• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.


    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Psychotic - Zamaskowane.
    • Merlonie - Elizabetha.
    • Assassin - James.
    • RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    • Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Bisous - Willow Nastya Reyes.
    • Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    • Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    • Colt45 - Firlas Rheitel.
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Zie mijn melding in het rollentopic.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damien Hunter

    Ze schudde gelijk haar hoofd. "Nee, want er is niets. En daarbij, als er wel iets is zal het Amber wel gelijk pakken. Makkelijk doelwit met die zaklamp." Ze knikte even richting Amberlynn en nam een trekje van haar sigaret. "Hmm, daar heb je ook weer gelijk in." zei ik lachend, "Voorlopig zijn we dus veilig. Maar wie weet, wie weet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [aangepast]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aimee Adams
    Ik zat verscholen in mijn krakkemikkige hutje. Ik zag óf een paar antropomorphen, óf een paar mensen zitten. Ik wist wat ik zou doen. Plagen, dacht ik grijnzend. Ik greep naar een oud stukje wezenvel (denk aan dierenvel) en wat inkt, en schreef twee woorden op het briefje. 'See you.' fluisterde ik in mezelf. Ik liet mijn pijl en boog verschijnen, bond het papiertje aan de pijl en schoot hem zo dat hij voor een meisje terecht kwam.

    [een meisje bedoel ik Amberlynn/prisoner]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 13:05 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sage Evangeline Clark

    "Hmm, daar heb je ook weer gelijk in." zegt hij lachend. "Voorlopig zijn we dus veilig. Maar wie weet, wie weet." Ik haal mijn schouders licht op.
    "Ik weet het niet hoor." mompel ik. "Het kan me ook niet zoveel schelen. Ik hoop gewoon dat die idioot die machine snel maakt."


    Your make-up is terrible

    [Ik ben vanaf morgen op vakantie tot de 25ste. Ik heb wel internet op mijn mobiel dus ik kan wel af en toe reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberlynn Jefferson

    Ondertussen had ik mijn zaklamp alweer terug gegooig bij Damien en Sage. Ik zuchtte en liep gewoon door. Zo eng was het niet. Het was er alleen donker. Zou het er uberhaupt nog wel licht worden?
    Ik liep door en was zo erg in gedachten verzonken dat ik niks opmerkten en ook niet hoe diep ik ook verder was gelopen. Ik zuchtte en opeens werd er een pijl op me afgeschoten. Ik ontweek het maar het kwam nog net langs mijn arm waardoor ik een snee had. Ik pakte de pijl op en een beangstigend gevoel kroop bij me omhoog. Ik slikte en las wat erop een stuk dierenvel stond. I see you.
    Ik zuchtte. 'Haha.' mompelde ik. Ik rolde met mijn ogen, zeker een stomme grap van één van de jongens. Ik liep weer terug naar de andere en zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Ja, dat hoop ik ook." zei ik knikkend, "Ik wil hier graag weer weg. Ik hou niet zo van plekken waar we niet horen te zijn." Ik zag dat Amberlynn wegliep, maar ook weer terug kwam. "Heb je iets gezien?" zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson

