• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Nobody cares. Ga dan weg ipv zo lopen te zeuren :')


    -

    Mensen, het is een fucking site, stel je niet zo aan! Die ongezellige sfeer komt vooral door de mensen die dit soort topics openen. Hou daar gewoon mee op! Maak een leuke quiz, schrijf een gezellig verhaal. En als je dan wilt off-topicen open dan een topic in het off-topic. En ja, ik meld me bij user nummero 3. Ik zeg nooit wat, maar dit is echt zo'n onzin dat ik wel mijn mening MOET geven.

    Ik ga niet eens iets zeggen.
    Welkom 3e groep users.
    Leuke show trouwens, echt grappig om te lezen.

    Oh, dus nu probeer je dus te zeggen dat de mods 1 van de redenen zijn dat Quizlet verpest is? Ja, tuurlijk. Zouden er hier maar geen mods meer zijn. Dan was het hier een zooitje geweest en hadden jij en Maartje het paradijs van jullie dromen. Dat kán gewoon niet, oké? En trouwens, inderdaad wat er al gezegd was: ik kan me ook volwassen gedragen, dus waarom jij niet?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:00 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Clouded schreef:
    Als ik heel eerlijk ben, ben ik het hier helemaal mee eens. Ik zit hier pas een jaar op Quizlet en het was heel leuk, en toen ineens werd er allemaal gehaat. Als iemand 1 ding verkeerd doet, wordt die persoon gevolgd bij iedere andere stap die hij/zij doet. Topics worden volgespamt met haat reacties en blijkbaar krijg je ook al heel snel een ban, zonder waarschuwing.

    Was het niet de bedoeling dat iedereen elkaar in zijn/haar waarde liet?
    Als dat zo is, moet hier heel snel iets gaan veranderen.. (cat)
    Dat moest er even uit..

    Hier ben ik het ook mee eens. Tijd terug toen ik op Quizlet kwam was alles leuk en aardig en het werd alleen maar slechter en slechter en waar dat nou door komt, i dont know. Maar iedereen hier is veel botter en zeiken mensen heel snel af.


    The walking dead <'3

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Ik ga niet eens iets zeggen.
    Welkom 3e groep users.
    Leuke show trouwens, echt grappig om te lezen.

    Vind ik ook hahaha en dan zeker vermengd met mijn eigen gedachten :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Ik ga niet eens iets zeggen.
    Welkom 3e groep users.
    Leuke show trouwens, echt grappig om te lezen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zoals je zelf zegt, zijn er verschillende soorten mensen op Quizlet. Laat ik ze even wat anders indelen.
    1) Mensen die graag een choatisch forum hebben, die dat ongelooflijk gezellig vinden en liever wat minder orde hebben.
    2) Mensen die het overzicht niet meer hebben bij zo'n choatisch forum en het daarom liever wat geordender hebben.
    De meeste van de mensen zullen waarschijnlijk hier tussenin zitten. Ook al ken ik je niet, het lijkt me duidelijk dat jij sterk naar de eerste groep neigt. Daar is natuurlijk niets op tegen, als jij het op die manier het gezellig vindt, moet je dat vooral vinden.
    Maar wat ik ongelooflijk irritant vind, is dat je je blijkbaar niet realiseert dat er mensen zijn die het niet op die manier willen. Ik houd zelf meer van een overzichtelijk forum, bijvoorbeeld, en ik ben vast niet de enige.
    Quizlet is een grote site met veel leden en kan niet aan iedereens wensen voeldoen. Besef je alsjeblieft even dat jij en die mensen die het met je eens zijn op de site niet per se degene zijn die het bij het rechte eind hebben. Dat jij blij wordt van onzinreacties en onzintopics, betekent dat niet dat het anderen niet vreselijk irriteert.
    Wees blij dat de mods zo hun best doen om een compromis te sluiten wat betreft orde waar zoveel mogelijk mensen tevreden mee zijn en als je het niet eens bent met hun beleid, heb ik een advies voor je: verdwijn van Quizlet.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Erotichearts schreef:
    (...)
    Hier ben ik het ook mee eens. Tijd terug toen ik op Quizlet kwam was alles leuk en aardig en het werd alleen maar slechter en slechter en waar dat nou door komt, i dont know. Maar iedereen hier is veel botter en zeiken mensen heel snel af.


