• DIMENSION TRAVEL.

~~~~
    Rollentopic.

Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..

Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

Jongens:
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Porcelaneous - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Damien Hunter

Ik had het gesprek een beetje gevolgd. Blijkbaar werden we in de gaten gehouden. Just like I said. "Zie Sage, er zijn hier heel erg enge wezens die ons in de gaten houden. Pas maar op dat ze je niet opeten." zei ik half lachend, half grinnikend. Toen keek ik naar Amberlynn, die zei dat ze niet met minder dan twee mensen op verkenning ging. "Nou sorry Amber, maar ik ben te lui om met je mee te gaan. Ik zit wel lekker."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Prisoner --> Sirens

The duty of youth, is to challenge corruption.

Amberlynn Jefferson

'Nou sorry Amber, maar ik ben te lui om met je mee te gaan. Ik zit wel lekker.'
    Ik grijnsde. 'Ben je te lui of ben je bang dat iemand anders je sigaretten gaat stelen?' Ik kijk hem aan en prik in zijn buik.

Sage Evangeline Clark

"Zie Sage, er zijn hier heel erg enge wezens die ons in de gaten houden. Pas maar op dat ze je niet opeten." zegt Damien half lachend, half grinnikend. Ik grom wat onverstaanbaars en druk mijn peuk uit in het gras. Hij begint met Amber te praten en ik kijk de andere kant uit.

James - Wezen

Ik hoor de commotie al van ver en herken het niet. Dit soort commotie was er nooit normaal gezien. Nieuwsgierig spring ik op en begeef ik me in de richting van het geluid. Van achter een boom bekijk ik de mensenachtigen die hier rond lopen en zich behoorijk vreemd gedragen. Eerst trek ik een wenkbrauw op over hun bizarre gedrag, vervolgens verschijnt er een enge grijns op mijn knappe gezicht. Nieuwe, makkelijke slachtoffers. Zo afgeleverd op een presentieblaadje. Zo te zien zijn zei zich van geen gevaar bewust.

Your make-up is terrible

Damien Hunter

"Daar is iemand chagerijnig." zei ik lachend toen ik zag hoe Sage reageerde. Toen reageerde Amberlynn op me. "Ben je te lui of ben je bang dat iemand anders je sigaretten gaat stelen?" Ze keek me aan en prikte ik mijn buik. Ik begon te lachen en schudde toen mijn hoofd. "Nee, ik ben toch echt te lui. Sigaretten heb ik genoeg."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Amberlynn

Ik keek hem aan en haalde mijn wenkbrauw op. 'Weet je dat héél zeker Damien?' Vroeg ik toen en liet me achterover vallen. Ik leunde op mijn ellebogen en blies de rook weer uit. Ik drukte mijn peuk uit en gooide die in het gras. Ik liet me weer helemaal naar achteren vallen en keek naar boven.

Damien Hunter

"Natuurlijk." zei ik lachend, "Waarom wil je zo graag dat bos in terwijl we hier elk moment weer kunnen vertrekken, zou die wetenschappers zijn collega's bellen. Ik wed dat ze ons altijd hier heen wilde sturen." Ik haalde mijn schouders op. "Ik blijf voorlopig hier zitten."

Amberlynn Jefferson

Ik keek hem aan. 'Hoe weet je dat?' Vraag ik dan en kijk hem geamuseerd aan. 'Hoe gaat hij dat hier nu in zijn eentje doen met een instelling van ik doe het later wel.' Ik haal mijn schouders op en ging weer op mijn rug liggen. ' Ik ben zelf ook erg ongeduldig..als je dat nog niet had gemerkt.' zeg ik dan met een lachje.

Damien Hunter

"Ik weet het niet, daar gok ik op. Het zijn wetenschappers die doen alles voor de wetenschap op elke manier dan ook." zei ik rustig en keek haar serieus aan, "En tja, ongeduld zou hier je dood kunnen zijn."

Amberlynn

'Hier zitten ook.' Zei ik toen en ging weer rechtop zitten. 'Dat is het hem juist. Je kan blijven zitten en een prooi zijn of de omgeving verkennen een prooi zijn.' Ik zuchtte en speelde wat met mijn vest.

Damien Hunter

"Hier ben ik in een groep mensen dus ben ik veiliger en ik kan me terugtrekken in de machine. Daar ben ik veiliger dan hierbuiten." zei ik nadenkend, "Dus ik blijf hier."

Amberlynn

'Dat weet je niet Lieve Damien. ' zei ik toen en keek om me heen. 'Je weet niet tot wat iedereen hier tot toe in staat is. 'Speelde nog steeds met mijn vestje en keek hem niet aan.
    'En dat was de reden ook waarom ik niet alleen zou gaan. '

Damien Hunter

"Lieve Damien?" vroeg ik lachend, "Krijg je een crush op me?" Ik keek haar plagend aan en prikte haar in haar zij. "En blijf dan gewoon hier, bij mij. Hier ben je veiliger, echt waar." Toen tilde ik mijn trui op en liet een mes zien die ik aan mijn broek had gegespt. "Zie?"

Amberlynn Jefferson

Ik lachte toen hij in mijn buik prikte. 'Ja natuurlijk op jou wel. ' zei ik toen en grinnikte.
    Hij liet me het mes zien en ik glimlachte. 'Ik blijf wel.' Zei ik toen en liet me weer op de grond vallen.

Damien Hunter

"Zie dat dacht ik dus ook! Hoe kon je nou niet op mij vallen." zei ik arrogant, "En ja, blijf vooral. Anders ben ik hier zo alleen, hoewel ik dan nog Sage heb." Ik prikte Sage in haar zij en glimlachte naar haar.