• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Ik ga naar bed ;d]

    Kyle Dyer

    Ik liep verder, maar ik hoorde haar voetstappen niet. Bleef ze staan? Waarom? Ik beet even op mijn lip en liep stug door. Ik keek eventjes naar voren en sloeg toen af en liep een straatje in. Ik zou wel vanzelf zien waar ik terecht kwam. Veel maakte mij niet uit. Merendeels van de stad ken ik al. Zo kwam ik mooi het stuk nog te weten wat ik nog niet kende.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    Ik ga op een bankje zitten terwijl de tranen over mijn wangen plijven stromen. Het wilde op de een of andere manier niet stoppen. Zie je wel Phoenix, je bent waardeloos. Niemand heeft je gewilt of zal je ook willen je bent niks! Wanneer zie je dat nou een keer! Ik kijk naar mijn knieen. "Ja wanneer zie ik dat eens" fluister ik tegen mezelf. Het kan me niks schelen dat iedereen me zo kan zien. Of dat welke hunter me zo kan vinden.

    [Ik ook slaap lekker
    Well makkelijke prooi voor een hunter nu ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oké, mag ik weer meedoen? Ik bedoel dat ze wakker wordt. Of wil je nog iets met haar doen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Volgens mij mag je wel wakker worden hoor, je bent lang genoeg bewusteloos geweest en anders kan Nikki denk ik niet verder.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja, laat haar maar wakker worden haha. Heb je gelezen wat Angel gedaan heeft?]


    Your make-up is terrible

    [Wie komt poor Phoenix troosten? :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Ik wil nu een heel flauwe reactie plaatsen, maar ik heb beloofd dat ik zou stoppen met dom doen. En Angel heeft haar toch gewoon netjes verzorgd?]

    Susanna - Heks
    Ik doe mijn ogen open. Waar ben ik? Maar ik kan me niets herinneren. De geur van ontsmetting en andere medicatie komt me tegemoet. En om eerlijk te zijn schept dat niet veel duidelijkheid. Ik heb bijna geen gevoel in mijn been en zie een grote plijster. Wat is er gebeurt? Ik wil bewegen maar mijn polsen zitten vast. Ik probeer nog even maar als ik merk dat het niet lukt, ga ik gewoon weer liggen. Ik kijk naar het plafond en moet mijn ogen half dichtknijpen tegen het felle licht van de lampen. Buiten het gezoem van de lampen is het echter muisstil. Ik hoor geen stemmen, noch voetstappen. Ik probeer me te herinneren hoe ik hier ben gekomen. En opeens weet ik het weer. De man, het geweer en de pijn. Maar waarom was die man daar? Ik zucht en merk dat ik honger krijg. " Hallo! Is daar iemand?"

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 10:07 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Yes. :'D Ik ga gelijk even een nieuw topic maken.]

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Hallo! Is daar iemand?" Ik schrik wakker van de stem en til mijn hoofd van het bureau af. Godver, ik ben in slaap gevallen! Het wachten alleen is dan ook zo saai en ik had gewoon geen zin om een andere hunter te vragen. Zo kan niemand me afrekenen om mijn gedrag en dat vind ik wel heel fijn. Snel sta ik op, trek ik mijn zwarte hakken weer aan en loop ik naar het bed toe.
    "Ik ben er." zeg ik met een zachte stem. "Beweeg je been maar niet teveel. Ik heb net de kogel er uit gehaalt. Het is nog verdooft dus het zal minder pijn doen dat het werkelijk hoort. Maar het ziet er goed uit." verklaar ik met iets hardere stem.


    Your make-up is terrible

    [ even voor de duidelijkheid. Ze weet alleen van de kogel. Niet van het heks-zijn of de spreuken. Alleen Blaise, het geweer en de pijn.]

