• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Staak de rondleiding maar. Het is veel. Heel veel. Onmenselijk veel" zegt Kyle. Ik grinnik even. "Mijn grootouders heb ik nooit gekent, mijn ouders zijn toen ik jong was al overleden. En mijn enige tantes die ik had een paar jaar terug ook. Zij hadden geen kinderen dan krijg ik opeens alles" zeg ik. Ik blijf even stil. "het is veel. Het is jammer dat ik het niet met iemand kan delen. Nog zo'n eenzaamheid dingetje...Maar" ik haal mijn schouders even op. "Wat moet ik anders? Ik heb het gekregen. ik kan het niet zomaar aan iemand anders geven..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik dacht na over haar woorden.
    'Je ehh.. Kan het geven aan een goed doel of zo? Maar je zei dat er herinneringen aan zaten.' Ik stopte al gauw met praten en ik keek Phoenix eventjes aan.
    'Ik weet het verder niet. Ik ben zo iets niet gewend.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Het geeft niks. Ik ga het niet aan iemand anders geven. Het is van mijn familie. Ooit kan ik het weer delen met mijn gezin. en tot die tijd" Ik glimlach even en haal dan voor de zoveelste keer mijn schouders op. "Enig idee hoe eenzaam zo'n king sized bed is?" Ik laat me achterover vallen en grinnik even. "Ligt wel enorm lekker trouwens"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyers

    Ik lachte eventjes en liet mij naast haar achterover vallen.
    'Weet je dat je eigenlijk aldoor hints geef?' vroeg ik met een klein lachje. 'Je hebt het aldoor eenzaam en delen en mensen in huis nemen,' zei ik en ik keek Phoenix eventjes aan.
    'Dat ik nu een boel praat betekent niet dat ik minder oplet op de dingen die er gebeuren en op dit moment gebeuren er heleboel hints die uit jouw mond komen.'

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoelnix Riley Rosella |Heks
    "ik geef helemaal geen hints" protesteer ik maar tegelijkertijd besef ik dat ik dat wél aan het doen ben. "Het is gewoon een feit. Zou jij dat niet hebben als je hier alleen zou wonen?" vraag ik en ik haal mijn wenkbrouwen eventjes op. Ondertussen ben ik me aan het afvragen waarom we deze discussie voeren terwijl we op mijn bed liggen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik knikte lichtjes. 'Natuurlijk zou ik dat hebben,' zei ik met een glimlachje. Ik keek omhoog naar het plafond, trok mijn knieën zo op dat ik mijn voeten op het bed kon zetten. Daarvoor trapte ik natuurlijk wel eerst mijn schoenen uit.
    'Maar ik denk niet dat ik dat zo veel hints zou geven. Het lijkt erop alsof je er gewoon om smeekt of ik bij je blijft,' zei ik. Bij elke zin werd mijn stem wat zachter.
    'Waarom wil je dat ik bij je blijf?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    Beledigd ga ik overeind zitten. "Smeek alsof je bij me blijft??" herhaal ik beledigd. "Nou ik smeek nooit iemand én áls ik het al zou doen, dan zou ik het niet op deze manier doen!!" Ik sla mijn armen over elkaar tegelijkertijd dat ik me benen in kleermakerszit vouw.
    Ik zucht even diep. Wilde ik dat hij bij me bleef. Waarom zou ik dat willen dan? Hij was een gezellige jongen maar meer?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik bleef liggen zoals ik lag, ook al zat zei. Zachtjes lachte ik en schudde iets met mijn hoofd.
    'Oké, misschien niet smeken, maar het leek er wel naar dat je er naar vroeg,' zei ik zachtjes. Ik ging op mijn onderarmen leunen en keek eventjes naar Phoenix.
    'Misschien vraag je niet of ik blijf, maar je vraagt wel naar gezelschap. Misschien heb jij dat nog niet helemaal door. Toch is het zo..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    ik kijk naar Kyle. "ja natuurlijk wil ik gezelschap maar dat is gewoon in het algemeen hoor" zeg ik. Ik tuit even beledigd mijn lippen.
    Ik kijk even naar mijn voeten en pulk aan wat pluisjes van mijn sokken. Fijn nu schaamde ik me nog meer. Als hij zo door gaat durf ik helemaal niet meer met jongens te gaan praten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik knikte lichtjes. 'Als jij het zegt,' zei ik met een glimlachje en keek haar eventjes aan. Ik legde mijn hand eventjes op haar knie en geef haar een bemoedigend kneepje.
    'Het komt wel goed. Je vind heus wel iemand waarmee je dit gigantisch huis mee kunt delen,' zei ik met een glimlachje en trok mijn hand weer terug.
    'Zorg er alleen wel voor dat het geen hunter is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Wat is er allemaal gebeurd tussen Phoenix en Kyle?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella |Heks
    Hij legd zijn hand op mijn knie en geeft een kneepje. "Het komt wel goed. Je vind heus wel iemand waarmee je dit gigantische huis kunt delen" zegt Kyle en hij trekt zijn hand weer terug. "Zorg er alleen wel voor dat het geen hunter is" Ik tuit mijn lippen weer even. "Nou dat kan ik schijnbaar ook niet erg goed meer uitelkaar halen" mompel ik. Ik zucht weer even en besef dat ik wel van zijn gezelschap geniet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [nothing, just talked alot. walked around en stuff]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Nou dat kan ik schijnbaar ook niet erg goed meer uitelkaar halen,' mompelde ze. Ik keek haar verbaasd aan.
    'Hoezo dat?' vroeg ik verbaasd. 'Dat zei ik toch niet? Ik bedoelde het als klein grapje.' Ik krabbelde overeind en ik keek naar Phoenix.
    'Jij was anders wel die eerste die dat blonde griet niet vertrouwde en terecht.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Jij was anders wel die eerste die dat blonde griet niet vertrouwde en terecht" zegt Kyle. Ik kijk Kyle aan. "Dat was een vrouw Kyle. een vrouw" zeg ik. "Ik ben een vrouw en weet hoe ze denken. daarnaast. Ik val niet op vrouwen maar op mannen dus dat maakt het makkelijker om vrouwen niet te vertrouwen" zeg ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]