• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dat is goed,' antwoordde ze. Ze glimlachte even en begon toen weer te pulken aan haar sokken. Ik lachte zachtjes. Weer glimlachte zij naar mij.
    'Blijf maar liggen dan,' zei ze. Vriendelijk glimlachte ik naar haar. Haar handen haalde ik weg bij haar sokken en lachte eventjes.
    'Niet pulken, ga ook liggen,' zei ik met een glimlachje en ik sloot mijn ogen even.
    'Ik kan hier wel voor altijd blijven liggen,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Susanna - Heks
    "Wie bén jij?" Zegt de vrouw. "Kan ik ook aan jullie vragen" Maar ik zie het aan hun blik. Die hatelijke blik. Ik vraag me af of Hunters gevoelens hebben. "Explosivae *explosief*" De grond onder hun voeten ontploft en zelfzeker blijf ik staan. Ze vliegen de lucht in en komen een paar meter verder neer. Maar dan komt de paniek. Wat heb ik gedaan? Ik heb mezelf verraden...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Niet pulken kom ook liggen" zegt Kyle. Vervolgens sluit hij zijn ogen. "Ik kan hier wel voor altijd blijven liggen" mompelt Kyle. Ik glimlach even en ga dan naast hem liggen. Ik slaak een zucht. "Dit bed ligt wel erg lekker he" zeg ik zacht. Ik staar naar het plafond en besef dat het niet zo interessant is.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Dit bed ligt wel erg lekker he,' zei ze zacht. Ik knikte lichtjes op haar woorden, maar of ze het zag wist ik niet. Mijn ogen waren nog steeds gesloten.
    'Het ligt geweldig,' fluisterde ik. Ik draaide mijzelf om op mijn zij naar Phoenix toe, maar hielt mijn ogen gesloten.
    'Ik val hier nog zo in slaap,' zei ik zachtjes met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Achterin mijn gedachten onthoud ik dat Blaise een geweer heeft, dus als het meisje voor ons vijandig is, -wat ik niet denk- zijn we niet in gevaar.
    'Kan ik ook aan jullie vragen' kaatst het meisje terug en ik knik. Net als ik een uitleg wil afsteken, mompelt ze iets onverstaanbaars en lijkt de grond onder mijn voeten wel in tweeën te spleten. Zomaar word ik de lucht in gegooid en kom hard op mijn zij neer. Ik hap geschrokken naar adem en zie Blaise naast me liggen.
    'Maak geen enkele beweging,' fluister ik zachtjes. We hebben haar, we hebben een heks. En dit is geen beginneling.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Oeh, geen beginneling. Wel dus. ._.]

    Susanna - Heks.
    "Wie zijn jullie? En wat doen jullie hier?" Ik kijk hen aan. "Geen beweging. Die spreuk was slechts een voorproefje." Ik probeer de trilling in mijn stem te verbergen, maar dat is moeilijker dan verwacht. En uiteindelijk zal ik het toch moeten opgeven. Ze zijn met twee. Dus begin ik te rennen. Zo hard mogelijk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella |heks
    Kyle draait zich op zijn zij maar houd zijn ogen dicht. "Ik val hier zo in slaap" mompelt hij. "In slaap?" Herhaal ik. Ik prik hem even. "Wat moet ik dan doen?" Vraag ik. "Misschien moet ik je toch van het bed jagen" zeg ik grinnikend ik poke hem nog een keertje en grijns.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    ‘Kan ik ook aan jullie vragen.’ Ik wil net een bijdehante opmerking terug maken, als ze iets onverstaanbaars mompelen en de grond onder ons wel opeens lijkt te ontploffen, waardoor we de lucht in worden gegooid en een paar meter verderop weer op de grond landen.
    Gelijk draai ik me om naar Alice en ik ben blij dat ik mijn hand om het pistool had geklemd, zodat deze niet weg was gevlogen. ‘Gaat het?’ Een bezorgde blik kon ik niet laten. ‘Maak geen enkele beweging,’ fluistert ze zachtjes, maar ik frons mijn wenkbrauwen niet-begrijpend.
    ‘Wat?’ Ik schud mijn hoofd als teken dat ik er echt niet naar ga luisteren. ‘Alice, ze gooide ons net een paar meter de lucht in, denk je dat ik hier voor dood ga spelen of zo?’ Ik dacht het niet. Dus ik spring geïrriteerd op, haal mijn arm met de pistool omhoog en kijk de heks met een dodelijke blik aan, zij rent echter weg en ik zucht vermoeid.
