• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Hahahah lolol.]


    Your make-up is terrible

    [Snap je nu waarom ik niet naar Angel wil? *Aaaaaaaah*]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Eigenlijk vind ik het wel grappig, -a-
    Het spijt me, meid, maar je bent overgeleverd aan de lieftallige Angel.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nee! Blijf alsjebleift bij me! Laat me niet alleen! Ze gaat me martelen!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Hoezo was die schattig?" Kyle gaat vlak voor mij staan. "En je kuste mijn neus!" Zegt Kyle verbaast. Ik knik even met onschuldige grote ogen. "Dat was gewoon schattig dat je ging blozen enzo" ik glimlach even en haal mijn schouders op. "Dat vond ik gewoon" ik grijns eventjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Nee joh, dat zou ze niet eens durven! Ze ging Blaise martelen, dat zal ze niet bij jou doen. -a-
    Believe me: everything is going to be okay. Wees blij dat je naar haar gaat, als je nog langer bij Blaise was gebleven in de staat waar hij zich nu in verkeerd, houd je het niet lang vol hahaha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn twaalfjarig brein volgt niet. Of is het mijn dubbelzinnigheidszintuig dat me in de steek laat?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Misschien kan Nikki 't je uitleggen. ;P)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Shit, ik heb nog niet eens tijd om een post te schrijven... Zeg maar dat Alice knikt en terug gaat naar de auto, als teken dat ze je wel vertrouwt. Dan kan je verder)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Zie je, je laat me in de steek bij een enge 20 jarige! ohw, jij bent ook 19. Run! Safe yourself!!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Overdrijven is ook een vak zeg, hahaha.
    Ik ga zo een post schrijven.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Dat was gewoon schattig dat je ging blozen enzo,' zei ze. Ze glimlachte eventjes en haalde toen haar schouders op. 'Dat vond ik gewoon.' Ze grijnsde weer eens. Ik keek haar nog eventjes aan, maar mijn aandacht werd telkens afgeleid door haar grote ogen.
    'Jouw ogen,' mompelde ik zachtjes. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek Phoenix met een glimlachje aan.
    'Zal ik helpen met zoeken?' vroeg ik vriendelijk en ging alvast zoeken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Als je 3 HP films na elkaar bekijkt ben je half dood. Ik zit in mijn revalidatieperiode! Maar je hebt gelijk. Ik ga stoppen met spammen...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Zal ik je helpen zoeken?" Vraagt Kyle vriendelijk en ik glimlach even. "Ik heb het gevonden. Je mag het wel voor me pakken!" Ik wijs de popcorn machine aan in het bovenste kastje.ik grijns even. "Ik ben niet zo groot" zeg ik zachtjes en ik knipper met mijn grote onschuldige ogen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    Alice was even stil na mijn vraag, maar uiteindelijk knikte ze en draaide ze zichzelf om. Ik zuchtte even kneep bedenkelijk in de rug van me neus, ze had dus gemerkt dat ik het van haar wist, maar ik mocht niet klagen, want ze ging in ieder geval weer terug naar de auto.
    Ik liep even door en bedacht me dat ze wel weer bij het koffiezet apparaat zou staan en inderdaad, ik vond haar daar geïrriteerd. 'Wil 't lukken, lie-' Gelijk hield ik mijn mond dicht en wendde mijn gezicht af. Liefje mocht ik niet meer zeggen van mezelf, ik moest op Alice letten en me daarbij inhouden. 'Angel.' Maakte ik mijn zin dus maar af, met een lichte grijns op mijn gezicht en het lichaam van het meisje stevig vasthoudend op mijn schouder.


    Quiet the mind, and the soul will speak.