• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "je hoeft je toch niet te schamen? Hoe willen we straks nou gaan feesten als jij je aldoor schaamt? Kom op! dit blijft gewoon tussen ons oké" zegt Kyle. Ik glimlach en durf Kyle eindelijk weer aan te kijken. "Oke is goed" antwoord ik. Ik neem weer een hap. "Gaan we dan wel nog feesten?" vraag ik grinnikend en kijk Kyle dan weer vrolijk aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Hale | Hunter

    Zijn hand streelde zachtjes mijn arm en een rilling van genot kroop over mijn rug. ‘Wie zegt dat ik niet de grote, boze wolf ben? Dan ben jij roodkapje en dan moet je mij ervan overtuigen je niet op te eten.’ grijnsde hij en knipoogde. Mijn schaterlach paste helemaal niet bij de donkere omgeving van het bos maar ik kon me echt niet inhouden. Ik rekte me uit, bracht mijn lippen naar zijn oor en fluisterde:
    'Ik geloof dat ik thuis nog wel een knalrood, kanten setje heb liggen. Telt dat ook als kapje?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    Eindelijk keek ze mij dan weer aan met een glimlach.
    'Oké is goed. Gaan we dan wel nog feesten?' vroeg ze grinnikend. Ondertussen had ze een hap genomen en keek mij nu vrolijk aan. Ik knikte met een grote glimlach op mijn gezicht.
    'Maar natuurlijk! Een feestje, alleen wij met zijn tweetje. Geen blonde vrouw in een auto of die mysterieuze knappe van jou die jij wou uitnodigen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    door het donkere bos leek de lach van Alice wel te galmen en ik vroeg me af of mijn charmante trucjes misschien uitgewerkt waren, maar toen ik opeens de zachtheid van haar lippen langs mijn oor voelde schaven, rilde ik onbewust van genot en stond ik abrupt stil.
    'Ik geloof dat ik thuis nog wel een knalrood, kanten setje heb liggen. Telt dat ook als kapje?' Mijn mond ging open, toen dicht en uiteindelijk weer open, maar niets kwam eruit en ik sloeg mijn ogen weer naar de hemel. Verdomme, waarom was ze zo goed in dit spelletje? Waarom moest ik me bij haar iets anders voelen?
    Uiteindelijk durfde ik haar weer aan te kijken met een grijns, maar terwijl ik dit zei, legde ik mijn handen op haar heupen en duwde haar tegen een boom terwijl ik heel dicht tegen haar aan ging staan. 'Dat zou ik zeker mee laten tellen als kapje,' Grijnsde ik fluisterend en drukte kusjes in haar nek. 'God, don't tease me like that..' Fluisterde ik nog zachter, bijna onhoorbaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella |Heks
    "Maar natuurlijk! een feestje, alleen wij met zijn tweetjes. Geen blonde vrouw in een auto of die mysterieuze knappe man van jou die jij wou uitnodigen" zegt Kyle. Ik kan het niet laten en schiet in de lach. "wat een knalfuif word dat dan" zeg ik lachend. Ik zie het al voor me een feestje met zijn tweetjes. Automatisch denk ik aan een ander soort feestje dan. Maar dat hoeft Kyle niet te weten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Wat een knalfuif word dat dan,' zei ze lachend en ik knikte. Ik at mijn eten verder op en stond toen op.
    'Zal ik voor je afwassen?' vroeg ik en ik liep al naar het aanrecht toe op de spullen in de wasbak te leggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella|Heks
    "Zal ik voor je afwassen?" vraagt Kyle terwijl hij al naar het aanrecht loopt. Ik pak mijn bord en loop achter hem aan. "Ik vind het een erg lief aanbod van je Kyle maar ik hem een vaatwasser"
    Ik open het 'deurtje' wat vlak langs zijn been zit waar de vaatwasser achter tevoorschijn komt. "handig hé zo'n ding" antwoord ik grinnikend. Ik neem de spullen uit de wasbak en stop het in de vaatwasser.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Ik vind het een erg lief aanbod van je Kyle maar ik hem een vaatwasser,' zei ze. Ik keek haar verbaasd aan en al helemaal toen ze een deurtje opdeed en er een vaatwasser tevoorschijn kwam.
