• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

Your make-up is terrible

Angelica Wolfe - Hunter

Ik zie dat Phoenix haar wenkbrauw op trekt.
    "Kunnen we je helpen?" vraagt ze droog. Er klinkt iets vreemds door in haar stem. Ik stop de auto.
    "Eh sorry? Kan ik u ergens mee helpen?" vraagt de jongen naast haar. Hij stond ook op de videobeelden.
    "Ja, graag." zeg ik met diezelfde glimlach en mijn zachte, vrouwelijke stem.
    "Ik zoek Phoenix."

Your make-up is terrible

Phoenix Riley Rosella| Heks
    Ik haal mijn wenkbrouwen nog maals op. "Hoezo zoek je mijn zusje?" vraag ik. Hopelijk speelt Kyle even mee. "Heeft ze weer iets gedaan?" vraag ik
    Ik bekijk de vrouw eventjes. Ik vertrouw haar niet. Helemaal niet. Onopvallend pak ik Kyle zijn hand even. Please speel mee please speel mee lieve Kyle. "Ze is niet hier zoals je ziet. Sorry en doei"

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Kyle Dyer

'Ja, graag,' zei de vrouw. Haar stem klonk zacht en dat maakte mij behoorlijk in de war.
    'Ik zoek Phoenix,' zei ze. Eventjes keek ik naar Phoenix.
    'Hoezo zoek je mijn zusje?' vroeg ze toen. Ik was eventjes verbaasd. Ik wist niet dat ze een zusje had, maar dan herinnerde ik mijn eigen woorden weer. Ik voelde dat Phoenix mijn hand beet pakte.
    'Ze is niet hier zoals je ziet. Sorry en doei,' zei ze daarna en ik moest eventjes zachtjes lachen.
    'Ze is hier inderdaad niet. Sorry mevrouw, maar als u het niet erg vind.. Wij moeten ervandoor.. Naar een verjaardag,' zei ik en ik begon te lopen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Oh thank god Kyle speelt mee. Ik schenk de vrouw een van mijn glimlachen. "Fijne dag nog" Ik loop met Kyle mee. "lag het aan mij of kreeg jijj ook de kriebels van de vrouw?" mompel ik zachtjes zodat alleen hij het hoort maar ik blijf zijn hand stevig vast houden. Het moet namelijk wel echt lijken. Niet achterom kijken denk ik in mezelf. Dat lijkt straks nog verdachter,

Angelica Wolfe - Hunter

"Hoezo zoek je mijn zusje?" vraagt ze. "Heeft ze weer iets gedaan?" Ik trek verbaast mijn wenkbrauwen op. Hebben ze nu al iets door?
    "Ze is niet hier zoals je ziet. Sorry en doei." zegt ze en ik zie de jongen lachen.
    "Ze is hier inderdaad niet. Sorry mevrouw, maar als u het niet erg vind.. Wij moeten ervandoor.. Naar een verjaardag." zegt hij en begint te lopen. Ik rij meteen langzaam mee met de auto.
    "Nee alsjeblieft, ik heb jullie hulp nodig." zeg ik smekend. "Het is mijn oma, ze eh- misschien kennen jullie haar, ze heet Hale van haar achternaam." Ik wist dat dat Alice haar achternaa was en gok er zomaar op dat haar heksenoma ook zo heet.
    "Ze zei dat jullie me konden helpen."

Your make-up is terrible

Ik kijk de vrouw achterdochtig aan. "Hoezo ons? En ik ken geen mevrouw Hale. Sorry, we kunnen je niet helpen" zeg ik. Deze vrouw is echt raar. "Kom lieverd, we komen nog te laat" zeg ik. Ik Loop verder met Kyle. Die vrouw moet ons echt met rust laten. Ze is vast een hunter. Hoezo zou ze anders zeggen dat wij haar konden helpen??

[Ik had een stukkiej.. Kon ik hem eerst weer veranderen!! XD]

Kyle Dyer

Phoenix die zei wat tegen mij, maar ik antwoordde er niet op. De vrouw die reed met ons mee.
    'Nee alsjeblieft, ik heb jullie hulp nodig,' zei ze smekend. Ik keek de vrouw vragend aan.
    'Het is mijn oma, ze eh- misschien kennen jullie haar, ze heet Hale van haar achternaam. Ze zei dat jullie me konden helpen.'
    Ik keek eventjes naar Phoenix en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Hoezo ons? En ik ken geen mevrouw Hale. Sorry, we kunnen je niet helpen,' zei ze. 'Kom lieverd, we komen nog te laat.' Ze liepen verder. Ik keek nog eventjes achterom naar de vrouw.
    'Sorry mevrouw. Als we konden hadden we geholpen.' Ik keek weer naar voren en wiegde een beetje met mijn hand.
    'Ik weet een kortere weg naar de verjaardag,' zei ik tegen Phoenix. Ik wist niet of de vrouw meeluisterde, maar ik wou nu eventjes geen risico's nemen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Hale was ook een heks hoor.]

