• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik ga niet zitten!' ging ik in protest en keek Phoenix toen aan met een lachje.
    'Ik blijf liggen waar ik lig! En hoorde ik daar nou zelfgemaakte popcorn?' vroeg ik nieuwsgierig en ik likte eventjes vlug over mijn lippen.
    'Hmmmm.' Ik sloot mijn ogen en glimlachte weer. 'Dat klinkt nu al lekker, zeker nu jij het maakt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Hij negeerde mijn opmerking en zijn handen, die ik ijskoud had verwacht, glijden warm over mijn rug.
    ‘Eigenlijk moeten we nog praten… over de situatie tussen ons… en Angel…’ zei hij maar liet ondertussen wel een spoor van kusjes na in mijn nek. Meteen na die zin versteende ik en keek hem afstandelijk aan. Angel... dat was ik even helemaal vergeten. Ik duwde hem zachtjes van me af en zei kalm:
    'De missie. Dit is belangrijk.' ik fatsoeneerde mijn kleding en liep voor hem op, terwijl de rillingen over mijn armen liepen. Zonder zijn aanwezigheid was het ineens een stuk kouder en leek het bos een stuk enger.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Hoorde ik nou zelfgemaakte popcorn? Dat klinkt nu al lekker! Zeker nu jij het maakt!" Ik grijns even breed. "Het is lekker! Maar je zult je toch even moeten verplaatsen naar de woonkamer want ik wil geen popcorn in mijn bed" ik grijns even. "Straks word ik wakker met allemaal popcorntjes geplakt aan mijn lichaam! Dat is niet zo fijn weetje"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Het is lekker! Maar je zult je toch even moeten verplaatsen naar de woonkamer want ik wil geen popcorn in mijn bed. Straks word ik wakker met allemaal popcorntjes geplakt aan mijn lichaam! Dat is niet zo fijn weetje,' zei ze en ik keek haar eventjes aan. Mijn armen sloeg ik over elkaar heen.
    'Dan moet de popcorn maar eventjes wachten,' mompelde ik. 'Ik lig lekker en er is niemand die mij van dit bed kan halen!' voegde ik er aan toe en keek Phoenix lichtelijk uitdagend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    Meteen nadat ik die zin had gezegd, of liever Angels naam, versteende ze en keek me afstandelijk aan.
    Ik en mijn grote bek ook altijd, ik moest me voortaan gewoon stil houden en mezelf overgeven aan haar.
    Alice duwde me zachtjes van haar af en ik kon niets anders doen dan een stap achteruit zetten en haar kalme stem, wat koud op me overkwam, in me door laten dringen. 'De missie. Dit is belangrijk.'
    Pijnlijk beet ik op mijn onderlip terwijl zij haar kleding fatsoeneerde en van me weg liep. Heel even bleef ik staan en keek haar na, alsof ze me had achter gelaten. Al snel erna begonnen mijn hersens te kraken, want wat moest ik doen? Erover door gaan of het wat tijd gunnen en inderdaad de missie eerst doen?
    Verdomme, waarom zijn vrouwen zo moeilijk? Zeg gewoon wat je wilt, Alice.. Ik weet ook dat ik niet perfect ben.
    Ik schold nog even onder mijn adem toen ik begon met lopen en haalde ruw mijn hand door mijn haar, niet wetende wat ik nu moest doen. Dan maar weer afstandelijk zijn. "Dat is zo, zijn we er bijna?" vroeg ik haar met een monotone stem terwijl ik recht voor me uit keek.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Dan moet die popcorn maar even wachten! Ik lig lekker en er is niemand die me van dit bed af kan krijgen" zegt Kyle en hij kijkt me even uitdagend aan. "Ik zei toch dat me bed lekker ligt" zeg ik onverschillig en grijns dan even naar Kyle. "Maar ik kan je er natuurlijk ook vanaf kietelen als ik dat wil" zeg ik onschuldig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Ik zei toch dat me bed lekker ligt,' zei ze onverschillig en grijnsde toen eventjes naar mij.