    Toen keek ik om naar Alice met een blik van 'I told you' en draaide me toen terug, waarna ik mijn pistool overhaalde en haar in haar rechterbeen schoot.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 18:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'In slaap?' herhaalde ze. Ik knikte lichtjes. Ze prikte mij en uit mijn mond kwam een vaag slaperig kreun geluidje.
    'Wat moet ik dan doen?' vroeg ze. 'Misschien moet ik je toch van het bed jagen,' zei ze grinnikend en weer prikte ze mij. Nogmaals kwam er een vaag slaperig kreun geluidje uit mijn mond.
    'Prik me niet,' zei ik met een klein lachje en opende mijn ogen een beetje. 'Waarom mag ik niet slapen? Daar is een bed toch voor?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |Heks
    "Waarom mag ik niet slapen? Daar is een bed toch voor?" Vraagt Kyle. "Ja maar niet overdag" giechel ik. "Dan kan je op bed liggen. Andere dingen. Niet slapen. Dutjes doe je op de bank weetjewel" ik grijns weer even. "Nooit geleerd?" Ik grinnik even. Dat was iets wat mijn tante's altijd zeiden al deden ze hun dutjes zelf op hun eigen bed zodat ik ze niet ging storen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Susanna - Heks
    Ik hoor een geweer afgaan. Maar ik besef te laat dat de kogel voor mij bedoeld is. Ik voel de pijn door mijn hele lichaam stromen en schreeuw het uit. "Aauw! Alsjeblieft!." De pijn is niet te harden en ik voel een warme brij over mijn been stromen. Ik denk na over een spreuk. Maar alle helderheid in mijn hoofd is verdwenen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Alice Hale | Hunter

    Even merk ik dat de wereld maar niet wil stoppen met draaien en dat er sterretjes voor mijn gezichtsveld blijven zweven. De stem van Blaise haalt me terug als hij met een bezorgde blik vraagt:
    ‘Gaat het?’ ik wil knikken maar besef dan dat dat te veel pijn doet. Tegen al mijn principes in sprint hij recht en ik kan hem wel gelijk geven. Desondanks blijf ik liggen omdat het -fysiek- te veel pijn zou doen.
    Ineens hoor ik een schot en het meisje dat kermt. Ik bescherm mijn hoofd met mijn armen en begin hard te hijgen. Oh god, wat heeft hij gedaan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    'Ja maar niet overdag. Dan kan je op bed liggen. Andere dingen. Niet slapen. Dutjes doe je op de bank weetjewel,' zei ze. Ik keek haar weer een beetje aan en mompelde iets onverstaanbaars.
    'Nooit geleerd?' vroeg ze aan mij en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik ben niet zo netjes opgevoed als jou,' zei ik met een klein glimlachje.
    'Slapen moet je doen wanneer je moe bent en dit bed heeft mij moe en duf gemaakt en volgens mij zat er ook een beetje slaapmiddel op jouw wang wat ik er dus afgelikt heb,' vervolgde ik. Ik sloot mijn ogen weer en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Yeah weet niet meer hoe ik moet reageren...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    Op het moment dat mijn kogel haar been doorboort, schreeuwt ze het uit. ‘Aauw! Alsjeblieft!’ Bloed stroomt over haar been heen en ik klik mijn pistool door voor het geval ze wat wilt proberen of weer weg wilt rennen. Toch draai ik me even om naar Alice en zucht diep. Ik hoop dat alles goed met haar gaat…
    Hoorbaar zucht ik, haal een hand door mijn haar en loop met flinke passen naar het meisje toe, waarna ik een klap in haar nek geef zodat ze bewusteloos op de grond valt. Helder nadenken zal ze toch niet meer.
    Geïrriteerd rol ik mijn ogen, trek mijn jas en shirt uit, waarna ik haar been verbind met mijn shirt zodat het een beetje zou stoppen met bloeden en trek vervolgens mijn jas weer aan. Mijn blote borstkas steekt af bij de zwarte, leren jas dat ik weer aan heb getrokken.
    Ik gooi het meisje over mijn schouder, stop mijn pistool terug en loop naar Alice waar ik op haar neer kijk met een klein grijnsje, maar een bezorgde blik in mijn ogen. ‘Gaat het liefje?’ Ik hurk bij haar neer en steek mijn hand uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.