• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    And popcorn? No man, I'm seriously on the way to be an obese.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HappyQ IS AL IN THE AIR PEOPLE

    Sorry dat moest even, maar omdat het hier zo'n pessimistische boel is


    Tijd voor koffie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mensen gaan echt vet off-topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I looooove Quizlet. It's my rainbow baby.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En nu blijft iedereen on-topic, en reageert iedereen braaf op Ellen's beginpost. Anders komt hier een slotje op.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:55 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    In sommige dingen geef ik je gelijk, maar hoe jij sommige dingen benoemt vind ik weer nergens op slaan.

    if you want to change Quizlet start with yourself


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    if you want to change Quizlet start with yourself


    Do what MJ taught us "start with the man in the mirror".
    "Start with the Quizslet in the mirror" Oke, no jk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het grappige aan dit topic is dat iedereen het morgen alweer vergeten is. En wat heb je hier dan mee bereikt? niks..

    Ben je ongesteld ofzo..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Elliania schreef:
    Het grappige aan dit topic is dat iedereen het morgen alweer vergeten is. En wat heb je hier dan mee bereikt? niks..

    Ben je ongesteld ofzo..


    Seriously. SERIOUSLY.
    Waarom is het nou altijd dat als iemand iets te klagen heeft dat je dan gelijk ongesteld bent? Dan ben ik, like, 24/7 ongesteld. That's not healthy.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het echt ongelofelijk respectloos dat je het zo laks over zelfmoord hebt terwijl dat echt een serieus onderwerp is. Begin zelf met respect te geven zou ik zo zeggen.

    Lilia schreef:
    Ik vind dat iemand een campagne moet oprichten voor wat meer vrolijkheid op deze site. Misschien dat dat werkt. Wat dachten jullie van HappyQ? Geen haat reacties- of topics, maar alleen hoe het eerste was. Misschien dat dat werkt voor een betere sfeer.


    I'm in!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tja in principe geef ik je best wel gelijk, alhoewel ik nooit iets met de mod heb gehad dus over dat gedeelte ben ik het niet eens, maar ook niet oneens. Maar gewoon, die hele sfeer hier op Quizlet is verpest. En dat is ook de reden waarom ik er niet meer zoveel op zit, op Quizlet. Ik kijk er regelmatig op, that's it. Ik reageer soms, werk rustig verder aan mijn story en dan klik ik op het kruisje. Dus ik behoor tot groep 3 van de users. Even tussendoor: de reactie wat Eurydice op pagina 4 gaf, ben ik het wel mee eens. En nu ga ik dit even verder lezen en dan ben ik er weer vandoor. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:22 ]

    Je schrijft dat mensen internet niet zo serieus moeten nemen "want het is maar een fucking site". Dat is wel waar enzo, maar dan begrijp ik niet waarom je je tijd verspeeld aan het schrijven van zo'n enorme post.

    En als ik naar die drie groepen van jou kijk, zie ik dat alleen mensen die het met jou eens zijn oké zijn maar mensen die een andere mening hebben, zijn meteen asslickers of stiekeme meegenieters. :')


    ars moriendi