• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lukas, Geest.
    "Nou, meeste mensen zijn blij dat je níet wegrent maar nu is het blijkbaar anders." Lukas lachte zachtjes. "Wat gaan we nu doen?"


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Avelin lachte zachtjes met hem mee, en keek hem aan waarna ze haar schouders op haalden. "Verzin jij maar wat, de bibliotheek en de tuin waren mij idee." zei ze grinnikend, en speelde wat met een blonde haarlok die ze om haar vinger krulden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Virgo Dules Demon
    Ik propte net een handvol chips naarbinnen toen er iemand aan het tafeltje ging zitten. Ik wist gewoon dat ik er nu uit moest zien als een opgeblazen hamster dus ik kauwde snel en slikte de chips door. 'Ook hallo.'ik keek haar vragend aan.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 13:09 ]


    On wednesdays we wear black

    Lukas, Geest.
    Lukas dacht na en tikte met zijn vinger tegen zijn kin wat er heel vreemd uitgezien moest hebben. "Geen idee," zei hij tenslotte. "Ik ben niet zo goed in dingen bedenken."

    |Lunchen. ^^ |


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik pak het bandje en steek het in mijn shortzakje samen met het blaadje. Ik sta op en loop naar de gang. Ik kijk wat om me heen. Waar is die bibliotheek. Ik loop naar het secretariaat. 'Mevrouw? Waar is de bib?' vraag ik en ze wijst naar rechts. 'Dank je.' Ik loop naar de bibliotheek. Wow.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes
    'Ook hallo,' zegt de jongen als hij zijn chips heeft doorgeslikt.
    'Hee,' glimlach ik. Eerst had ik nog gedacht dat hij ook een normaal persoon zou zijn, simpelweg om de reden dat hij chips eet, maar nu ik beter kijk heeft hij iets wat niet helemaal menselijk is. Maar wat dat is weet ik niet. 'Ik ben Skyler, maar zeg maar Sky,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik zoek naar een boek en na een 10 minuutjes vind ik hem. Ik loop naar de verantwoordelijke. 'Ik wil deze lenen.' zeg ik en ze knikt. 'Naam?' 'Elena Bennett.' ze schrijft mijn naam, de titel, auteur en de datum van vandaag op een blad en knikt dat het goed is. Ik ga naar mijn kamer en leg het boek op mijn kastje. Ik ga even iets eten en dan verder zoeken. Ik doe mijn kap over mijn hoofd en zet mijn zonnebril weer af. Ik loop naar de kantine en pak een broodje gezond. Ik ga aan een willekeurige tafel zitten en negeer de mensen die eraan zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noah Price

    Ik liep weer terug naar de kamer van mijn zus. Ze lach heel lief te slapen, haha. "Molly?" Geen reactie. "Molly!" Nog steeds geen reactie. "Godverdomme, Madeleine Price, word eens wakker." Eindelijk deed ze haar ogen open.
    "Jeez Noah. Wat is er nou weer?"
    "Ik heb nog steeds geen kamer. Wil je er alsjeblieft een voor mij maken?" Ze rolde met haar ogen. "Alsjeblieft Molly. Ik ben doodop. Ik wil een facking bed waar ik op kan liggen slapen."
    "Best." zei ze geïrriteerd. "Hier heb je een vel papier en een potlood. Teken je kamer, en als je klaar bent, roep je maar. Ik ga even lopen."
    Ik pakte de spullen aan en begon te tekenen, terwijl Madeleine de deur uit liep.


    If we burn, you burn with us. <3

    Francina Starks vampier
    Ik loop mokkend richting het meer en probeer niet aan dat dier te denken dat nu gezellig in ONZE kamer zit. 'Stomme wolf, moet zeker nog opgevoed worden met haar gedrag....'Ik mopper nog even verder als ik zie dat ik bij een meer ben aangekomen. Ik laat me aan de kant van het water zakken en stroop de pijpen van mijn spijkerbroek op. Ik laat voorzichtig mijn voeten in het water zakken en geniet van de zon op mijn huid.

    Virgo Dules demon
    'Skyler.' Ik grijnsde, ik geloof dat het meisje voor mij een gewoon mensen meisje was, dat kwam goed uit. De meeste waren altijd zo lekker naïef en trapte altijd overal in. 'Mooie naam.' Ik grinnikte en bood haar ook chips aan.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 13:26 ]


    On wednesdays we wear black

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Mooie naam'. Hij grinnikt even en houdt me dan de zak chips voor.
    Ik glimlach lichtjes en haal er dan een paar chipsjes uit.
    Een normaal mens had zichzelf nu ook al voorgesteld dus ik kan er nu wel vanuit gaat dat hij geen mens is. 'En jij bent?' vraag ik aan de jongen waarna ik hem afwachtend aankijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Virgo Dules demon
    Ik leun even achterover met mijn stoel maar kom dan onverwachts overeind en buig me over de tafel heen.'weet je zeker dat je dat wilt weten?' Fluister ik in haar oor.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik eet op mijn gemak mijn broodje op en drink wat. Ik voel me eenzaam op dit moment maar ik maak het er zelf naar. De rest van het broodje steek ik terug in het zakje en ik sta op. Ik loop terug naar mijn kamer en kijk even raar naar de jongen die zit te tekenen. 'Wat doe jij hier?' vraag ik verbaast.

    [Madeleine's broer zit toch nog in hun kamer he?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madeleine Price

    Waarom moet ik nou zo nodig die kamer regelen? Ik doe daar minstens een kwartier over, met al die zooi die hij erin moet hebben.
    Ik liep de school uit, naar een bos. Daar manifesteerde ik een grasvlakte met een kleed, en ging er op zitten. Veel rustiger hier. Ik manifesteerde een boek en ging zitten lezen.

    [Wie heeft zin om Madeleine gezelschap te houden? P: ]


    If we burn, you burn with us. <3

    [ Ja hij zit nog in de kamer.]

    Noah Price
    "Wat doe jij hier?" Hoor ik opeens. Ik kijk op, en in de kamer staat een meisje.
    "O sorry, ik heb je niet binnen horen komen. Ik ben Noah."


    If we burn, you burn with us. <3

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Elena Bennett.' zeg ik en loop naar mijn bed. Ik werp even een blik op zijn tekening. 'Waarom zit je een kamer te tekenen?' vraag ik nieuwsgierig. Ik doe mijn kap af en mijn zonnebril leg ik op mijn nachtkastje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'