• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Susanna - Heks
    Ik voel me fantastisch terwijl ik het bospaadje ophuppel. Ik oefen nog wat spreuken. De geuren die mijn neus binnendringen zijn heerlijk. Maar opeens voel ik aanwezigheid, sterke aanwezigheid. Geen dier, maar mensen. Mensen die jaloers zijn, en boos en beledigd. Mensen die naar elkaar verlangen. Wanneer ik ook hun voetstappen hoor raak ik in paniek. "Patrocinor" Mijn trillende stem spreekt de spreuk mompelend uit. Maar het werkt niet. "Patrocinor" Zeg ik dan heel wat luider. De mensen horen me en ze kijken me vreemd aan. En dan merken ze het. Merk ik het. Hunters...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella |heks
    Kyle pakt mijn handen vast "dacht je sterker te zijn dan ik? Je zei trouwens niet dat ik niet mocht likken" zegt Kyle. Ik lach even al sta ik wel in een rare positie met mijn kont omhoog omdat Kyle mijn handen vast heeft. "Nou eh Kyle" zeg ik. "Ik sta best wel raar zo vind je niet?" Ik grijns even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Nou eh Kyle,' zei ze en ik keek haar vragend aan. 'Ik sta best wel raar zo vind je niet?' vroeg ze en ze grijnsde eventjes. Ik keek eventjes hoe ze stond en begon toen te lachen.
    'Dat doe je toch echt zelf,' zei ik lachend. Ik boog naar voren en likte weer over haar wang heen.
    'Verrukkelijk!' zei ik met ene lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    Kyle geeft me weer een likje. "Verrukkelijk" zegt hij lachend. "Jij!" Ik spring bovenop Kyle en ik kietel hem weer. "Mag niet mag niet!" Roep ik terwijl ik nog steeds bovenop hem zit en hem blijf kietelen. Ik houd een grote grijns op mijn gezicht en heb niet eens door hoe erg ik me op mijn gemak voel.

    [Time for some romance? :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Als jij dat wilt ;P Mij maakt het niet uit]

    Kyle Dyer

    'Jij!' zei ze en ze sprong boven op mij en ze begon mij weer te kietelen.
    'Mag niet mag niet!' riep ze. Ze bleef bovenop mij zitten en ze bleef mij maar kietelen. Ik gierde het uit van het lachen. Een grote grijns bleef staan op haar gezicht.
    'Oké! Stohoopp!!' riep ik lachend. 'Ik doe praktisch alles, maar stoop!'

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 16:30 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | heks
    "Ik doe praktisch alles maar stop!" Zegt Kyle. "Oke oke ik stop" zeg ik. Ik ga van hem af en ga weer in kleermakers zit naast hem zitten. "Ga je dan ook stoppen met likken?" Vraag ik en ik zet onschuldige grote ogen op en kijk Kyle met mijn liefste en zieligste gezicht aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ik ben even eten ;d]

    Kyle Dyer

    'Oke oke ik stop,' zei ze. Ze ging van mij af en ging in een kleermakerszit naast mij zitten. Ik bleef nog wel een tijdje hier liggen om op adem te komen van het gekietel van haar.
    'Ga je dan ook stoppen met likken?' vroeg ze. Ik keek haar aan en zag dat ze met een onschuldige grote bambie ogen naar mij keek. De rest van haar gezicht was lief, maar ook zielig. Ik lachte zachtjes.
    'Dat is een moeilijke keuze, want je smaakt verrukkelijk! Maar ik wil niet meer gekieteld worden, dus.. Ja. Ik zal stoppen met likken,' zei ik met een klein glimlachje op mijn gezicht. Ongemerkt bekeek ik haar ene beetje en merkte dat ze er nog best wel leuk uit ziet.
    'Maar ik ga nu nog steeds niet het bed af! Ik moet nu eerst bijkomen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Ik ga nu nog steeds niet van het bed af. Ik moet eerst bijkomen" zegt Kyle. "Dat is goed" antwoord ik. Ik glimlach even en pulk weer aan mijn sokken. Ik weet niet eens waarom ik dat doe het gaat eigenlijk automatisch. Ik glimlach even naar Kyle. "Blijf maar liggen dan"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @ Perdu: ik hoop dat je niet denkt dat wij die Hunters zijn (Morticia & ik) want we gaan naar de oude verblijfplaats van de heksen & tovenaars)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Jawel, want daar kwam ik vandaan. Ik kom jullie tegemoet...]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:20 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Alice Hale | Hunter

    Het duurt een tijdje voor Blaise weer naast me loopt en als hij er eenmaal is, voel ik gewoon dat de sfeer verandert is.
    'Dat is zo, zijn we er bijna?' vraagt hij formeel en blijft voor zich uit staren. Ik knik en wijs voor me, waar de lantaarnpaal staat wiens licht al een paar jaren gedoofd moet zijn.
    'Nu zou het huis niet ver meer moeten zijn.' en inderdaad, een paar stappen naar voren en we zien het huis voor ons opdoemen. Het ziet er nogal afgelegen uit, met de klimop die alle muren bedekt en de ramen waar niet meer veel van over is.
    De hele tijd onderweg zeggen we geen woord, tot we op het punt staan om het padje voor het huis te betreden.
    'Wacht. Wat als dit nu een val is? Wat als het hele huis doordringt is met zwarte magie?' ik wil me niet onbeschermd opstellen maar zo voel ik me wel.
    Ineens hoor ik een zachte stem achter me: 'Patrocinor.' ik draai me om en zie een meisje staan, met een verschrikte blik in haar ogen. Ik kan van haar uiterlijk niet afleiden of ze heks of hunter is en zeg:
    'Wie bén jij?'

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (Oeps, dan pas ik mijn post even aan)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (Oeps, dan pas ik mijn post even aan)

    [Hih, sorry, ik moet wat duidelijker zijn. De spreuk betekend trouwens bescherming.. Kon niet beter vinden..]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 17:28 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise | Hunter.
    ‘Nu zou het huis niet ver meer moeten zijn.’ Nog een paar passen en we zagen het huis voor ons opkomen, het zag eruit alsof het jaren niet meer bewoond was en ik keek even op Alice neer. Ik wilde haar vragen of ze het serieus meende van dit huis, want het leek me niet dat de heksen hier voor hun lol naartoe gingen, maar toen ze weer begon te praten, hield ik maar wijselijk mijn mond dicht.
    ‘Wacht. Wat als dit nu een val is? Wat als het hele huis doordringt is met zwarte magie?’ Ik zucht even en stop mijn hand in mijn zwarte jas, waar ik opeens een zwarte pistool vandaan haal en met een klik laat weten dat ik klaar ben te schieten, hier niet bang voor ben.
    ‘Ik zei toch dat ik je zou beschermen,’ zei ik haar met een scheef grijnsje op mijn gezicht. ‘Patrocinor.’ Op hetzelfde moment als Alice draai ik me om en zie een meisje staan met een verschrikte blik in haar ogen.
    Alice vraagt aan haar wie ze is en ik wacht even af op haar antwoord, maar als ze weg zou rennen of iets zou proberen te doen, moest ik haar wel in haar been of iets schieten, want nu ze hier was op hetzelfde moment als ons, precíes hier… dan was ze nog niet klaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Bad-ass Blaise (cool) )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien