• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Frodo schreef:
    Ik weet niet waarom iedereen hier zit te zagen dat de sfeer is verpest. Ik zit constant op Q en heb inderdaad wat veranderingen gemerkt maar voor mij is de sfeer nog steeds hetzelfde. Dit is een site waar ik heel veel geweldige mensen heb leren kennen, die ons stimuleert om creatieve dingen te doen en als er mensen zijn die dat anders willen: goed, ga dan.

    Veel plezier tijdens je non-quizlet tijd.

    Sure, ja, ik vond dat ook tot men begon te zagen over 'oh, de sfeer is verpest' en dan is hij pas helemaal verpest.
    Zoals ik dus al zei: ik heb de sfeer wel nog gevonden. En die sfeer moet je dus ook eigenlijk zelf maken. Met te zagen dat hij weg is, zal hij niet komen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    LacunaCoil schreef:
    Oké, ik heb even alles doorgelezen, want ik heb toch niets te doen :'D
    De modlikkertjes? Quizsletten? Emo reageren?
    Dat is echt on-respectvol. Als het hier zo verschrikkelijk vind en iedereen haat: Waarom druk niet lekker op dat kruisje boven? Ben je van het probleem af.


    Life is all about having a good time.

    Ik vind dat iemand een campagne moet oprichten voor wat meer vrolijkheid op deze site. Misschien dat dat werkt. Wat dachten jullie van HappyQ? Geen haat reacties- of topics, maar alleen hoe het eerste was. Misschien dat dat werkt voor een betere sfeer.

    Lilia schreef:
    Ik vind dat iemand een campagne moet oprichten voor wat meer vrolijkheid op deze site. Misschien dat dat werkt. Wat dachten jullie van HappyQ? Geen haat reacties- of topics, maar alleen hoe het eerste was. Misschien dat dat werkt voor een betere sfeer.


    Haha +100. Ik ben voor.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aangezien Quizlet geen deur heeft wijs ik je vriendelijk naar het 'uitloggen' knopje.
    Als het je allemaal zo tegen zit snap ik niet waarom je blijft.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lilia schreef:
    Ik vind dat iemand een campagne moet oprichten voor wat meer vrolijkheid op deze site. Misschien dat dat werkt. Wat dachten jullie van HappyQ? Geen haat reacties- of topics, maar alleen hoe het eerste was. Misschien dat dat werkt voor een betere sfeer.


    Ik doe mee _O_


    26 - 02 - '16

    Ach we hebben nog altijd het eendjes topic.


    Alleen maar tranen van geluk

    Lilia schreef:
    Ik vind dat iemand een campagne moet oprichten voor wat meer vrolijkheid op deze site. Misschien dat dat werkt. Wat dachten jullie van HappyQ? Geen haat reacties- of topics, maar alleen hoe het eerste was. Misschien dat dat werkt voor een betere sfeer.


    Ik doe ook mee, :Y)


    I Love You

    Yoda schreef:
    Over de sfeer heb je wel gelijk. Maar dat is altijd zo met sites. Er zijn goede maanden en er zijn mindere maanden. It's the way of life in general en iedereen draagt bij aan die sfeer. Het is heus niet één groep die het allemaal verpest, zoals je wel lijkt te opperen. Ik geef toe dat de sfeer op quizlet niet de beste is, maar iedereen kan bijdragen aan die verbeteren.

    Je hebt het recht om je mening te verkondigen, het enige wat ik dan niet snap, is dat het met woorden als 'quizsletten' gepaard moet gaan, in plaats van het wat respectvoller te houden.

    Het enige wat ik verder nog ga zeggen, is dat ik persoonlijk nooit iets tegen je heb gehad. Ik vind/vond je eigenlijk altijd aardig over komen. Toen kwam dat gezeik met de twitter en ging je opeens lastig doen, kwam je ban en nu dit. Dit en die ban waren van mij uit nooit iets persoonlijks tegen jou, het ging puur om je gedrag en niet om wie jij bent als persoon. Mijn mening over jou heeft nooit ingehouden dat ik je niet mocht en houdt dat nog steeds niet in. Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan.


    Yoda, ik moet toch even wat tegen je zeggen. Op dit moment lijk jij mij toch een van de beste moderator. Jij reageerd altijd heel rustig en objectief, precies zoals een moderator in zo'n moment zou moeten reageren. Ook leg je iets goed uit, zoals je kunt lezen in je post. Een compliment voor jou.

    En mensen die zeggen dat ze weg moet gaan, ze gaat ook weg. Lees wat ze schijft.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je quote dat sommige mensen respectloos zijn, maar jij schrijft zelf over Quizsletten, is dat respectvol dan?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:23 ]


    Ex astris, sciencia

    Lilia schreef:
    Ik vind dat iemand een campagne moet oprichten voor wat meer vrolijkheid op deze site. Misschien dat dat werkt. Wat dachten jullie van HappyQ? Geen haat reacties- of topics, maar alleen hoe het eerste was. Misschien dat dat werkt voor een betere sfeer.


    I. SMELL. PONIEEES!

    Dit is wat je nodig hebt:


    quidquid excusatio prandium pro

    LacunaCoil schreef:
    Oké, ik heb even alles doorgelezen, want ik heb toch niets te doen :'D
    De modlikkertjes? Quizsletten? Emo reageren?
    Dat is echt on-respectvol. Als het hier zo verschrikkelijk vind en iedereen haat: Waarom druk niet lekker op dat kruisje boven? Ben je van het probleem af.

    Hamish schreef:
    Aangezien Quizlet geen deur heeft wijs ik je vriendelijk naar het 'uitloggen' knopje.
    Als het je allemaal zo tegen zit snap ik niet waarom je blijft.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik ga het niet eens lezen (cat)
    Te lang en ik lees in de reacties dat het gezeik is :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lilia schreef:
    Ik vind dat iemand een campagne moet oprichten voor wat meer vrolijkheid op deze site. Misschien dat dat werkt. Wat dachten jullie van HappyQ? Geen haat reacties- of topics, maar alleen hoe het eerste was. Misschien dat dat werkt voor een betere sfeer.

    (:


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    En mensen die zeggen dat ze weg moet gaan, ze gaat ook weg. Lees wat ze schijft.
    Er staat dat ze misschien terug komt na haar vakantie. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid voor de rest spreken, maar ik denk dat men bedoelt dat ze niet hoeft na te denken over een terugkeer naar Quizlet, maar vooral weg moet blijven.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:27 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.