• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

[ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[idd xd anders overval het EHBO kamertje? Veel bloedzakken daar? xd]

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas grijnsde en liep alweer door de deur heen terwijl Avelin die opendeed voor haarzelf. Het was echt een mooie bieb. Rijen vol oude stoffige boeken. Er was zelfs een balkon vol boeken. "O-ké," zei Lukas traag. "Waar vind je hier in hemelsnaam een boek over Veelas?"

kindness is never a burden.

{ze jat wel wat van de EHBO-post xd}

On wednesdays we wear black

William Stevens Hyde, Vampier.
    "Je red het wel met de lessen," zei Will traag. Hij hield nog steeds de gedachte vast dat Skyler niet goed snik was maar knikte toen. "Shoot me," zei hij en voegde daar nog grijnzend,"Dat betekend 'vraag maar' in mijn eigen taaltje," aan toe.

Avelin Cyrille June

Avelin keek haar ogen uit naar de oude bieb, torens hogen rekken met oude informatie. Ze keek Lukas aan en grijndse. "Arnold was zo aardig omdat ook te vertellen." Ze grinnikte en begon weer te lopen, en te lopen, en te lopen, en stopte uiteindelijk bij een van de achterste rijen. "Als het goed is zou het hier ergens moeten staan" Avelin keek omhoog naar de hoge rij, en zuchtte. Ze haalde een ladder tevoorschijn die je langs de rij kon schuiven, ze keek omhoog en zette haar eerste voet voorzichtig op de eerste tree en klemde zich vast aan de ladder toen deze kraakte.

The expert in anything, was once a beginner.

Elena Yana Bennett |sterfeling|
    Ik sta na een tijdje op en loop het bos in. Nu een andere richting dan de vorige keer. Ik loop verder en verder en na een 30 minuutjes stappen besluit ik te rusten. Zachtjes begin ik weer Beautiful te zingen.
    'I wanna be blown away
    I wanna be swept off my feet
    I wanna meet the one who makes it hard for me to breathe
    I wanna be lost in love
    I wanna be your dream come true
    I wanna be scared of how strong I feel for you
    Just call me beautiful, Call me beautiful
    Call me beautiful, Call me b-e-a-utiful
    ' ik lach en zing zachtjes verder. Geen mens die me hier hoort. En geen monster.

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:18 ]

Lukas grijnsde,"Aardige Arnold." zei hij en begon zelf ook te zoeken op de onderste rijen. Lukas vond van alles. Over transformatoren, wezens die 2 vormen hadden zoals weerwolven maar geen Veelas. "Vind jij wat, want ik heb niks?" vroeg Lukas en keek omhoog naar Avelin die op een ladder stond. De ladder zag er verschrikkelijk oud uit en kon misschien elk ogenblik inzakken.

Francisa Starks vampier
    Ik vloog zo ongeveer van die trappen af naar de ziekenzaal. Ik had al heel lang geen bloed meer gedronken, ik kon best wel lang zonder, maar na een tijdje kwam de dorst dan 3x zo heftig aan. En dat punt had ik nu bereikt, als ik nu een mens zou tegenkomen dan weet ik niet of ik hem heel zou houden. Ik stond nu voor de ziekenzaal en deed zachtjes de deur open, het was mijn geluksdag. Niemand was er omdat het nieuwe jaar net was begonnen, waarschijnlijk waren al de leraren koffie aan het drinken in hun gezamelijke ruimte. Ik stormde naar het kantoortje en pakte een sleutel daarmee opende ik een lade en bingo, Ik had de jackpot gevonden. Ik legde de sleutel weer netjes terug waar die hoorde, en liep zonder iets te zeggen weer naar buiten.

