• Jep, vandaag is zeker weten de beste en slechtste schooldag.
    De beste omdat ik niet op school zit terwijl dat wel zal moeten.
    De slechtste omdat ik thuis zit met een gekneusde voet.
    I will explain:

    Ik was op weg naar school en ik neem een bocht, een doodlopend straatje in waar je wel met de fiets kon. Er kwam daar een auto achteruit wat ik niet verwachtte en mijn fiets werd geraakt, ik viel opzij, mijn fiets schoof naar voren. De auto -het was meer een busje- merkte niks en reed gewoon verder, mijn voet kwam daardoor voor de helft onder het wiel. Toen merktten ze het en reden ze naar voren, over het achterwiel van mijn fiets heen.
    Nu heb ik dus een gekneusde voet -niet gebroken, er zijn foto's gemaakt-, overal schaafplekken en een fiets waar het wiel bij vervangen moet worden.
    Als ik dat allemaal bekijk, had ik toch liever op school gezetten, ook al haat ik school. -_-'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ja, een dagje school was toch wel wat beter geweest dan zoiets ;s
    Veel beterschap meid!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ja, een dagje school was toch wel wat beter geweest dan zoiets ;s
    Veel beterschap meid!

    Thanks
    Het ergste is nog dat ik dit jaar eigenlijk geen les mag missen... En nu mis ik een hele dag -_-'
    Ik wilde weer naar school... Mocht alleen niet van moeders. -.-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Damn, moet schrikken zijn. Ik haat onvoorzichtige, niet-uitkijkende kutchauffeurs!
    Beterschap.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Aawh, dat klinkt.. pijnlijk. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer terug mag en niet veel gemist hebt. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Damn dat is écht kut! >.<
    Veel beterschap <3


    Inspiration can hit you any time

    Glimpse schreef:
    Aawh, dat klinkt.. pijnlijk. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer terug mag en niet veel gemist hebt. (:

    Dat hoop ik ook.
    Het is zeker pijnlijk. Ik moet met mijn voet omhoog zitten, maar dat doet al pijn -_-'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Fountain schreef:
    Damn, moet schrikken zijn. Ik haat onvoorzichtige, niet-uitkijkende kutchauffeurs!
    Beterschap.

    Ik zat in zijn dode hoek, dus we konden er beide vrij weinig aan doen.
    Dank je


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    BlueWolf schreef:
    Damn dat is écht kut! >.<
    Veel beterschap <3

    Zeer zeker kut
    Dank je <3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    (...)
    Thanks
    Het ergste is nog dat ik dit jaar eigenlijk geen les mag missen... En nu mis ik een hele dag -_-'
    Ik wilde weer naar school... Mocht alleen niet van moeders. -.-

    Maar een dagje aan het begin van het jaar is niet zó erg waarschijnlijk? Of wel? Meestal zie je in het begin toch nog niet zo heel veel.. Je haalt dat wel in!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Maar een dagje aan het begin van het jaar is niet zó erg waarschijnlijk? Of wel? Meestal zie je in het begin toch nog niet zo heel veel.. Je haalt dat wel in!

    Dat hoop ik maar...
    Ik doe namelijk atheneum en ik blijf liever niet zitten


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Negligible schreef:
    Ja, een dagje school was toch wel wat beter geweest dan zoiets ;s
    Veel beterschap meid!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pak krukken, leer er mee lopen, en je kunt weer naar school. Dat zou mijn moeder zeggen.

    Is hij zwaar gekneusd? Beterschap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beterschap !!!


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    aaah beterschap en *** dat die auto doorreed ;o (en dat is strafbaar :'D)


    Shoganai i ne~

    Glameow schreef:
    Aawh, dat klinkt.. pijnlijk. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer terug mag en niet veel gemist hebt. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse