• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Kan ik helpen met de pasta? voel me anders nogal onnutig als ik heel de tijd blijf zitten en niks doe" zegt Kyle. Ik glimlach even. "ehm ja hoor. Je mag wel wat groenten snijden als je wilt?" Ik haal prei, paprika, tomaat en champignons tevoorschijn. "We doen het samen goed?" Ik haal twee snijplanken tevoorschijn. Er staat al een messenstandaart met een aantal pas geslepen messen er in.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'ehm ja hoor. Je mag wel wat groenten snijden als je wilt?' zei ze en ik knikte lichtjes. Ze haalde verschillende groente te voorschijn.
    'We doen het samen goed?' vroeg ze en weer knikte ik. Ze haalde twee snijplanken te voorschijn. Ik had al een messenstandaard zien staan. Daar haalde ik een mes eruit en pakte een prei. Eerst waste ik nog mijn handen voordat ik de prei begon te snijden.
    'Doe ik het zo goed?' vroeg ik toen aan Phoenix.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Ik was mijn handen. "Doe ik het zo goed?" vraagt Kyle als hij de prei aan het snijden is. "ja hoor prima" zeg ik na er een blik op geworpen heb. Ik begin zelf de champignons te snijden. "Nou heb je nog steeds niks over jezelf verteld Kyle" zeg ik. Ik kijk hem weer eventjes vrolijk aan. "En ik ben een nieuwschierig persoon plus je bent in mijn huis dus je moet wel wat vertellen. Ik grijns eventjes naar hem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Hale | Hunter

    ‘Hoe fijn dat ook was…’ zegt Blaise en ik grinnik. 'De missie… remember?’ even haal ik verward mijn vingers door mijn haren en knik dan. En toch... het lijkt wel alsof de coven ineens niet meer zo belangrijk is. Ik geef hem een snelle kus op zijn wang, gewoon omdat ik het wil, en richt me dan op de weg. Al snel zitten we weer op de met lampen verlichte straat en probeer ik me te herinneren waar het precies was.
    'Concentreer je Alice,' mompel ik tegen mezelf wanneer ik eraan denk hoe goed die kus voelde en hoe graag ik verder wil gaan. Ik sla af naar recht en kom op een bospad, waar ik de auto op het einde van het pad stop.
    'Hier moeten we de bossen in.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    'Ja hoor prima,' zei ze en een tevreden glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Nou heb je nog steeds niks over jezelf verteld Kyle,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan. Ze keek mij vrolijk aan. 'En ik ben een nieuwsgierig persoon plus je bent in mijn huis dus je moet wel wat vertellen.' Ze grijnsde eventjes. Ik beet op mijn lip en keek weer gauw naar het mes en de prei, voordat ik mijn eigen vingers begon te snijden.
    'Wat wil je dan precies weten?' vroeg ik en ik sneed rustig verder in de prei.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Kyle bijt op zijn lip. "wat wil je weten?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op als ik de gesneden champignons in een bakje schuif en een bakje voor Kyle neerzet. "Wat jij wilt vertellen" antwoord ik. Ik kijk hem even glimlachend aan. "ik wil je nergens toe dwingen maar kan niet ontkennen dat ik nieuwschierig naar je ben. Maar als je niks wilt vertellen hoeft dat niet hoor" zeg ik vriendelijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ze zette een bakje voor mij neer en daar schoof ik de gesneden stukjes prei in.
    'Wat jij wilt vertellen. Ik wil je nergens toe dwingen maar kan niet ontkennen dat ik nieuwschierig naar je ben. Maar als je niks wilt vertellen hoeft dat niet hoor,' zei ze vriendelijk en ik knikte lichtjes. Ik maakte de mes eventjes vluchtig schoon onder de kraan en pakte toen een paprika om die te gaan snijden.
    'Ik ben normaal al geen praten. Ik ben al helemaal geen prater als het om mijzelf gaat. Ik ben bang dat als je dingen over mij wilt weten dat je daar dan zelf achter moet komen,' zei ik en haalde mijn schouders ietsjes op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Ik ben normaal al geen praten. Ik ben al helemaal geen prater als het om mijzelf gaat. Ik ben bang dat als je dingen over mij wilt weten dat je daar dan zelf achter moet komen" Ik knik even naar Kyle. "oke dat is goed." antwoord ik. "jammer maar maakt niet uit." Ik doe de pasta in het kokende water. Ik geef Kyle met mijn heup een duwtje en zet een andere pan op het vuur voor de saus waar ik de gehakt in doe om te bakken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Oké dat is goed. Jammer maar maakt niet uit,' zei ze. Ze deed de pasta in het kokende water en gaf mij met haar heup een duwtje. Ik schoot uit met de mes, waardoor ik in mijn eigen vingers sneed.
