• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oké, oké,' mompelde ik zachtjes. 'Het was een blonde vrouw,' mompelde ik verder en zuchtte zachtjes.
    'Moet ik er ook nog bij zeggen dat ze beeldschoon was?' vroeg ik uitdagend en keek eventjes naar Phoenix.
    'Maar ik denk dat jij een mannelijke hunter en een gewone man heus wel van elkaar kan onderscheiden,' zei ik met een glimlachje.

    [Nog 1 of zo en dan ga ik naar bed]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |Heks
    "het was een blonde vrouw. Moet ik er ook nog bij zeggen dat ze beeldschoon was?" Ik haal mijn wenkbrouwen op. "Als jij dat vind" antwoord ik.
    "Maar ik denk dat jij een mannelijke hunter en een gewone man heus wel van elkaar kan onderscheiden" zegt Kyle. Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet" mompel ik. "We gaan het zien Kyle"

    [Ik ga slapen ^^ trusten tot morgen slaap lekker]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Trusten xd]

    Kyle Dyer

    'Geloof nou iets meer in jezelf,' zei ik met een glimlachje. 'Word wat meer als je zusje Phoenix, volgens mij had zij wat meer zelfvertrouwen als jij,' voegde ik toe met een klein lachje. Ik pakte even haar hand beet, kneep er zachtjes in en liet die toen weer los.
    'Ik weet dat jij het kant.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [We zitten weer zonder internet dus een kleine post via me tel]
    Phoenix Riley Rosella | heks
    "Ik weet dat je het kan" zegt Kyle nadat hij even snel een kneepje in mijn hand heeft gegeven. Ik glimlach even naar hem. "Dankje voor je vertrouwen" zeg ik zachtjes." Het komt wel goed" zeg ik na een zucht en begin weer even aan mijn sok te pulken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Dankje voor je vertrouwen. Het komt wel goed,' zei ze en ze begon aan haar sok te pulken. Ik lachte zachtjes en haalde haar hand bij haar sok vandaan.
    'Ik mag niet aan mijn verband plukken, dan jij niet aan je sok,' zei ik met een klein lachje. Ik liet me weer achterover vallen en trok gelijk mijn sokken weer op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Blaise leek helemaal verward door mijn opmerking en ik grinnikte zachtjes. Ik wist hoe ik hem kon verbazen en met dat kleine gevoel van macht voelde ik me goed.
    Ineens leek hij weer te weten hoe hij moest reageren en grijnsde hij naar me. Hij legde zijn handen op mijn heupen en drukte me zachtjes tegen één van de bomen, terwijl de stam in mijn rug prikte. Hij ging zo dicht bij me staan dat ik zijn ademhaling goed kon horen en zijn warmte overal leek te zijn.
    'Dat zou ik zeker mee laten tellen als kapje,' zei hij fluisterend en ik kon de lach in zijn stem horen. Blaise drukte zijn lippen tegen mijn nek en liet een spoor van kleine kusjes achter, tot bij mijn sleutelbeen. Omdat hij zo dichtbij was, kon ik hem zachtjes horen fluisteren: 'God, don't tease me like that..' ik sloeg mijn hoofd achterover en mompelde:
    'Als jij dat niet met mij doet.' mijn handen verdwenen onder zijn t-shirt en ik zei: 'Maak me niet gek.' de missie, de missie, de missie ging het door mijn hoofd. But I couldn't care less.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik ben er weer! Maar we doen gewoon verder, ik kan wel meespelen...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise | Hunter.
    ‘Als jij dat niet met mij doet.’ Haar handen verdwenen onder mijn t-shirt en ik hoorde haar nog zeggen; ‘Maak me niet gek.’ Maar ik lette al op haar warme, zachte handen waardoor ik niet echt oplette.
    Mijn ene hand ging ook onder haar shirtje en ik streelde mijn vingers over haar zachte huid heen, terwijl mijn andere hand op haar heup bleef liggen.
    ‘Eigenlijk moeten we nog praten… over de situatie tussen ons… en Angel…’ fluisterde ik en ondertussen was ik alweer kusjes in haar nek aan het plaatsen.