    'Maar ik kan je er natuurlijk ook vanaf kietelen als ik dat wil,' zei ze op een onschuldige toon. Mijn mond zakte een stukje open.
    'Dat durf je niet,' zei ik tegen haar en ik krabbelde naar achteren wat meer het bed op.
    'Laat me nog even liggen!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Dat durf je niet!" Zegt Kyle en hij krabbelt wat naar achter. "Laat me nog even liggen!" Ik grijns en kruip iets naar hem toe. "Ik durf het wel hoor..." Ik houd mijn handen alvast in positie. "Oke je mag blijven liggen. Maar wat krijg ik er dan voor terug?" Ik wiebel even met mijn wenkbrouwen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ze grijnsde en kroop wat naar mij toe.
    'Ik durf het wel hoor...' zei ze en het leek erop dat ze zou gaan beginnen met kietelen. 'Oke je mag blijven liggen. Maar wat krijg ik er dan voor terug?' vroeg ze. Een zuchtje verliet mijn mond en moest lachen om haar wenkbrauwen die wiebelde.
    'Phoenix! Dat maakt het heel fout,' zei ik lachend. Ik ging iets omhoog en kroop naar Phoenix toe.
    'Maar een betere vraag is, wat wil jij ervoor terug?' vroeg ik met een glimlachje en deed ook kort een wenkbrauw wiebel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Phoenix dat maakt het heel fout!" Zegt Kyle lachend en ik lach ook even. Dan kruipt Kyle naar me toe. "Een betere vraag is wat wil jij ervoor. Terug?" Vraagt Kyle en wiebelt ook even met zijn wenkbrouwen. Ik grijns even en draai me wang dan naar hem toe en tik er zachtjes met mijn vinger tegenaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ze grijnsde en draaide haar wang naar mij toe. Ze tikte er zachtjes tegen aan met haar vinger, vragend keek ik haar aan.
    'Wat moet ik daar doen?' vroeg ik met een klein lachje. Ik ging weer wat dichter naar haar toe en likte over haar wang.
    'Hmm, zelfs de kokkin smaakt lekker!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    Kyle geeft een likje over mijn wang. "Hmmm zelfs de kokkin smaakt lekker" zegt kyle. "Iewhl!" Roep ik lachend. "Als ik dat doe dan moet je dit doen!" Ik pak zijn gezicht vast en geef hem een klapzoen op zijn wang. "Snapje?" Ik grijns even breed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Iewhl!' riep ze lachend en ik lachte met haar mee. 'Als ik dat doe dan moet je dit doen!' zei ze. Ze pakte mijn gezicht beet en gaf een klapzoen op mijn wang. Mijn wangen werden er rood van.
    'Snapje?' vroeg ze en grijnsde eventjes breed. Ik knikte lichtjes.
    'Dus zo?' vroeg ik. Ik pakte haar gezicht beet en deed precies hetzelfde als wat zij bij mij deed, alleen likte ik aan het eind weer over haar wang heen. met een grijns op mijn gezicht keek ik haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    Kyle pakt mijn gezicht beet, geeft me een klapzoen en likt aan het einde weer over mijn wang. Hij kijkt me grijnzend. "Oh nu ga je het krijgen ook meneertje!" Roep ik lachend. Ik spring op Kyle af en begin hem te kietelen. "Mij likken he! Wacht maar" ik blijf hem kietelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Oh nu ga je het krijgen ook meneertje!' riep ze lachend. Ze sprong op mij af en begon mij te kietelen.
    'Mij likken he! Wacht maar,' zei ze en ze bleef doorgaan met kietelen. Ik lachte en pakte vrijwel gelijk haar beide handen beet.
    'Dacht je sterker dan mij te zijn?' vroeg ik en lachte nog een beetje na.
    'Je zei trouwens niet dat ik niet mocht likken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you