• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Waarom stotter je nou gekkie? word je plotseling verlegen?' vroeg ze grinnikend. Ze had mijn muts over mijn ogen getrokken en het enige wat ik zag was de binnenkant van mijn muts. Ik hoorde haar weglopen en het geluid van inschenken.
    'Is thee goed?' vroeg ze. Ik keek op naar het gelijk en schoof mijn muts weer goed.
    'Ehh, ja hoor. Thee is goed,' zei ik met een klein glimlachje en besloot maar om op haar eerste vraag niet te antwoorden. Ik begon weer met het plukken aan het verband.
    'Maar jij zit hier elke dag alleen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella| Heks
    Ik zet de twee bekers op tafel en loop dan terug om de smaakjes thee en de suiker te halen. "Maar jij zit hier elke dag alleen?" vraagt Kyle. Ik ga op mijn tenen staan om de thee te pakken. "yup eigenlijk wel" antwoord ik. Ik zet de doos waar de verschillende smaakjes thee in zitten met de suikerklontjes en lepeltjes op de tafel. "Helemaal alleen zielig he" ik grinnik eventjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Yup eigenlijk wel,' antwoordde ze. Ze kwam terug met een doos met verschillende thee smaakjes, het suiker en de lepeltjes. Ze zette ze allemaal op tafel.
    'Helemaal alleen zielig he,' zei ze en grinnikte. Ik knikte lichtjes en keek beetje tussen de theesmaakjes door.
    'Zeker als het in zo'n groot huis! Wat moet je er in godsnaam mee. Volgens mij zie je de helft van het huis amper,' zei ik en haalde een theezakje omhoog.
    'Welke smaak beveel jij mij aan?' vroeg ik toen met een glimlachje. Ik pakte alvast suikerklontjes en stopte er een aantal in mijn beker.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Zeker in zo'n groot huis! Wat moet je er in godsnaam mee volgens mij zie je de helft van het huis amper. Welke smaak beveel jij mij aan?" vraagt Kyle. "ik vind forrest fruits erg lekker" antwoord ik. "Ik weet niet wat jij lekker vind maar je kunt hem proberen" Ik pak een theezakje en stop hem in de beker. "Ik loop elke dag wel een rondje als ik me verveel en maak dan een beetje schoon. En tsjah het is toch een familie bezit. herinneringen enzo"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik pakte hetzelfde zakje als haar en doopte die onder water. Ik keek toe hoe ik het zakje omhoog haalde en toen weer omlaag. Lekker sterk maken die handel! Ik lachte zachtjes en keek Phoenix dan aan.
    'Wil jij mij zo een rondleiding geven?' vroeg ik vriendelijk aan haar. 'Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de rest van het huis. Bovendien is het best wel schandalig. Je noemde mij jou lieverd terwijl ik niet eens weet hoe je huis er helemaal uitziet!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Wil jij me straks een rondleiding geven? Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de rest van het huis. Bovendien is het best wel schandalig. Je noemde mij jou lieverd terwijl ik niet eens weet hoe je huis er helemaal uitziet!" Ik lach eventjes en leg het theezakje op een schoteltje en doe wat suikerklontjes in mijn thee. "Schandalig" zeg ik geamuseerd. "Dan geef ik je straks wel een rondleiding. Dan weet je iniedergeval hoe mijn huis er uit ziet"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Perfect,' zei ik en ik doopte nog wat met het theezakje. Het water was aardig donker geworden en ik glimlachte. Het zakje legde ik naast het zakje van Phoenix op het schoteltje. Ik begon te roeren en de nog opgeloste suikerklontjes begon ik te prakken.
    'Dan zijn we daar minstens een uur mee zoet,' zei ik met een klein lachje. ik blies tegen mijn thee aan en nipte er voorzichtjes aan.