    'Zo ver je hier iets kan zien.' zei ik toen en grinnikend. 'Maar, wie van jullie heeft dit afgeschoten?' vroeg ik toen en liet hem het blaadje zien. 'Dit moet wel door één van jullie zijn gedaan.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hai. Ik zit momenteel in Frankrijk, dus ik zal wat minder reageren, maar er is wel wifi dus ik ben niet geheel afwezig. Mag ik een samenvatting, en kan ik Zama op iemand afsturen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jack Rush.
    'Maar, wie van jullie heeft dit afgeschoten?' vroeg een meisjesstem. Ik keek nog naar de donkere, donkere hemel en had het gesprek afgesloten die ik zelf was begonnen met de wetenschapper. Ik luister naar niemand, dus ik zal zo wel op pad gaan om het verder te verkennen. 'Dit moet wel door één van jullie zijn gedaan.' Hoorde ik Amberlynn zeggen tegen de anderen.
    Ik richtte me op en keek naar het dierenvel die ze vast hield. Ik fronste van verbazing mijn wenkbrauwen en liep naar haar toe, rukte het dierenvel uit haar hand en keek rustig en geconcentreerd ernaar, terwijl ik nogmaals een hijs van mijn sigaret nam.
    Een geheimzinnige glimlach sierde mijn mond en ik trok mijn blik van het vel af. I see you. Totaal niet om bang voor te zijn, maar waarschijnlijk vonden anderen dit wel erg schrikwekkend. De geheimzinnige glimlach bevond zich nog steeds op mijn gezicht en ik had een rustige, kalme intuitie. Al was er dan nu iets niet goed, maar ik was niet echt snel bang van aard. Met een laconieke toon zei ik: “We worden bekeken.” Tuurlijk. Dit wisten ze dan misschien al, maar ik voegde er wat aan toe.
    “Laten we op onderzoek gaan.”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychotic schreef:
    [Hai. Ik zit momenteel in Frankrijk, dus ik zal wat minder reageren, maar er is wel wifi dus ik ben niet geheel afwezig. Mag ik een samenvatting, en kan ik Zama op iemand afsturen?]

    Ze zijn al in de andere dimensie en ze hebben zojuist een bericht gekregen van een wezen daar (RememberYoux). Amberlynn denkt dat de jongens met haar dollen, maar dit is niet zo. Jack heeft gezegd dat ze echt bekeken worden en wil op pad gaan om het verder te verkennen, Xavier (de wetenschapper) gaat de machine maken. En als je wilt kun je Zama afsturen op Jack als hij op onderzoek gaat of zo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Ze zijn al in de andere dimensie en ze hebben zojuist een bericht gekregen van een wezen daar (RememberYoux). Amberlynn denkt dat de jongens met haar dollen, maar dit is niet zo. Jack heeft gezegd dat ze echt bekeken worden en wil op pad gaan om het verder te verkennen, Xavier (de wetenschapper) gaat de machine maken. En als je wilt kun je Zama afsturen op Jack als hij op onderzoek gaat of zo?

    Bedankt! Sorry dat ik ineens verdween, de wifi is blijkbaar niet heel erg betrouwbaar, ik kreeg ineens geen contact meer. Ik zal een post voor Zama maken en dan wacht ik tot Jack haar tegenkomt, goed?
    Wat is trouwens Jack's grootste angst, dan? Want Zama neemt daar de vorm van aan, vandaar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane - Wezen
    Ik was niets, maar ik was er wel. Er was niemand in de buurt en dus was er niemand om bang te maken, geen vormen om aan te nemen, geen angsten om te vertegenwoordigen. Ik zuchtte inwendig, maar de buitenkant van mij deed niets. Dat was immers een klein, laaghangend wolkje, niet tastbaar tot er iemand in de buurt zou komen. Daar verheugde ik me nu al op - ik moest mijn sadistische neigingen ergens op afreageren.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amberlynn Jefferson

    Damien had geen antwoord gegeven en ik zuchtte. Vervolgens kwam Jack langs en rukte het vel uit mijn hand. Ik fronste terwijl er een geheimzinnige lach op zijn gezicht speelde.
    'We worden bekeken.' zei hij toen en rolde met mijn ogen. Dat wisten we al Jack.
    Hij vervolgde en ik luisterde. 'Laten we op onderzoek gaan.' Ik keek hem aan. 'Het werd met een pijl op me afgevuurd toen ik wegliep en ergens diep in het bos was. zei ik toen tegen hem en keek nog even naar het vel.
    Het was op een akelig mooi handschrift erop geschreven en ik kon wel zweren dat het van een vrouw was.
    Ik pakte de sigaret achter mijn oor vandaan en stak het op.
    Ik glimlachte en blies de rook in cirkeltjes voor me uit. Ik glimlachte en keek hun aan. 'Ik ben in, zo lang we met meer dan twee gaan.' zei ik en haalde mijn schouders nonchalant op. Ik ging met mijn ene hand door mijn haar en keek om me heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.