• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Jij wou toch romantisch doen ? ;D Betrek doornroosje erbij ofzo? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Susanna - Heks
    De man komt naar me toe. Ik wil het uitschreeuwen, zeggen dat hij moet stoppen. Maar voordat hij iets kan zeggen voel ik een slag in mijn nek. Dan hoor ik allen nog stilte.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kaien schreef:
    [Jij wou toch romantisch doen ? ;D Betrek doornroosje erbij ofzo? ;d]

    Hahahaha. Omg, lol. (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    Opeens is Blaise weg en ben ik alleen. Ik probeer mijn ademhaling onder controle te houden en knijp mijn ogen dicht. In. Uit. Kom op, ik ben een getrainde hunter, dit had ik moeten zien aankomen!
    'Gaat het liefje?’ hoor ik ineens en ik doe mijn ogen een beetje open.
    Ik zie Blaise met een uitgestoken hand en een grijns rond zijn lippen. Dan pas zie ik het paar benen dat over zijn schouder uitkomt.
    Meteen schiet ik recht, moet even gewoon worden aan het duizelige gevoel en kijk dan naar Blaise.
    'Zeg alsjeblieft dat ze niet dood is.' ineens voel ik iets vochtig op mijn nek en als ik mijn hand ervan weghaal zie ik dat hij rood is.
    'Heb ik weer.' mompel ik en leg mijn jasje op mijn nek, waar ik enkel een rood topje onder aan heb. Ik kijk Blaise aan en begin opeens te lachen.
    'Moet je ons nou eens zien! Wij zouden beroeps-Hunters moeten zijn!'

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 18:30 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Zeg hello! Je gaat toch niet doornroosje spelen in mijn bed he?!" Ik trek mijn wenkbrouwen even op en grijns dan even. "Om de prins te kunnen spelen mis ik toch echt wat hoor! Maar dat deel moet jij wel hebben" ik frons mijn wenkbrouwen even en grijns weer. "Vannacht mag je slapen!" Ik poke Kyle weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    Abrupt schiet ze recht en als ik merk dat ze een beetje wankelt, leg ik onbewust een hand op haar haar zij, zodat ze, als ze me nodig heeft, op me kan steunen.
    ‘Zeg alsjeblieft dat ze niet dood is.’ Ik grinnik en zeg met hetzelfde scheve grijnsje, ‘Is goed, dan zeg ik het niet.’ Alice voelt opeens in haar nek en als ze haar hand er vandaan haalt, zien we beide dat het rood is. ‘Heb ik weer.’ Mompelt ze en legt haar jasje op haar nek en ik kan het niet laten even snel mijn ogen weer over haar lichaam te laten gaan.
    Als ze echter weer naar mij kijkt en moet lachen, wend ik snel mijn blik af. ‘Moet je ons nou eens zien! Stelletje beroeps-Hunters.’ Een vaag glimlachje komt er rond mijn lippen en ik sla mijn arm helemaal om haar zij heen, waarna ik mijn hand op haar heup leg, zodat ze steun aan mij heeft, voor het geval ze zich even niet lekker voelt.
    ‘Laten we maar terug gaan goed? Hoe eerder we hier klaar zijn, hoe beter,’ begon ik, maar besloot het toch te zeggen wat ik wilde: ‘Misschien kan ik je hierna dan verzorgen, mevrouw patiënte.’ Een speelse grijns kwam hierbij en ook een knipoog ontbrak niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ga dan maar eens onbewuste spelen. HOE DOE JE DAT?! :'D]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Alice Hale | Hunter

