Ik wil toch nog iets zeggen voordat ik aan mijn trektocht begin. Ook al ben je nu al weg. Sowieso dat je dit topic nog eens gaat nalezen. Dus bij deze de volgende boodschap:
Ik heb nooit iets tegen je gehad, zelfs nu niet. Wat je doet met twitter enzo maakt mij niet uit. Ik heb geen twitter, dus ik kan niet volgen. Vandaar dat ik me ook niet moei met de twitter. Ik begrijp dat het niet fijn is om opeens de onofficiële twitter te worden, maar zoals ik het begrijp, lieten jullie ons geen keuze. Maar ik heb het niet nauw bekeken, dus ik ga er ook niet over oordelen. Dus zelfs dat kan mijn gedachte over je niet schaden.
Die onzintopics. Jah, je weet het ondertussen wel. Maar toch vond ik die ban ergens wel op zijn plaats. Het is natuurlijk niet leuk om geband te worden, maar je moet begrijpen dat het niet is omdat wij jou geen toffe madam vinden of omdat er vervelende tweets op jullie twitter staan. Dus ook daar veranderen mijn gedachten over jou niet.
Persoonlijk vind ik dat je te snel conclusies trekt. Maar hé, wie was zo niet op die leeftijd? Toch wil dat je begrijpt dat wij, mods, ook maar het beste voor hebben met Q. En dat als er iets tegen valt aan een mod je het gewoon moet melden (bij een andere mod) of als er terug een bemiddelaar zou zijn, je daar even je zegje tegen doet.
En dat van die oude sfeer vind ik maar een losse flodder. Vroeger was het leuk ja, maar soms ook niet. Net zoals nu, soms wel, soms wat minder. Maar ik kan ermee leven dat jij niet hetzelfde vind als ik.
Als je terugkomt, ben je van mij nog altijd even welkom. Maar kom dan wel terug met een positievere kijk. Niemand wordt vrolijk van deze drama. Toch nog veel succes en plezier zolang je niet op Q bent.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury