• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ehm, je kan de prei en champignons erbij doen als je wilt,' zei ze en ik knikte lichtjes. Zelf was zij kipfilet aan het bakken. Ik likte weer eventjes vlug langs mijn lippen en pakte de twee bakjes.
    'Hmmm, dat ruikt nu al heerlijk,' zei ik en ik goot de twee bakjes langzaam en verspreid leeg over de pan.
    'Kipfilet vind ik een goeie vervanger,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Hmm dat ruikt al heerlijk. Kipfilet vind ik een goede vervanger" zegt Kyle met een lachje. Ik glimlach even zwakjes. Ik roerbak de kipfilet met prei en champignons tot ze beginnen te glimmen. Dan gooi ik de tomaten erbij. en uiteindelijk een soort tomaten-roomsaus. Ik laat het eventjes zachtjes opstaan. Ondertussen giet ik de spaghettie af. Ik spoel het met koud water en doe er een beetje olie doorheen.
    Ik verdeel de spaghettie over twee borden. Ik doe er wat saus overheen en maak het af met een beetje geraspte kaas. Om het af te maken veeg ik de saus nog van de randjes. "Ziet er mooi uit of niet?" Mijn stem klinkt niet meer zo vrolijk maar volgens mij maakt dit het nog een beetje goed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Hale | Hunter

    Blaise doet zijn gordel los en ik wacht op het moment dat hij zijn deur open doet. Maar dat komt niet. Onverwachts draait hij zich naar me om en boort zijn overweldigende ogen in die van mij. Ik wil me wegdraaien, hem eraan herinneren dat dit belangrijk is maar toch blijf ik terug kijken, wachtend op wat hij wil doen.
    Zachtjes gleden zijn handen over mijn nek tot aan mijn wangen en hij leunde voorover, zodat de geur van zijn shampoo en nog iets wat ik niet kon plaatsen me omringde. Hij kijkt me nog een keer doordringend aan en ik word zelf ook meegesleurd door de golf van emoties. Hij kust me teder en ik voel zijn vingers door mijn lange haar gaan. Zonder dat ik er iets aan kan doen kreun ik zachtjes en laat me meeslepen door het moment en door Blaise zelf. Ik kus hem passioneel terug, en trek me plots terug. Ik weet dat mijn ogen verwilderd staan en vol verlangen maar ik probeer het te verbergen.
    'Jij gaat zo mee met mij straks.' zeg ik en mijn stem klink schor van het hevige moment. 'Maar nu moeten we dit doen.' voor ik me kan bedenken en me op zijn schoot zet, draai ik me om en doe de deur open. De frisse buitenlucht maakt mijn hoofd weer helder maar ik verlang nog steeds naar hem.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    Ik keek toe naar de dingen die ze deed. Het zag er ongelofelijk uit. Magie! Maar ik wist dat ze dat niet deed.
    'Ziet er mooi uit of niet?' vroeg ze. Haar stem klonk minder vrolijk dan daarnet. Ik knikte lichtjes.
    'Het ziet er geweldig uit! Maar nu wil ik het niet meer opeten,' bekende ik zachtjes en keek Phoenix voorzichtjes aan.
    'Dan maak ik het kapot en ziet het er niet meer zo mooi uit. Het is zonde om het op te eten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Het ziet er geweldig uit! Maar nu wil ik het niet meer opeten. Dan maak ik het kapot en ziet het er niet meer zo mooi uit. Het is zonde om het op te eten" Ik grinnik even. "Ik heb het voor jou gemaakt dus nu ga je het op eten ook" Zeg ik, zonder Kyle op welk moment dan ook aan te kijken. Ik duw een lepel en vork en mes in zijn handen en trek dan mijn eigen bord naar me toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    Het komt dat ik zo bezig ben met haar lippen te proeven dat ik bijna niet opgemerkt had dat ze zachtjes had gekreund. Ik lette er al niet meer op toen ze me met passie terug kuste en ik wilde net mijn andere hand ook door haar donkere lokken laten gaan, maar abrupt trok zij zich terug.