    'Volgende feest activiteit mag jij kiezen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Volgende feest activiteit mag jij kiezen" antwoord Kyle. Ik grinnik eventjes maar geef er geen antwoord op. We zien vanzelf wel wat er gebeurt. Ik denk dat Kyle of ik op bepaalde plekken wel verlegen kunnen worden. Maar kan ook juist van niet. "Er is nog een reden waarom ik hier niet weg wil" zeg ik. "Ik heb een binnen zwembad, sauna, bubbelbad. sportzaal. Gigantische slaapkamer met king sized bed en inloopkast. Dat wil je toch niet zomaar achterlaten?" Ik grinnik even. "Ik wil ook niet zomaar vreemde mensen bij me in laten wonen dus..ja dan maar wachten op de man he? is eenzaam af en toe maar des te fijner is het later"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Verbazend luisterde ik naar haar woorden.
    'Echt..' zei ik zachtjes. 'Het is trouwens goed van je dat je niet zomaar vreemde mensen bij je in laat wonen,' zei ik met een glimlachje en dronk mijn thee verder op.
    'Maar echt, wat heb jij veel dingen.. Nu is het huis nog groter dan dat ik dacht.. We zijn nu geloof ik wel twee uur of langer zoet aan die rondleiding!'


    [Ik weet amper iets te schrijven xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | heks
    "maar echt wat heb jij veel dingen...nu is het huis nog groter dan ik dacht. we zijn nu geloof ik wel twee uur of langer zoet aan die rondleiding!" zegt Kyle. Ik grinnik. "Valt wel mee" antwoord ik. Ik drink mijn thee op. Daarna sta ik weer op. "Kom dan laat ik het je zien" zeg ik geamuseerd. Ik loop naar de hal. "Wil je eerst de boven verdieping of benedenverdieping zien?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik volgde haar en we kwamen uit op de half.
    'Wil je eerst de boven verdieping of benedenverdieping zien?' vroeg ze en ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    'Ehh, gewoon van onder naar boven beginnen?' vroeg ik en ik krabde weer lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Maar niet te snel lopen! Straks raak ik je kwijt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Ik grinnik om Kyle zijn opmerking. Ik loop door de deur tegenover de keuken en kom uit in de woonkamer en wacht tot Kyle bij me staat. "Dit is de woonkamer. Heerlijk met gigantische tv, openhaard en surroundsound. Ik grijns even en loop dan terug de hal door. Nadat ik de deur geopend heb zie je een zwembad als eerstt. "Mijn binnenzwembad" zeg ik. "Daar is de sauna" ik wijs naar een hoek waar je inderdaad een soort houten huisje ziet staan met wat raampjes. "en daar het bubbelbad" Ik was naar de andere hoek tegenover de sauna. Ik draai me om naar Kyle. "Oohja, naast de keuken staat ook nog een toilet maar dit is eigenlijk de beneden verdieping al"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik volgde haar en luisterde naar de woorden die zij zei. Elke keer als we een kamer in kwamen viel mijn mond open van verbazing.
    'Dit meen je niet,' zei ik en ik keek Phoenix eventjes aan. 'Bij jou vergeleken ben ik een zwerver. Is het wel goed voor jou om met mij om te gaan?' vroeg ik met een klein lachje. Ik keek nog eventjes om mij heen en moest bekennen dat ik mij ongemakkelijk begon te voelen door al deze dingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Ach, als iedereen in je familie overleid krijg je wel eens wat" zeg ik schouder ophalend. "Maar als je wat wilt mag je wat hebben hoor" zeg ik. Ik pak zijn hand en loop dan snel naar de boven verdieping. "Dit is mijn kamer" zeg ik. Ik loop een grote kamer in. er staat een kingsized bed in het midden met aan beiden kanten een nachtkastje met tegenover het bed een deur en daarnaast een spiegel. Ik plof op het bed. "Dat is mijn inloop kast" zeg ik even naar de deur wijzend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Twijfelend liep ik haar kamer binnen terwijl ik verbazend om mij heen keek.
    'I-ik hoef niks,' zei ik stotterend. 'Oké,' zei ik toen ze de rest van haar kamer uitlegde. 'Staak de rondleiding maar,' zei ik en ik kam aarzelend naast haar zitten.
    'Het is veel.. Het is heel veel!' zei ik en ik keek eventjes naar Phoenix.
    'Onmenselijk veel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you