    Hij glimlacht en legt zijn arm rong mijn middel, waardoor de wereld ineens stil blijft staan.
    ‘Laten we maar terug gaan goed? Hoe eerder we hier klaar zijn, hoe beter,’ zei hij en ik wou al knikken. Maar speels volgde nog:
    ‘Misschien kan ik je hierna dan verzorgen, mevrouw patiënte.’ Ik gromde.
    'Waarom kan ik nooit lang kwaad op jou blijven?' het vooruitzicht van Blaise helemaal voor mij alleen was zo aanlokkelijk dat ik het liefst nu al naar huis reed. Ik schonk hem dus een een twijfelende blik en wist dat mijn ogen glommen, waarschijnlijk van de opwinding die nu door me heen raasde. Maar het kon niet.
    'Wat doen we met haar? Ze zal tegen de andere heksen zeggen dat we van deze plek afweten. Dat we zo dichtbij zijn.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    'Vannacht mag je slapen!' zei ze en ze prikte mij weer. Ik begon voor de zoveelste keer vandaag te lachen en opende mijn ogen.
    'Maar ik wil nu slapen!' zei ik lachend als een klein kindje. Toch ging ik maar recht op zitten en keek ik Phoenix half slaperig aan.
    'En ik zou graag met jou wel doornroosje willen spelen hoor,' zei ik opeens zonder het echt door te hebben. Ik rekte mij zelf een beetje uit en gaapte toen.
    'Dus, dat word nu niet meer liggen voor mij zeker?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    Langzaam liep ik met het meisje op mijn schouders en mijn arm rond de middel van Alice terug naar de auto, en toen ik de grom van Alice hoorde, keek ik even niet-begrijpend naar haar.
    ‘Waarom kan ik nooit lang kwaad op jou blijven?’ Er kwam gelijk weer een grijns op mijn lippen en ik trok haar wat dichter tegen me aan. ‘Omdat ik sexy ben, en vooral omdat ik jou dan verzorg…’ Onbewust en plagerig wiebelde ik met mijn wenkbrauwen. ‘Wie weet wat er gaat gebeuren als ik jou verzorg?’
    Ze schonk me een twijfelende blik, en haar ogen glommen van iets wat ik al die tijd bij haar had willen zien, waardoor mijn hart wat sneller sloeg.
    ‘Wat doen we met haar? Ze zal tegen de andere heksen zeggen dat we van deze plek afweten. Dat we zo dichtbij zijn.’ Ik bleef even stil maar begin daarna keihard te lachen om haar daarna terug droog aan te kijken. ‘Lieve schat, denk je nu echt dat we haar aardig terug gaan brengen zodat hun op de hoogte zijn? Ik dacht het niet, dat is waarom we haar mee nemen naar ons hoofdkwartier. Daar doen ze maar met haar wat ze niet laten kunnen, dan kunnen wij met z’n tweeën wegglippen.’ Weer gleed er een speelse grijns op mijn gezicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahaha laat ik ook maar eens verder gaan.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Als ik uitgeraast ben tegen mijn stuur en mijn hoofd pijn doet van de klap er tegen, besluit ik met lege handen terug te keren naar het hoofdkantoor. Ik rij van de parkeerplaats af en trap hem op het gaspendaal. Met ongeveer 30 kilometer per uur te hard snel ik door de straten en kom ik piepende banden tot stilstaan voor ons hoofdkwartier. Ik parkeer de auto niet en laat hem gewoon staan. Dan stap ik uit, draai ik de auto op slot en been ik naar binnen op mijn hakken. De autosleutels gooi ik neer in plaats van de op te hangen en ik loop recht streekt naar het koffiezetapparaat. Ongeduldig druk ik een aantal keer op het knopje.

    [Wie zijn er nog meer eigenlijk?]


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "En met jou zou ik graag doornroosje spelen hoor" zegt Kyle. Ik kijk hem even verbaast aan. "Dus dat word
    Niet meer liggen voor mij zeker?" Vraagt Kyle nadat hij zich heeft uitgerekt. Ik grijns even. "Nee! Ik wil wel popcorn voor je maken. Of de sauna voor je aanzetten of het bubbelbad" ik sta op en grijns even. "Your choise dus kom maar mee!"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Hale | Hunter

    Bijna wil ik me van hem loslaten als Blaise weer eens begint te lachen. Wat, ben ik dan zo komisch?
    ‘Lieve schat, denk je nu echt dat we haar aardig terug gaan brengen zodat hun op de hoogte zijn? Ik dacht het niet, dat is waarom we haar mee nemen naar ons hoofdkwartier.' zegt hij en even voel ik het schaamrood over mijn wangen glijden. Juist ja, dat is slim. 'Daar doen ze maar met haar wat ze niet laten kunnen, dan kunnen wij met z’n tweeën wegglippen.’ Ik schurk me tegen hem aan en zeg:
    'Dat klinkt helemaal niet slecht.' ondertussen is het bloeden aan mijn hoofd ook gestopt en als we bij de auto komen leg ik het onder het been van het meisje, zodat er niets op de achterbank komt. Als Blaise instapt vlieg ik de weg over met het vooruitzicht van deze nacht vers in mijn hoofd gebrand.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (oeh, kan Angel ons slachtoffer onder handen nemen (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    'Nee! Ik wil wel popcorn voor je maken. Of de sauna voor je aanzetten of het bubbelbad,' zei ze en ze stond op. Met een grijns keek zij mij aan.
    'Your choise dus kom maar mee!' zei ze en ik keek haar eventjes aan. Ik stond op en ging voor haar staan.
    'Popcorn werd het en zoals ik al zei ik heb geen zwembroek!' Ik lachte eventjes en gaf Phoenix een speelse duwtje.
    'Je wilt me wel heel graag aan het zwemmen krijgen telkens of niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you