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:23 ]

-

{er gebeurde even wat vaags met mijn reactie -,-}

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:22 ]

-

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:21 ]

Skyler Noëlle Haynes ~ sterveling
    'Je red het wel met de lessen,' zegt Will langzaam.
    'Oja, sorry. Ik ben soms nogal traag van begrip maar dat heb je nu vast al wel door,' grinnik ik.
    'Shoot me,' zegt hij dan. 'Dat betekent 'vraag maar' in mijn eigen taaltje,' grijnst hij.
    'Okee, ik weet dat je een vegetariër enzo bent, maar vind je het niet lastig om nou eh, mensenbloed te weerstaan?' vraag ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Avelin Cyrille June

Met trillende benen, en knikkende knieën stond Avelin boven aan de ladder opzoek naar een boek over Veela's. Ze keek even vanuit haar ooghoeken naar de grond, en dit hele gebeuren voor informatie, kon nog wel eens haar dood worden. Snel klemden ze zichzelf weer vast aan de ladder, en verschoof deze weer iets. "Hmm...n-nee, nog niet echt iets". Voorzichtig, schoof ze beetje voor beetje op, tot haar ogen vielen op een dik zwart boek, met gouden letters. Voorzichtig reikte ze haar hand uit om het boek te pakken, en toen ze deze eenmaal had, was dit precies het boek waar zij en Lukas naar zochten. "Ik heb het!" Ze stak haar arm uit, maar door het gewicht van het zware boek, en omdat ze wat naar achter leunde, raakte de ladder wat los van de kast. Snel klemden ze zich weer vast aan de ladder om vervolgens stukje voet voor voet naar beneden te klimmen.

The expert in anything, was once a beginner.

Tyson Rush, vampier.
    'Bloed zeker,' grinnikte de demon. 'Nee, ik bedank daar voor.' Passeerde hij, en ik had de kantinevrouw weggestuurd.
    Net op het moment dat ik wat wilde drinken pakte Rylie loszinnig mijn drinken af. Ik werd hier boos om. Het is verdomme ochtend en zij pakt mijn drinken af. 'Ik geloof jullie niet, dit is géén bloed en dit is een gewone school. Totdat jullie hebben bewezen dat jullie 'wezens' zijn, geloof ik jullie niet.' Zei ze bits en nam een grote slok van míjn drinken. “Hey!” Riep ik boos, maar dit werdt weer helemaal verbeterd door het vieze gezicht dat ze daarna trok.
    Ze duwde de beker weer terug in mijn handen en proestte het uit in de prullenbak waarna ze een enorme slok van haar cola nam. 'Gatverdamme!' riep ze, terwijl ik geniepig grinnikte. 'Goed, misschien geloof ik jullie nu wel.' Mompelde ze. Ze wilde zeker dat ik het niet te horen zou krijgen, maar ik had het zeker gehoord.
    Oh, er moet nu heel wat gedaan worden om deze glimlach van mijn gezicht af te krijgen.
    Ik nam blij en uitdagend een slok van mijn drinken en nam nadien een hijs van mijn sigaret. “Goed zo, groot meisje. Je leert 't wel.” Zei ik met kinderachtige stem.
    “Hoe the fack kom jij eigenlijk op deze school?” Vroeg ik nadien belangstellend. Ik wilde wel eens weten hoe ze zoiets geflikt hadden. En had ze dan echt helemaal niets door dat dit echt een monsterschool zou zijn? Ik bedoel: kijk eens rond. Geesten vliegen rond, weerwolven veranderen zichzelf en ik drink een rood goedje, wat bloed is. Ik bedoel, come on!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik hoor plots gegrom achter me en zie een wolf staan. Ik slik even. Weerwolf of een gewone wolf. 'Wie ben je?' vraag ik. Zit ik nu serieus tegen een wolf te praten? Hij gromt en toont me zijn tanden. 'Juist geen weerwolf.' stamel ik zachtjes. Even denken. Als ik loop, haalt hij me in en ben ik dood als ik blijf staan valt hij me aan en ben ik dood. Van die opties vrolijk ik zo op. 'Ehm braaf wolfje.' zeg ik zachtjes. Moet ik hier nu serieus met een wapen op school rondlopen? Het is te gek voor woorden.

Even leek het erop dat Avelin zou vallen en Lukas stond klaar haar op te vangen maar het zou toch niet veel uitmaken. Avelin zou gewoon door hem heen vallen. Toen Avelin eindelijk beneden was nam Lukas het boek van haar over. "Gaat het?" vroeg Lukas en een bezorgde uitdrukking gleed over zijn gezicht.