    Susanna - Heks
    "Ik ben er." hoor ik een zachte stem zeggen. Ze legt iets uit over een kogel en dat het nog verdoofd is. Maar eigenlijk kan ik maar half volgen. "Mevrouw?" ik twijfel "Mag ik u iets vragen?" ik kijk de vrouw aan. Ze is knap, slank en ziet er buitengewoon intelligent uit. Ik zou niet weten hoe oud ze is, dus spreek ik haar aan met mevrouw. Haar felrode lipstick en de mascara in overvloed maken van haar een deftige dame. Iemand die op zijn strepen staat.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 10:17 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Mevrouw?" zegt ze twijfelend. "Mag ik u iets vragen?" Haar twijfelende toon laat me fronsen en ik buig wat over haar heen.
    "Eh, natuurlijk." zeg ik weer zacht. Het lijkt alsof mijn woede in één klap verdwenen is. Mijn blik verzacht gelijk en ik vraag me af waarom. Is dit zo'n vage spreuk? Ik herinner me dat Blaise vaag iets zei over een spreuk maar de herinnering lijkt nu al wazig te worden. Ik schud mijn hoofd in mezelf, deze plek is alles behalve magisch, spreuken zouden hier zo goed als niet of alleen maar heel zwak werken. Vandaar dat dit al járen het hoofdkwartier is.


    Your make-up is terrible

    Susanna - Heks
    "Eh, natuurlijk" zegt ze weer met zachte stem. "Ik heb honger. Heeft u iets om te eten?" Ik voel me een kind van 5 jaar die het moet vragen om een boterham te krijgen. Maar, nu ik hier vastzit ik weet ik veel waar, is de gelijkenis heel groot. Ik kijk naar mijn been en voel dat het gevoel stilletjesaan terugkomt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Ik heb honger. Heeft u iets om te eten?" vraagt ze en ik moet zacht lachen.
    "Ben je helemaal niet misselijk?" vraag ik als controle. Het is in ieder geval wel een goed teken, ze heeft tenminste geen hersenschudding of iets dergelijks. Als ik naar haar kijk, besef ik hoe jong ze moet zijn. Toch minstens vijf jaar jonger dan ik. Ik wist helemaal niet dat ze zulke jonge mensen in hun coven opnamen en voel even spijt dat het juist dit meisje moest zijn die ze vonden.


    Your make-up is terrible

    Susanna - Heks
    De vrouw vraagt of ik misselijk ben en ik schud van nee. Buiten de pijn in mijn been voel ik me eigenlijk best lekker. Maar ik blijf me afvragen waarom ik hier ben. "Weet u soms waarbij ben" het lijkt een domme vraag maar...

    [ Je gaat der toch niet vertellen waar ze echt is he?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Nog niet haha.]

    Angelica Wolfe - Hunter

    Ze schud haar hoofd en ik zucht opgelucht. Dat is nog een zorg minder. Ik weet dan wel veel van medicatie en derlijke af, meer kan ik echt niet doen.
    "Weet u soms waar ik ben?" vraagt ze en ik knik.
    "Natuurlijk weet ik dat, ik ben er toch ook." lach ik zacht. "Je bent in het ziekenhuis. Ik ga nu eerst wat te drinken voor je halen, eten komt later." zeg ik tegen haar. Ik loop snel naar de kraan en vul een glas met water. Als ik terug kom, maak ik één van haar handen los en geef ik het glas water aan.


    Your make-up is terrible

    Rechazame schreef:
    [Ik ook slaap lekker
    Well makkelijke prooi voor een hunter nu ]

    [Shhtt]

    Nathan Deleon

    Met wat door te hebben gelopen kwam ik weer terug in de stad. Waar we die ene vrouw tegen kwamen en op het idee kwamen om naar Phoenix's huis te gaan. Ik zuchtte eventjes en stopte mijn handen verder in mijn broek zakken. Toch haalde ik ze er niet veel later uit om een sigaret te pakken. Ik stak hem aan en deed de rest weer terug in mijn zakken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you