• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

[ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

William Stevens Hyde, Vampier.
    Will lachte,"De natuur is mooi, maar-" hij fronste en keek Rosalie aan. "Je bent een waternimf, die willen toch graag in het water en niet in de bossen?" vroeg hij en zag iets ritselen in een nabij struikgewas maar toen stak Charlie's staartje uit.

kindness is never a burden.

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas grinnikte maar zijn lach verdween al snel toen een docent de gang inliep. Als reflex maakte Lukas zich volledig onzichtbaar maar toen viel het hem in dat Avelin er ook nog was. "Daar," Lukas wees naar een klein hokje voor de schoonmakers en duwde Avelin erin. Hij trok de deur achter zich dicht maar het hokje was nogal klein dus ging Lukas voor de helft in de muur staan. "Oncomfortabel," mompelde hij.

Rosalie Ridder |waternimf|
    Ik haal mijn schouders op. 'Mijn moeder was eerst een bosnimf maar is naar waternimf verandert om bij mijn vader te kunnen zijn. Het zit een beetje in mijn bloed. Ik ben dus 25% bosnimf en 75% waternimf.' lach ik en draai een rondje. 'Trouwens het bos is gebouwd met water dus waarom zou ik me hier niet goed voelen.' Ik glimlach en kijk hem aan. 'Versta je het?'

Francina Starks vampier
    Ik kom uit mijn zittende positie en hijs mezelf op zodat ik nu weer rechtop sta, ik begin een beetje wazig naar mijn kamer te lopen en denk niet aan hoe ik er nu uit moet zien voor anderen, waarschijnlijk zijn mijn ogen nu zo zwart als wat. Ik doe de deur open en zie daar die weerwolf ronddansen, ik frons even maar besluit haar te negeren. Ik loop stilletjes naar de badkamer en draai de deur opslot, want als ze me zou zien zoals ik er nu uitziet dan denk ik niet dat de kamer heel blijft

[ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 10:54 ]

On wednesdays we wear black

Will beet op zijn lip en probeerde het te vatten. "Niet echt," mompelde hij.

Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya keek geërgerd naar haar 'roomie' die de kamer inkwam maar rechtstreeks naar de badkamer ging. Om haar te ergeren zette Naya de muziek nog wat luider en sprong met op het ritme van Perfect World van Gossip. "Screw vampires!" schreeuwde ze luid en dronk een slok uit de fles whisky die altijd op haar kamer stond.

Avelin Cyrille June

Avelin grinnikte en stond in het krappe hokje. "Heel oncomfortabel." zei ze grinnikend. Avelin hoorde de hakken van de docent dichter bij komen, en zweeg. Pas na 5 minuten durfde ze weer te praten, en zuchtte. Waarna ze haar hand om het slot van het hokje vouwde en deze open duwde, opgelucht dat hij open ging stapte ze eruit en veegde wat stof van haar kleren. "Nou, dat was ook op het nippertje. Kom" Ze liep weer voor Lukas uit, richting de grote buiten deuren

The expert in anything, was once a beginner.

'Maakt niets uit. Ik snapte het ook niet toen mijn tante het me vertelde.' lach ik en ga even door mijn haar. 'Ik ben best jaloers op die meisjes met zwart en bruin haar. Het mijne is altijd wit-blond.' Ik zucht even en denk dan even aan die ene keer dat ik mijn haar wou kleuren en mijn tante zo verontwaardigt was dat de hele luchtbel knapte waardoor ik snel een nieuwe moest maken en het hele huis drogen.

Francina Starks vampier
    Ik was net klaar met mijn haren kammen en legde mijn borstel neer, ik keek naar mezelf op in de spiegel en zag dat alleen mijn ogen nog abnormaal zwart waren. Van buiten de badkamer werd de muziek nog wat harder gedraaid en ze gilde een onvampier vriendelijk woord, Ik kookte nu letterlijk van woede. Ik pakte mijn borstel en deed de badkamerdeur open, Ik zag dat Naya met haar rug naar mij toegedraaid zat dus ik mikte de borstel tegen haar hoofd.'50 punten voor mij.'Ik rolde met mijn ogen en liep de badkamer weer in.

On wednesdays we wear black

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas liep het hokje terug uit en keek over achterom maar de docent was verdwenen, gelukkig. Lukas volgde Avelin en ging naast haar lopen door de grote deuren. De tuin was mooi en schrikwekkend. "Waaw," zei Lukas.

"Je haar is mooi," zei Will. "Het maakt je speciaal." Hij glimlachte en gaf haar een speelse duw. "Wees niet zo verlegen."

Een lichte blos komt op mijn wangen en ik kijk vlug de andere kant op. Ik kijk even rond ons heen maar probeer niet naar Will te kijken. 'Waar is Charlie?' vraag ik zachtjes.

Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya draaide zich woedend om toe Francina een borstel tegen haar hoofd gooide. "Yow Draculaura!" schreeuwde Naya en draaide de volumeknop om. "Wat is jou probleem?" Naya's ogen spuwden vuur en ze zag er allesbehalve rustig uit. Daar ging haar jarenlange training zelfbeheersing.

Will haalde zijn schouders op en wilde een sigaret roken maar bedacht dan dat dat niet echt in de smaak zou vallen bij een natuurpsycho. "Ergens?" probeerde hij. "Kom poesje, poesje." zei hij zoet en knipte met zijn vinger. "Hier kittie, kittie."

Wie wilt er naar Rylie toe? Ze zwerft ergens door de gangen.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik begin te lachen en kijk hem aan. 'Will dat gaat zo niet werken.' lach ik. Ik steek mijn duim en wijsvinger in mijn mond en fluit. Ik wacht 2 tellen en zie Charlie weer. 'Goed zo meisje.' glimlach ik. Ik pak mijn tasje en haal een sigaret uit mijn tasje. 'Zeg niets tegen niemand hierover.' zeg ik tegen Will. Af en toe moet ik ook eens een uitlaatklep hebben.

Avelin Cyrille June

Avelin grinnikte om Lukas zijn reactie, maar ze moest hem gelijk geven. Ondanks dat de tuin creepy was, was het toch prachtig, op een vreemde manier. Ze keek even achterom, en sloot de deuren en keek de tuin rond. "Dus, welke kant gaan we op?" Ze keek Lukas aan en glimlachte.

The expert in anything, was once a beginner.