemand aan te vallen. Ik til Charlie op en bedek haar oogjes. Als ze ziet hoe een jongen een konijn leegdrinkt kan ze een angst voor mensen ontwikkelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will kraakte ene tak af met veel bladeren aan en gooide het op het konijn zodat het niet meer zichtbaar was. "Nee, ik ben net klaar. Heb ik je laten schrikken?" Will wees naar het katje in de handen van het meisje. "Of haar/hem?"


    kindness is never a burden.

    Rosalie Ridder |waternimf|
    'Het is een haar.' glimlach ik 'Charlie overleeft het wel.' Ik zet haar terug op de grond maar zorg wel dat ze uit de buurt van het konijntje blijft die nu afgedekt is. 'En ik schrik moeilijk.' vul ik mezelf aan.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 10:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    William Stevens Hyde, Vampier.
    "Goed dan," zei Will en veegde zijn hand af met zijn zakdoek. "Will Hyde, vampier. Leuk je te ontmoeten." stelde hij zichzelf voor en stak zijn hand uit. "Leuk katje."


    kindness is never a burden.

    Rosalie Ridder |waternimf|
    Ik pak voorzichtig zijn hand vast. 'Dank je, Rosalie Ridder, waternimf. De enigste hier denk ik.' en ik lach zachtjes. Ik had gelijk het was gewoon om zijn dorst in bedwang te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [:9~ stop it, you.]
    Catherine - demon
    Oh, dat had voor mij geen nut. Als ik mijn maag écht wou vullen, had ik een mens nodig. Ik grinnikte even, en knikte uiteindelijk maar.
    ''Waar wil je eten halen?'' vroeg ik hem, aangezien we meerdere opties hadden: Hier op school blijven en eten van de kantine halen, of pizza bestellen, of naar een snackbar,...


    {No... :Y)}

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Waarschijnlijk de kantine' Andwoorde ik, mijn mobiel lach in mijn tas en die weer op mijn kamer en ik betwijfelde dat hier een pizza koerier zou komen en ten tweede had ik geen auto of ander vervoersmiddel meegenomen aangezien het geen zin heeft als ik als wolf twee keer zo snel ga. 'Eens kijken wat de monster accademie te bieden heeft qua eten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Avelin Cyrille June

    Avelin grinnikte. "Ik kan me niet met jou voeden want je bent een geest" Ze keek Lukas aan en schudde grinnikend haar hoofd. Ze keek hem aan en hield haar hoofd schuin. "Hm, dat zou inderdaad niet goed aflopen want dan zou ik de grond kussen." Ze grinnikte en keek weer in het boek. "Verder staat er eigenlijk niets." Ze stond op, pakte het boek en liep terug naar de kast, maar zette het terug op de onderste plank omdat ze geen risico's wou lopen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will schudde Rosalie's hand. "Dat denk ik ook, maar waternimfen zijn cool." zei hij. Wat Will er niet bij ging zeggen was dat hij er per ongeluk ooit een had gedood, dat hoefde Rosalie niet te weten. "Dus wat doe je hier zo in het grote donkere bos?" vroeg Will. "Straks word je nog aangevallen door een weerwolf of vampier, stel je voor." zei hij grappend en grijnsde. Als extraatje schonk hij Rosalie ook een wenkbrauw wiebel en glimlachte.


    kindness is never a burden.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    "Dat zou de vloer wel leuk vinden, gekust worden door een Veela." Lukas grinnikte toen Avelin het boek op de onderste plank van de kast zette en leunde tegen een pilaar. "Wat nu?" vroeg hij en liet zichzelf door de pilaar vallen. "Oh help," piepte Lukas geamuseerd. Hij viel natuurlijk niet echt en kwam mooi op zijn voeten terecht.


    kindness is never a burden.

    Rosalie Ridder |waternimf|
    Ik rol met mijn ogen. 'Ik ben niet zo weerloos als je denkt en trouwens ik hou van de natuur. Ik sterf nog liever buiten dan opgesloten zitten binnen.' zeg ik lachend. 'En ik denk niet dat jij me gaat aanvallen of je word van school gestuurd. En het schooljaar is nog niet eens begonnen.' Ik wrijf even over Charlies kopje en ze kijkt me vragend aan. 'Oke ga maar maar niet te ver weg ok.' zeg ik tegen haar en ze knikt en rent weg. 'Sorry, ze wil een beetje rondrennen.' zeg ik verontschuldigend tegen Will.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    Avelin draaide haar hoofd een kwartslag en grinnikte toen ze lukas door de pilaar zag gaan, en haalde haar schouders op. "Geen idee. We zouden naar buiten kunnen, de tuin ziet er nogal creepy uit en ik ben nieuwschierig." Avelin gaf het boek een laatste duwtje waardoor het weer in de kast stond, en liep weg en bleef voor Lukas staanm, en trok een wenkbrauw op. "Tenzij jij iets beters weet?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas maakte een lichte buiging,"Ik sta voor alles open, Ma'am." Hij tuitte zijn lippen. "De tuin lijkt me voortreffelijk," zei hij met een zwaar Brits accent en hield Avelin zijn arm voor. "Zullen we?"

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte,"Ik drink geen mensenbloed." zei Will,"En dat over je kat leek me duidelijk. Zullen we een stukje wandelen?" vroeg hij en liet Rosalie voorgaan.


    kindness is never a burden.

    Rosalie Ridder |waternimf|
    'Oke.' glimlach ik en loop wat door het bos. Ik voel me hier meer op mijn gemak dan tussen die kille muren van school. 'Zeg nu eerlijk dit is toch zoveel beter dan binnen zitten.' zucht ik en voel een briesje op mijn gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Avelin Cyrille June

    Avelin grinnikte, en knikte waarna ze zijn arm aan nam en de hare er een soort van door heen klemden. "Let's go mijne heer Lukas" Haar stem klonk bekakt en Brits, en Avelin sloot de deur weer achter zich, maar schrok licht toen ze een van de docenten de gang in zag komen lopen. "Shit"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik wrijf over de kippenvel op mijn armen. Ik hoop dat ik die jongen nog eens tegenkom. Ik wil hem bedanken. Die jongen was ook niet normaal en dat was wel duidelijk. Wie kan er nu een wolf wegjagen door gewoon tegen hem te sissen? Ik leg mijn dagboek aan de kant, zachtjes zodat er niemand wakker word en observeer het bandje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'