    'handig hé zo'n ding,' zei ze grinnikend. Ik knikte verbaasd en zij deed de spullen in de vaatwasser.
    'Maar wat ik nu doen dan?' vroeg ik aan haar. 'Hij heeft mijn werk nu afgepakt!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Maar wat moet ik nu doen dan? Hij heeft mijn werk nu afgepakt!" zegt Kyle en ik lach weer even. "Jij hoeft niks te doen" antwoord ik. "Je bent in mijn huis en mijn gast dus eigenlijk hoef je alleen maar op je kont te zitten en niks te doen" Ik kijk Kyle geamuseerd aan. "Dus huphup terug naar je stoel jij. Wil je nu wat drinken dan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Jij hoeft niks te doen. Je bent in mijn huis en mijn gast dus eigenlijk hoef je alleen maar op je kont te zitten en niks te doen,' zei ze en ze keek mij geamuseerd aan. Verbaasd keek ik haar aan.
    'Dus huphup terug naar je stoel jij. Wil je nu wat drinken dan?' vroeg ze. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ja moeder,' zei ik en ik liep naar mijn stoel waar ik weer plaats nam. 'E-en nee ik hoef nog geen drinken,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Nee ik hoef nog geen drinken" antwoord Kyle met een glimlachje. "oke is goed" Ik ruim de boel een beetje op en zet de vaatwasser aan. Als laatste haal ik nog een doekje over het gasfornuis en aanrecht. Daarna zet ik de waterkoker aan om voor mezelf een beker thee te maken. Dan ga ik weer bij Kyle zitten. "Wat denk je. Kat of hond? of meerdere?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik volgde de bewegingen die zijn deed en besefte mij dat ze het soepel deed. Het zag er charmant uit. Toen ze klaar was met haar dingen ging ze weer bij mij denken.
    'Wat denk je. Kat of hond? of meerdere?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes aan en haalde toen mijn schouders op.
    'Ik denk meer,' zei ik met een klein lachje. 'Lijkt me gezellig als ze met meer zijn, maar over je feest. Wat wou je precies gaan doen?' vroeg ik toen met een glimlach. Ik keek eventjes naar mijn vingers en begon een beetje aan het verband te plukken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Ik pak zijn hand en haal het weg van het verband waar hij aan het pulken was. "Meerdere lijkt me ook wel gezellig maar ik weet alleen niet wat. Is katten niet wat cliché met heks enzo" vraag ik iets wat grinniekend. "Wat ik wilde doen? Dat laat ik aan jou over Kyle, Kies jij maar" ik knipoog even naar Kyle.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Meerdere lijkt me ook wel gezellig maar ik weet alleen niet wat. Is katten niet wat cliché met heks enzo,' zei ze. Ze had mijn hand weggehaald bij mijn verband en ik keek haar eventjes mokkend aan. 'Wat ik wilde doen? Dat laat ik aan jou over Kyle, Kies jij maar,' zei ze en vervolgens knipoogde ze naar mij. Ik knipperde een paar keer en snapte niet hoe ik het op moest vagen. Vanzelf ging ik weer plukken aan het verband.
    'Katten zijn misschien cliché, maar zo veel mensen hebben katten e-en ik weet niet wat we kunnen doen. Het is jou huis e-en jij wou in eerste instantie feesten,' zei ik half stotterend en ik keek toe hoe ik aan het verband aan te plukken was.
    'M-misschien wil ik nu toch wel wat drinken.. Maak niet uit wat..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Katten zijn misschien cliché, maar zo veel mensen hebben katten e-en ik weet niet wat we kunnen doen. Het is jou huis e-en jij wou in eerste instantie feesten. M-misschie wil ik nu toch wel wat drinken. maakt niet uit wat" stottert Kyle. Ik grinnik even en trek dan zijn muts over zijn ogen. "Waarom stotter je nou gekkie? word je plotseling verlegen?" vraag ik grinnikend. Ik sta op van mijn stoel en schenk het thee water in twee bekers. "is thee goed?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]