    I Love You

    Ik wil wel eens weten in wat voor opzicht ze bedoelt met VERPEST
    Daar ben ik erg benieuwd naar


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Over de sfeer heb je wel gelijk. Maar dat is altijd zo met sites. Er zijn goede maanden en er zijn mindere maanden. It's the way of life in general en iedereen draagt bij aan die sfeer. Het is heus niet één groep die het allemaal verpest, zoals je wel lijkt te opperen. Ik geef toe dat de sfeer op quizlet niet de beste is, maar iedereen kan bijdragen aan die verbeteren.

    Je hebt het recht om je mening te verkondigen, het enige wat ik dan niet snap, is dat het met woorden als 'quizsletten' gepaard moet gaan, in plaats van het wat respectvoller te houden.

    Het enige wat ik verder nog ga zeggen, is dat ik persoonlijk nooit iets tegen je heb gehad. Ik vind/vond je eigenlijk altijd aardig over komen. Toen kwam dat gezeik met de twitter en ging je opeens lastig doen, kwam je ban en nu dit. Dit en die ban waren van mij uit nooit iets persoonlijks tegen jou, het ging puur om je gedrag en niet om wie jij bent als persoon. Mijn mening over jou heeft nooit ingehouden dat ik je niet mocht en houdt dat nog steeds niet in. Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik weet niet waarom iedereen hier zit te zagen dat de sfeer is verpest. Ik zit constant op Q en heb inderdaad wat veranderingen gemerkt maar voor mij is de sfeer nog steeds hetzelfde. Dit is een site waar ik heel veel geweldige mensen heb leren kennen, die ons stimuleert om creatieve dingen te doen en als er mensen zijn die dat anders willen: goed, ga dan.

    Veel plezier tijdens je non-quizlet tijd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yoda schreef:
    Over de sfeer heb je wel gelijk. Maar dat is altijd zo met sites. Er zijn goede maanden en er zijn mindere maanden. It's the way of life in general en iedereen draagt bij aan die sfeer. Het is heus niet één groep die het allemaal verpest, zoals je wel lijkt te opperen. Ik geef toe dat de sfeer op quizlet niet de beste is, maar iedereen kan bijdragen aan die verbeteren.

    Je hebt het recht om je mening te verkondigen, het enige wat ik dan niet snap, is dat het met woorden als 'quizsletten' gepaard moet gaan, in plaats van het wat respectvoller te houden.

    Het enige wat ik verder nog ga zeggen, is dat ik persoonlijk nooit iets tegen je heb gehad. Ik vind/vond je eigenlijk altijd aardig over komen. Toen kwam dat gezeik met de twitter en ging je opeens lastig doen, kwam je ban en nu dit. Dit en die ban waren van mij uit nooit iets persoonlijks tegen jou, het ging puur om je gedrag en niet om wie jij bent als persoon. Mijn mening over jou heeft nooit ingehouden dat ik je niet mocht en houdt dat nog steeds niet in. Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan.


    Ik ga even een wonder verrichten en je een compliment geven voor dit bericht en andere berichten. Als ik over de mods klaag, klaag ik eigenlijk nooit over jou. Voor mij ben en blijf jij wel de beste mod. Je lijkt minder te klagen en altijd veel rustiger en beter te reageren op zulke situaties en zegt dingen waar mensen dan ook echt wat aan hebben, met een goede uitleg erbij waarom dingen zo zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik vraag me af of de sfeer niet een stuk beter zou zijn als mensen gewoon niet meer haatreacties plaatsen en uitlokken. Je zegt het zelf, je gaat stoppen en plaatst een topic wetende dat er haatreacties op komen, en wat heeft het voor nut?
    Come on, people, spread the love.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ga even een wonder verrichten en je een compliment geven voor dit bericht en andere berichten. Als ik over de mods klaag, klaag ik eigenlijk nooit over jou. Voor mij ben en blijf jij wel de beste mod. Je lijkt minder te klagen en altijd veel rustiger en beter te reageren op zulke situaties en zegt dingen waar mensen dan ook echt wat aan hebben, met een goede uitleg erbij waarom dingen zo zijn.


    mee eens! als ik een cijfer moes geven zal ik je een 10 geven.


    I Love You