    Ik slikte hoorbaar en ook al was het kort geweest dat onze lippen elkaar raakte, te kort voor mijn doen, merkte ik toch dat ik wat zwaarder was gaan ademen. Haar ogen stonden verwilderd en vol verlangen, al zou ze dat vast proberen te verbergen. ‘Jij gaat zo mee met mij straks.’ Zegt ze en haar stem klinkt nog schor van daarnet, waardoor er een scheve, speelse grijns op mijn lippen ontstaat.
    ‘Niets liever zou ik willen,’ Er kwam nog een knipoog bij te kijken en ik moest moeite doen om haar niet naar me toe te trekken, de hele auto te vergrendelen en… Nou ja. ‘Maar nu moeten we dit doen.’ Ze haalde me uit mijn gedachten en ik zag haar nog net de auto uit stappen, waarna ik haar snel volgde en met een klap de autodeur dichtgooide en om de auto liep.
    Mijn ogen liet ik toe Alice van top tot teen te bekijken en ik moest mijn ogen naar de hemel slaan om niet aan mijn gedachte toe te geven. ‘Laten we dit snel afhandelen dan.’ Kon ik haar nog net zeggen voordat ik weg liep, ook al had ik geen idee of ik de goede kant opliep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Deleon

    'Ik heb het voor jou gemaakt dus nu ga je het op eten ook,' zei ze zonder mij ook maar één keer aan te hebben gekeken. Ze gaf mij bestek en trok toen haar eigen bord naar haar toe. Ik keek haar eventjes aan en knikte toen.
    'Is goed mama,' zei ik met een klein lachje. Ik nam mijn eerste hap, nadat ik goed had geblazen.
    'Hmm!!' zei ik en ik wees eventjes naar het bord. 'Het is nog heel,' zei ik blij en ik lachte eventjes
    'En het is trouwens verrukkelijk! Kan je niet elke dag voor me koken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Blaise volgde al snel en liep naar me toe. ‘Laten we dit snel afhandelen dan.’ zei hij en ik kon het niet nog meer eens zijn. Hij liep een willekeurige richting uit en al snel rende ik achter hem aan en legde mijn hand op zijn bovenarm, waarvan ik niet verwacht had dat die zo gespierd was.
    'Je gaat de verkeerde kant uit.' zei ik glimlachend en liep hem voor naar de andere kant. Het was compleet donker in het bos en ik rilde.
    'Goed, het is eigenlijk vrij simpel. We volgen het dichte bospad tot 2 kilometer, dan naar rechts bij de oude treurwilg tot we bij een oude lantaarnpaal komen. Dan naar links en het gebouw zou vanzelf moeten komen dan.' ik had geen idee hoe ik al die informatie nog wist maar herinnerde me toen het liedje dat mijn grootmoeder me geleerd had.
    'Door het donker, het is niet ver meer,' zong ik zachtjes. 'Tot bij de oude boom met blaadjes zacht als veer. Naar de lantaarnpaal zonder licht. Tot bij het oude huis wat voor je ligt.' Zo simpel maar wel effectief.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:55 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Het is verukkelijk! Kun je niet elke dag voor me koken?" vraagt Kyle.
    Ik kan hem nog steeds niet aan kijken. "Is dat wel verstandig met deze ongelukjes?" Ik pak de borden en loop naar de tafel voor we straks aan het aanrecht gaan eten.
    "Als je het geen probleem vind dat ik -de enorme kluns- het doet. Dan wil ik best vaker voor je koken hoor Kyle" beantwoord ik zijn vraag. Ik ga zitten en neem weer een hap van de pasta van mijn bord.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Is dat wel verstandig met deze ongelukjes?' vroeg ze en ze pakte de borden. Ze liep ermee naar de tafel. Ik keek haar eventjes na.
    'Als je het geen probleem vind dat ik -de enorme kluns- het doet. Dan wil ik best vaker voor je koken hoor Kyle,' zei ze. Ze ging zitten en ze begon met eten. Ik liep naar haar toe, ging naast haar zitten en begon ook met eten.
    'Ik vind dat zeker geen probleem. Die ongelukjes heb ik er wel voor over,' zei ik met een glimlachje. Ik keek eventjes naar Phoenix.
    'Je hebt me sinds het ongelukje mij helemaal niet aangekeken. Waarom niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    Snelle voetstappen hoorde ik achter me, maar ik dacht dat ze me zou volgen dus liep ik verder. Toen ik echter haar hand op mijn bovenarm voelde, had ik niet verwacht dat deze zo zacht zou zijn en ik glimlachte onmerkbaar.
