• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Zo zo.

    Kom op mensen, het is fucking INTERNET. What the fuck wil je hier doen.

    ^
    Said it yourself. Nu ga ik van m'n vakantie genieten :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Tenzij het jouw bedoeling is om nieuwe quizletters zelfmoord te laten plegen omdat ze dit topic tegen komen in het forum, snap ik niet waarom je dit überhaupt post...

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:33 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Tenzij het jouw bedoeling is om nieuwe quizletters zelfmoord te laten plegen omdat ze dit topic tegen komen in he forum, snap ik niet waarom je dit überhaupt post...


    Go Nina! En wat denk jij over HappyQ, Nina? Mee eens? Een quizlet vol blijdschap en pony's? Met nog een snufje eendheid geserveerd met een regenboogsausje?

    Lilia schreef:
    (...)

    Go Nina! En wat denk jij over HappyQ, Nina? Mee eens? Een quizlet vol blijdschap en pony's? Met nog een snufje eendheid geserveerd met een regenboogsausje?



    quidquid excusatio prandium pro

    Die HappyQ heeft niets meer met dit topic te maken, dus als je dat echt wil doen raad ik je aan om een nieuw topic te openen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Assassin schreef:
    Ik ben het in ieder geval een groot deel met Ellen eens. Niet over de users, want sommige weten gewoon niet beter. Mods weten wél beter en weten heel goed wat ze allemaal uitvreten.

    A m e n .


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind serieus dat je overdrijft. Oké, de sfeer is inderdaad niet zo fijn meer de laatste tijd, maar dat ligt niet alleen aan de mods. Als je zo'n topics gaat blijven openen, gaat de sfeer er zeker niet op vooruit gaan. En hoe wil jij nu respect krijgen als je het zelf niet geeft?
    Kijk, ik heb ook echt niets tegen jou of zo, maar ik vind dat je er nu wel een beetje over gaat.

    Sjiriki schreef:
    (...)



    Whaha, jij bent geniaal. Kijk, het begint al de goede kant op de komen, mensen. Pony's zijn goed voor de sfeer. ^^

    Ik ben het ook voor een groot deel met Ellen eens.
    Toen ik 2 jaar geleden nog enorm veel op het forum zat was het écht gezellig en had iedereen lol.
    Iedereen werd met respect behandeld, maakt niet uit hoe je was, ook niet van wie je fan was, iedereen mocht je gewoon.
    Dat is nu echt enorm veranderd.
    no offenses.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:46 ]


    Life is a beautiful struggle

    Amused schreef:
    Die HappyQ heeft niets meer met dit topic te maken, dus als je dat echt wil doen raad ik je aan om een nieuw topic te openen.


    Sorry, ik stop al...

    Eurydice schreef:
    (...)Er staat dat ze misschien terug komt na haar vakantie. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid voor de rest spreken, maar ik denk dat men bedoelt dat ze niet hoeft na te denken over een terugkeer naar Quizlet, maar vooral weg moet blijven.

    Wat ik eigenlijk bedoel met vertrek: vertrek nu, zonder nog drama te maken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sjiriki schreef:
    (...)



    Hahahahahahahahaha, mijn mening hierover begint echt te veranderen. Ik ben het helemaal oneens met haar. Ze maakt overal problemen van terwijl Quizlet gewoon een superwebsite is met leuke verhalen en superschrijvers!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:49 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Quizsletten, zelfmoord plegen, ik vind dat je toch wel een beetje overdrijft hoor.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Okay, quizlet is veranderd in dat gedeelte ben ik het met je eens. Maar de rest is wel een beetje overdreven. Natuurlijk het is jou mening. Maar je kunt niet verwachten dat quizlet weer word zoals het een jaar terug was.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Lilia schreef:
    Ik vind dat iemand een campagne moet oprichten voor wat meer vrolijkheid op deze site. Misschien dat dat werkt. Wat dachten jullie van HappyQ? Geen haat reacties- of topics, maar alleen hoe het eerste was. Misschien dat dat werkt voor een betere sfeer.


    I'm In!


    En verder wil ik nog even zeggen:
    Je verteld dat de sfeer is verpest door haat-reacties etc. Maar wat richt je op? Een haat-bericht, waarvan je wéét dat er haat-reacties opkomen. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
    Oh en Cousinzoned, je zegt dat het maar internet is, maar blijkbaar maak je je er even druk over als de mensen die de reacties sturen, vanwaar anders dit topic?.
    Ik zeg nu niet dat ik het Cousinzoned eens ben, maar we sturen nu wel met zijn alle zulke haat-reacties...


    Tijd voor koffie.