Angelica Wolfe - Hunter

"Hoezo ons? En ik ken geen mevrouw Hale. Sorry, we kunnen je niet helpen." zegt Phoenix. "Kom lieverd, we komen nog te laat." Ze lope verder en de jongen kijkt nog om.
    "Sorry mevrouw. Als we konden hadden we geholpen." Hij zegt nog wat tegen haar wat ik niet versta. Ik sla hard tegen het stuur aan en vloek wat.
    "Godverdomme. Ze zei dat jullie behulpzaam zouden zijn. Ik snap echt niet wat ze met jullie amateuren moet." vloek ik luid. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen. Verdacht kan je het zeker noemen.

Your make-up is terrible

"Godverdomme ze zei dat jullie behulpzaam zouden zijn. Ik snap echt niet wat ze met jullie amateuren moet" hoor ik achter me. Maar ik kijk niet om. "Wat was die korte weg die je zei?" mompel ik terwijl ik linksaf sla en geen aandacht meer schenk aan de vrouw. Ik houd me mond omdat ik niet zeker weet of de vrouw achter me aan gaat. Ik kijk Kyle even aan met een blik van was dat wat ik dacht wat jij waarschijnlijk ook dacht?

Kyle Dyer

'Godverdomme ze zei dat jullie behulpzaam zouden zijn. Ik snap echt niet wat ze met jullie amateuren moet,' hoorde ik de vrouw zeggen. Ik beet op mijn lip en het liefst wou ik nu terug gaan naar haar.
    'Wat was die korte weg die je zei?' vroeg Phoenix en ze links af sloeg. Ik volgde haar en keek haar toen eventjes aan. Ik haalde mijn schouders op als antwoord op haar vragende blik.
    'Ze verward me,' zei ik zachtjes tegen haar. 'Ik ken haar niet, maar mevrouw Hale wel.. Ik snap het niet...'

Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Ze verward me, ik ken haar niet maar mevrouw Hale wel.. ik snap het niet..." zegt Kyle zacht. "Tuurlijk kennen we mevrouw Hale" fluister ik. "Maar denk je serieus dat ze iemand op ons af zou sturen zonder ons eerst in te lichten? Volgens mij is het een truc. Ik vertrouw het niet Kyle" zeg ik fluisterend. "Die vrouw is iets van plan. Ik weet het zeker. Het zou me niks verbazen als ze een hunter is. We kunnen beter uit haar buurt blijven. Laat mij niet de sterke zijn dit keer oke?" Ik grijns even en geef Kyle een speels duwtje, voor ik mijn arm door de zijne haak en doorloop.

Kyle Dyer

'Tuurlijk kennen we mevrouw Hale,' fluisterde en ik keek haar eventjes aan. 'Maar denk je serieus dat ze iemand op ons af zou sturen zonder ons eerst in te lichten? Volgens mij is het een truc. Ik vertrouw het niet Kyle. Die vrouw is iets van plan. Ik weet het zeker. Het zou me niks verbazen als ze een hunter is. We kunnen beter uit haar buurt blijven. Laat mij niet de sterke zijn dit keer oke?' zei ze en ze grijnsde er eventjes bij. Ze gaf mij een speelse duwtje en haakte haar arm door de mijn en we liepen verder.
    'Ik heb ook wel door dat ze niet te vertrouwen is,' zei ik zachtjes. 'Maar hoe kent zij mevrouw Hale?' Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd. Toch liep ik gewoon verder en probeerde er niet meer over na te denken.
    'Wiens verjaardag was het ook al weer?' vroeg ik lachend aan haar.

Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Wiens verjaardag was het ook alweer?" vraagt Kyle lachend. Ik schiet in de lach. "Wat dacht je van onze verjaardag. Kom we gaan er een feestje van maken!" Zeg ik lachend en ik geef hem een duwtje met mijn schouder. "Feestje van ons tweeën of wil je nog iemand uitnodigen?" vraag ik met een grijns en ik wiebel eventjes met mijn wenkbrouwen. Kyle is een grappige jongen. Hij laat me lachen zelfs op deze benarde situaties.

Angelica Wolfe - Hunter

Verwoed druk ik het gaspendaal in en scheur ik naar de dichtsbijzijnde parkeerplaats die ik kan vinden. Daar parkeer ik mijn auto en zet ik deze uit terwijl ik niet uitstap. Ik sla mijn hoofd een paar keer tegen het stuur aan waardoor de claxofoon een paar keer stevig ingedrukt word en over het straten schreeuwt. Godver godver godver. Vandaag gaat niets goed terwijl ik normaal één van de beste ben. Hopeloos leg ik mijn armen over het stuur heen en verberg ik mijn gezicht er in.

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

'Feestje van ons tweeën of wil je nog iemand uitnodigen?' vroeg ze met een grijns en ik zag haar wenkbrauwen eventjes wiebelen. Ik lachte even en gaf haar een speelse duw.
    'Nou nu je het zo vraagt,' zei ik en ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd.
    'Ik wou die vrouw wel uitnodigen.' Ik haalde gelijk mijn arm uit die van haar en deed vlug paar stappen naar voren.
    'Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch?!' riep ik lachend. Al was het natuurlijk allemaal maar één grote grap.