    (Ik ben moe, ik kom straks weer.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | heks
    Kyle pakt mijn hand. "Ik mag niet aan mijn verband zitten en jij dus ook niet aan je sok" zegt hij. Ik grinnik even en eindig met een glimlach. "Weetje Kyle" zeg ik na lang twijfelen. "Je bent fijn gezelschap" zeg ik vastbesloten. "Je bent leuk om mee te praten en laat me lachen. Ik vind het fijn als je hier vaker komt eten en ik voor je mag koken" ik kijk hem glimlachend aan.

    [Me internet is afgesloten. Lang leven telefoon dus sorry als de stukjes kort zijn]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Dat maak niet uit ;d]

    Kyle Dyer

    'Weetje Kyle,' zei ze en ik keek haar eventjes vragend aan.
    'Je bent een fijn gezelschap,' begon ze en een glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Je bent leuk om mee te praten en laat me lachen. Ik vind het fijn als je hier vaker komt eten en ik voor je mag koken,' vertelde ze en een lichte blos verscheen op mijn wangen door haar complimentjes.
    'Dankjewel,' zei ik zachtjes met een glimlach. 'Jij bent ook een goed gezelschap. Je hebt me al vaker later praten dan wie dan ook en ik zou graag langs willen komen om vervolgens te kunnen genieten van jou heerlijke kookkunsten,' vervolgde ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Jij bent ook een goed gezelschap. Je hebt me al vaker later praten dan wie dan ook en ik zou graag langs willen komen om vervolgens te kunnen genieten van jou heerlijke kookkunsten" zegt Kyle. Ik glimlach. "Dat is fijn. Je bent altijd welkom" zeg ik. Ik poke Kyle met mijn teen. Ik heb surround sound dus we kunnen dan ook leuke films kijken. Of zwemmen...bubbelbad..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Dat is fijn. Je bent altijd welkom,' zei ze en vervolgens prikte ze mij met haar teen.
    'Ik heb surround sound dus we kunnen dan ook leuke films kijken. Of zwemmen...bubbelbad...' zei ze en ik keek haar eventjes met grote ogen aan.
    'Dat blijft veel klinken, maar ik heb alleen deze kleren bij mij en ik lig hier wel lekker, wat is het dan het beste om te kiezen?' vroeg ik aan haar en ik keek haar eventjes aan.

    [Als hij niet meer lag, dan is hij ondertussen maar weer gaan liggen XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Ik denk de surroundsound" ik grinnik even. "Maar eh.." Een beetje beschaamd krab ik op mijn hoofd. "Well. Mijn tantes verkochten herenkleding in hun vrijetijd" ik bloos even. "Dus eh mocht je ooit een zwembroek nodig hebben. Op zolder heb ik nog wat dozen staan... Niemand heeft het ooit gekocht" ik grinnik even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik keek haar eventjes met een klein lachje aan.
    'Wil jij mij zo graag aan het zwemmen krijgen dan?' vroeg ik met hetzelfde kleine lachje. Ik keek weer omhoog en vouwde mijn armen onder mijn hoofd.
    'Bovendien heb ik wel zwembroeken. Ik heb die alleen nu niet bij mij.' Ik haalde mijn schouders ietsjes op toen ik dat zei.
    'Maar de surroundsound klinkt goed. Als ik kan liggen is alles goed!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Ooh nee hoor maar mocht je ooit willen zwemmen en geen zwembroek bij je hebt" ik grinnik. Even. "Je kan liggen hoor ik heb een hele lekkere bank waar je op mag zitten als je maar van mijn stoel afblijft" ik grijns even. "Welke film wil je zien dan Kyle?" Vraag ik. "Oh en wil je trouwens ook popcorn want dat kan ik ook maken!"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]