    'Gek!' riep ik opeens en ik greep gelijk naar een handdoek. Mijn vingers begonnen te bloeden en ik deed gauw de handdoek eromheen. Ik keek eventjes naar Phoenix.
    'Ik was nog bezig met snijden,' zei ik met een vaag lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | heks
    "Gek!" roept Kyle opeens, waardoor ik schrik en de pan op de grond klettert, met helaas de gehakt er al in. "ik was nog bezig met snijden" Als ik zie dat hij bloed schrik ik nog meer. Met trillende handen pak ik zijn hand beet en haal de handdoek er af en houd het onder water kraan. Iets wat mijn tante's ook altijd deden. "Doe bloedvlekken krijg je er nooit meer uit, dit stelpt het bloeden sneller" Zeiden ze altijd. "Sorry sorry!" Mompel ik. Ik haal een verbanddoos tevoorschijn en verbind zijn vingers. "Sorry! ik ben ook zo een kluns" mompel ik. Fijn, nou durf ik hem helemaal niet meer aan te kijken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    Verward haalt ze even haar slanke vingers door haar donkere haren en knikt dan, waardoor ik het niet kan laten een scheef grijnsje op mijn lippen te laten. Hoe ze doet amuseert me gewoon en de kus van net kan ik ook niet uit mijn gedachten zien te krijgen.
    Als we nu niet in deze situatie zaten met de missie, ik niet zo koppig zou zijn en Alice nog iets beschaamds had gezegd tegen me, zou ik kunnen blozen. Maar gelukkig is dat nu niet van toepassing, anders zou ik me echt zwak voelen.
    Op het moment dat ik weer wat tegen haar wilde zeggen, gaf ze me een kus op mijn wang en ik kon alleen beduusd voor me uit kijken met mijn half mond open, waardoor ik ook niet hoorde wat ze vaag mompelde.
    Ik ben pas weer bij zinnen als we aankomen op een bospad en Alice de auto stop zet. ‘Hier moeten we de bossen in.’ Ik heb geen idee waarom, maar ik durf Alice nu bijna niet aan te kijken en ergens wilde ik haar verder zoenen, maar ik weet dat de missie voor gaat. Dit zou slecht zijn, toch? … Toch?
    Dit keer besloot ik naar mijn kloppende hart te luisteren, dus deed ik mijn gordel los, keek haar doordringend aan en voordat ze door zou kunnen hebben wat er gebeurde, omvatte ik met mijn handen haar gezicht en leunde wat naar haar toe. Doordringend keek ik haar in de ogen en toen drukte ik mijn lippen op die van haar, waarna ik met één hand door haar donkere haar ging.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Sorry sorry!' mompelde ze. Ze had de handdoek van mijn hand afgehaald en onder de kraan gedaan. Ze haalde een verbanddoos tevoorschijn en verbond mijn vingers.
    'Sorry! Ik ben ook zo een kluns,' mompelde ze. Zachtjes moest ik er om lachen en keek eventjes naar mijn vingers toen ze daarmee klaar was met verbinden.
    'Maakt niet uit,' zei ik schouderophalend. 'Zulke dingen kunnen nou eenmaal in de keuken gebeuren.' Mijn ogen vielen op de pan met gehakt die op de grond lag.
    'Wel jammer van het gehakt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Ik volg zijn ogen naar het gehakt. "ja...en het was het laatste wat ik heb" Ik pak een stoffer en blik en hurk neer bij de pan. Daarbij verbrand ik mijn vingers aan de nog gloeiend hete pan maar geef geen kick. Ik veeg het gehakt op en gooi het weg. Ik zucht diep. "Nou ziet er naar uit dat we toch iets anders moeten eten" mompel ik. Ik werp een verdrietige blik op het al kokende pasta en gesneden groenten. Je kan ook niks goed doen hè Phoenix..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Nou ziet er naar uit dat we toch iets anders moeten eten,' mompelde ze toen ze de gehakt had opgeveegd. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik zag hoe ze keek naar de pasta en de groente.
    'Eey, we kunnen het ook eten zonder gehakt,' zei ik met een glimlachje. 'Ik ben toch niet zo dol op gehakt,' zei ik daarna schouderophalend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Eey we kunnen het ook eten zonder gehakt. Ik ben toch niet zo dol op gehakt" zegt Kyle. Ik haal mijn schouders even op. Ik bekijk de koelkast nog even en vind na een tijdje nog twee kipfiletjes. Ik doe de pan in de afwasmachine en zet een andere op het vuur. Ik snijd de kipfilet in blokjes en bak ze dan in een beetje olie. "Ehm, je kan de prei en champignons erbij doen als jewilt."

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:58 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]