    ‘Je gaat de verkeerde kant uit.’ Zei ze glimlachend en liep voor me uit naar de andere kant. Ik kon alleen maar toen ik achter haar liep, naar de vorm van haar benen, heupen en rest van haar gestalte staren en grijnsde dus ook zonder dat ze het door had. God, waarom moest ze dan ook zo sexy zijn?
    Snel liep ik door en terwijl ik weer langs haar liep, zag ik dat ze begon te rillen. ‘Goed, het is eigenlijk vrij simpel. We volgen het dichte bospad tot 2 kilometer, dan naar rechts bij de oude treurwilg tot we bij een oude lantaarnpaal komen. Dan naar links en het gebouw zou vanzelf moeten komen dan.’ Ik volgde het eigenlijk al niet meer na de tweede zin, maar besloot er nu nog maar niets op te zeggen. Ze bleef echter hierna zachtjes doorzingen, waardoor ik grijnsde.
    Zonder enige schaamte legde ik een arm om haar schouder en trok haar tegen me aan terwijl ik voor me uit keek. ‘Ik volg je nu al niet meer, al is je stem wel erg betoverend,’ Glimlachte ik charmant, ‘And don’t worry, I will protect you.’ Ik legde mijn hand op de binnenkant van mijn jas en grijnsde lichtjes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    Ineens voelde ik de arm van Blaise op mijn schouder en het kippenvel verdween langzaam toen hij me tegen zich aantrok en zijn warmte me overspoelde. Ik keek naar hem op maar zijn blik was op het dichte bos voor ons gericht.
    Ik volg je nu al niet meer, al is je stem wel erg betoverend,’ zei hij glimlachend en ik bloosde. Shit, normaal gezien zou ik nooit zo snel in verlegenheid zijn gebracht. Gelukkig was het donker en vielen mijn brandende wangen dus niet op. ‘And don’t worry, I will protect you.’ volgde er nog achter en ik lachte.
    'Ga jij me beschermen tegen de grote boze wolf dan?' vroeg ik en nestelde me tegen hem aan. Tussen de lagen stof kon ik zijn huid tegen die van mij voelen en ik kreeg het -hoewel het erg koud was buiten- nog warm.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    "Ik vind het zeker geen probleem. Die ongelukjes heb ik er wel voor over" zegt Kyle. Ik knik even.
    "je hebt me sinds het ongelukje helemaal niet aangekeken. Waarom niet?" vraagt Kyle. Ik kon deze vraag wel verwachten maar nog blijf ik eventjes stil.
    Ik weet zelf eigenlijk niet eens waarom. Het lukt me gewoon niet ofzoiets. "Omdat ik me schaam" mompel ik. Ik slik even en kijk naar me bord. Ik heb opeens totaal geen trek meer maar neem toch een hap.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    Ze begon te lachen nadat ik haar had gemeld dat ik haar zou beschermen en ik glimlachte onbewust wat mee, maar ik meende het eigenlijk wel. Dacht ze dat ik een grapje maakte?
    ‘Ga jij me beschermen tegen de grote, boze wolf dan?’ vroeg ze en nestelde zich tegen me aan, waardoor ik me wat warmer voelde worden, aangezien er tussen deze laagjes dunne stof ik haar warmte al voelde.
    Met een mysterieuze grijns keek ik op haar neer en streelde met mijn hand haar bovenarm. ‘Wie zegt dat ik niet de grote, boze wolf ben?’ Lachte ik kort,
    ‘Dan ben jij roodkapje en dan moet je mij ervan overtuigen je niet op te eten.’ Grijnsde ik verleidelijk naar haar en kon het niet laten een knipoog erbij te doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Omdat ik me schaam,' mompelde ze. Ik bleef haar eventjes aankijken en nam toch nog maar een hap van het eten. Het was echt verrukkelijk!
    'Je hoeft je er toch niet van te schamen?' vroeg ik met mijn mond vol. Ik at mijn mond leeg en keek Phoenix toen weer aan.
    'Hoe willen we straks nou gaan feesten als jij je aldoor schaamt? Kom op! Dit blijft gewoon tussen ons, oké?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you