• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Ik wou die vrouw wel uitnodigen" Hij haalt zijn arm uit de mijne en zet wat stappen. "Hoe meer zielen hoemeer vreugde toch?" roept hij lachend. Ik schiet ook even in de lach. "nodig die knappe man dan ook uit??" roep ik. Dan loop ik snel naar hem toe en trek aan zijn arm. "met z'n tweeën lijkt me toch een beter plan vind je niet?" vraag ik dan met een grote grijns.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (mijn topicsss ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kyle Dyer

    'Nodig die knappe man dan ook uit??' riep ze en ik keek haar eventjes vragend aan. Ze liep snel naar mij toe en trok aan mijn arm.
    'Met z'n tweeën lijkt me toch een beter plan vind je niet?' vroeg ze met een grote grijns en ik knikte erop.
    'Dat lijkt mij een uitstekend idee! Jij kookt!' zei ik en sloeg mijn arm om haar schouder.
    'Toch grappig hoe sommige situaties kunnen aflopen.'

    [Ok, ben ff weg ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Even lijkt Blaise te twijfelen, maar dan zoent hij me passioneel terug. Ik laat mijn handen over zijn schouderblad glijden, naar zijn nek zodat ik hem wat dichter naar me toe kan trekken. Een klein stemmetje achterin mijn hoofd zegt dat het fout is, dat hij het een paar minuten geleden waarschijnlijk nog met Angel heeft gedaan maar ik negeer het en doe gewoon verder. Het voelt gewoon zo goed, wij 2 samen. Alsof het al tijden had moeten gebeuren.
    Even maak ik me los om zachtjes adem te halen maar blijf wel nog met mijn voorhoofd tegen dat van hem geleund. Eens kijken wat hij te zeggen heeft en ik hoop niet echt op een sarcastische opmerking maar iets reëel, iets natuurlijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Dat lijkt me een uitstekend idee! jij kookt" zegt Kyle en hij slaat zijn arm om mijn schouders. "Toch grappig hoe sommige situaties kunnen aflopen" Ik knik eventjes. "Kom dan ga ik voor je koken. heb alleen geen idee wat ik in huis heb maar het zal vast wel lekker zijn want ik kan namelijk heel erg goed koken" zeg ik. Het was niet super geweldig maar het meeste wat ik kookte was wel lekker.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    Even huiver ik door de rillingen die ze me geeft, door met haar handen over schouderblad te glijden, naar mijn nek zodat ik wat dichter naar haar toe ben. Mijn adem lijkt in mijn keel te steken, maar ik streel mijn handen over haar kaak en dan naar haar nek.
    Als ze opeens van me los maakt om zachtjes adem te halen, open ik verdwaast mijn ogen. Alice heeft haar voorhoofd zacht tegen die van mij geleund en ik haal zachtjes door mijn mond adem. Het lijkt alsof alleen zij nog in mijn wereld leeft, mijn gedachten.
    Opeens voel ik me erg kalm met haar in mijn buurt, alsof ik de hele wereld aan kan, maar dan herinner ik de missie weer en wordt langzaam weer mijn oude zelf. ‘Hoe fijn dat ook was…’ Geef ik eerlijk toe met een klein glimlachje. 'De missie… remember?’ Meer woorden krijg ik er niet uit.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Kom dan ga ik voor je koken. heb alleen geen idee wat ik in huis heb maar het zal vast wel lekker zijn want ik kan namelijk heel erg goed koken,' zei ze nadat ze had geknikt. Ik legde mijn vrije hand eventjes op mijn buik en likte een beetje langs mijn lippen.
    'Hmm, ik krijg nu al honger,' zei ik met een klein lachje. Ik keek haar eventjes aan.
    'Welke kant op?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [What happened?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Hmmm ik krijg nu al honger" zegt Kyle met een lachje nadat hij zijn hand op zijn buik heeft gelegd. Ik werp hem een stralende lach. "Welke kant op?" Ik pak zijn hand. "Follow me! We zijn er bijna" zeg ik. We lopen een aantal straatjes door voor we bij een gigantische witte villa komen. "Nou eh welkom" zeg ik een beetje ongemakkelijk vanwege de grootte van het huis. Ik open de voordeur en stap opzij zodat Kyle naar binnen kan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Follow me! We zijn er bijna,' zei ze nadat ze mijn hand had vast gepakt. We liepen een aantal straatjes door. We kwamen uit bij een gigantische witte villa. Met grote ogen keek ik ernaar.
    'Nou eh welkom,' zei Phoenix. Ze klonk wat ongemakkelijk. Ik keek haar eventjes aan. Ik liep naar binnen toen zij de deur openhield en een stapje opzij had gedaan. Mijn ogen werden wat groter door de grote ruimte.
    'Ik ehh blijf bij jou..' zei ik en ik keek haar weer even aan. 'Ik wil niet verdwaald raken!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Alice en Blaise zijn op zoek naar het huis van de Coven, Angel was op zoek naar Phoenix en Kyle maar die wimpelde haar af toen ze hun vond. Kyle en Phoenix lopen gewoon verder wat rond. Meer weer ik niet.]


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Ik ehh ik blijf bij jou, ik wil niet verdwalen" zegt Kyle. Ik grinnik eventjes. "Komt goed" antwoord ik. Ik sluit de deur achter hem. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar de keuken. Die ook van aardig formaat is. "Ga lekker zitten" ik gebaar naar de eettafel of bar die aan het kookeiland grenst. "Dan ga ik kijken wat ik in huis heb" Ik keer hem mijn rug toe als ik de koelkast open en kijk waar ik wat mee kan gaan koken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyre

    'Komt goed,' zei ze en sloot de deur. Ze nam mij mee en we kwamen uit in de keuken. De keuken was ook al behoorlijk groot.
    'Ga lekker zitten,' zei ze en gebaarde naar de eettafel en de bar die aan het kookeiland grensde.
    'Dan ga ik kijken wat ik in huis heb,' zei ze daarna. Aarzelend liep ik naar een stoel toe en nam daar plaats.
    'Het is hier zo groot!' zei ik verbaasd. 'Nu snap ik wel waarom jij je hier af en toe zo eenzaam voelt. Ik zou dat continu hebben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Het is hier zo groot Nu snap ik wel waarom jij je hier af en toe zo eenzaam voelt. Ik zou dat continu hebben" zegt Kyle verbaast. Ik haal mijn schouders op. "ik heb het geërft van mijn tante's toen ze overleden" antwoord ik. "Het zal toch pasta worden ben ik bang" zeg ik na alle kastjes na gekeken te hebben. Ik zet een pan met water op het vuur. "Ze hadden een kat en een hond maar die zijn overleden vlak nadat zij overleden waren. Misschien zie ik ergens nog een mooie kitten of puppy maar nu ben ik nog even zielig en alleen hier" ik kijk Kyle even glimlachend aan. "Wil je iets drinken?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Ahww, dat is zielig,' zei ik terwijl ik nog steeds een beetje om mij heen keek.
    'En nee hoor.. Ik hoe nu nog geen drinken,' antwoordde ik haar vraag. Ik stond op en liep naar Phoenix toe.
    'Kan ik helpen met de pasta? Voel me anders nogal onnutig als ik heel de tijd blijf zitten en niks doe.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you