• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Nietuuuus. Hij zei net dat hij terug ging naar Alice en dat ze iets speciaals hebben ofzo.]


    Your make-up is terrible

    (Haha, oké dan het is een schatje^^
    Morticia schrijf jij nog een post dan kan ik ook verder en kan Angel verder met de heks (als die nog online is) _O_ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise | Hunter.
    ‘Oké, ik begrijp het.’ Even stond ik stil en keek toe hoe ze naar de heks keek, maar toen schudde ik mijn hoofd, liep ik de deur door en zocht ik de weg door de gangen, terug naar buiten.
    De woorden van Angel spookte door mijn hoofd, waarna mijn woorden al snel volgde en ik zuchtte diep. Waarom was de liefde dan zo moeilijk? Het maakte me zo vermoeid en dat ligt niet alleen aan dat kleine gevechtje met de heks en al die drama tussen ons drie. Ik vond het nu wel weer genoeg.
    Eenmaal buiten stapte ik weer bij Alice in de auto en boog me naar haar toe om mijn handen weer haar gezicht te omvatten en een kus op haar lippen te plaatsen, waarna ik de kus verbrak en rustig normaal ging zitten en de gordel omdeed.
    ‘Ik ben er weer.’ Meldde ik haar, alsof ze het zelf niet zag en blind was geworden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik wil ook verder D: I'm bored. Haha ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Terwijl Blaise binnen is, speel ik wat met de radio tot ik een post vind met goede muziek. Ik trommel met mijn vingers op het stuur en neurie zachtjes mee.
    Ergens, in een plek waar niemand mag komen, heb ik erg veel medelijden met de heks. Ik weet dat ze mij en Blaise erg veel pijn kon doen en dat heeft ze ook gedaan maar wie verdient er nu zo'n lot, in de kooi van de leeuw?
    Ik blijf erover piekeren, tot ik Blaise naar buiten zie lopen. Meteen ga ik wat rechter zitten, veeg een denkbeeldig stofje weg en volg zijn handelingen met mijn ogen.
    Ik ben er niet op voorbereid als hij ineens mijn gezicht streelt en me kust. Ik wil me erin verliezen maar veel te snel verbreekt hij het.
    ‘Ik ben er weer.’ zegt hij en ik glimlach.
    'Dat heb ik gemerkt ja.' ik laat mijn vingers even over mijn lippen glijden en start dan de auto. Het duurt niet lang voor we al bij de oprit van mijn huis staan. Hij is niet groot en heeft eerder de grootte van een appartement maar het kan me niets schelen. Het hele, rode huisje roept 'Alice' uit en dat vind ik er zo fijn aan. Licht giechelend open ik de donkere voordeur en geef Blaise amper de tijd om rond te kijken in de felle woonkamer die vol hangt met schilderijen en tekeningen.
    'Het is een rommeltje hier, let er maar niet op.' Ik plant hem neer op een zeteltje in mijn kamer en zeg:
    'Ik ga even douchen, zorgen dat de wonde schoon is en wat ... anders aan doen. Herinner je je het nog? Roodkapje?' plagend knipoog ik en buk me om onderin de kast het pakje te pakken dat ik in gedachten had. Zonder dat hij het kan zien prop ik het onder mijn shirtje en verdwijn de gang in.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 23:37 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Ik hoor zijn voetstappen wegsterven en sluit de deur achter hem. Ik blijf even tegen de deur aanstaan en zucht dan zacht. Plotseling heb ik helemaal geen zin meer om iets met die kloteheks te doen en voel ik me emotioneel uitgeput. Geweldig. Misschien moet ik me er toch maar eens aan houden als ik zeg, geen jongens en mannen meer. Dit keer weet ik het wel zeker. Ik ben volwassen, ik kan wel zonder zoiets. Ik schop mijn hakken uit en loop op mijn blote voeten naar de medicijnenkast. Uit het koelvakje haal ik een spuit, al voorgevult. Een beetje verdoving is wel zo menselijk. Ik trek een paar latex handschoenen aan en een speciale, witte jas. Dan steek ik die spuit in haar kuit en wacht ik enkele minuten tot de locale anesthetica begint te werken. Ondertussen maak ik haar handen vast aan de rand van het bed. Ik pak een tang en bijt op mijn lip. Dan vis ik voozichtig de kogel uit haar wond en laat ik hem vallen in een RVS bakje. Ik maak haar wond schoon met wat alcohol en verbind hem dan. Dan draai ik haar weer om zodat ze terug op haar rug ligt en bind ik haar polsen en enkels vast aan het bed en geef ik haar een morfine pleister. Dat moet wel werken. Nu is het wachten tot ze bijkomt.


    Your make-up is terrible

    (zie je wel, Angel is zo slecht nog niet!)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ja ze is wel lief.]


    Your make-up is terrible

    Blaise | Hunter.
    Ze glimlachte, wat me goed deed. ‘Dat heb ik gemerkt ja.’ Ik keek weer voor me uit, maar zag in mijn ooghoeken hoe ze haar vingers over haar lippen liet dwalen. De zachte lippen die ik net moet raken en ik had de neiging deze alweer te liefkozen met mijn lippen.
    Ze startte de auto en het duurde niet lang voordat we al bij haar huis waren gekomen, het was niet groot, maar zelfs ik kon merken dat het huisje nu al ‘Alice’ uit riep, iets wat me weer deed glimlachen, echter was dit onbewust.
    Alice liep er licht giechelend heen en ik kon haar alleen maar volgen, ze gaf me geen tijd om rond te kijken, want ze plantte me al neer op een bankje in haar kamer. ‘Het is een rommeltje hier, let er maar niet op. Ik ga even douchen, zorgen dat de wonde schoon is en wat … anders aan doen. Herinner je je het nog? Roodkapje?’ Plagend knipoogde ze naar me en ik kon alleen maar achterover op de bank leunen om vermakelijk naar haar te kijken, alsof ze kwam uit mijn dromen keek ik naar haar, probeerde haar te bestuderen, echter lukte het niet, want ze was te snel al weg.
    Teleurgesteld stond ik toen maar op en liep naar een raam toe, waar ik even naar buiten keek en mijn gedachten verloor waardoor ik niet op de tijd lette, enkel en alleen dacht ik aan Alice, hoe raar dit gevoel is wat er met zich mee brengt als ik haar zie en hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella
    Kyle gaat met zijn beide handen door zijn haren en ik schud mijn hoofd. "Nee. Wat ik moet is nu even bij je blijven" antwoord ik. Ik glimlach eventjes. "Het was niet lomp. Overwachts ja maar niet lomp" antwoord ik. "Ik vond het heel lief van je om te zeggen, echt waar" ik pak zijn handen weer vast. "Zoals ik al zei. Je hoeft je niet te schamen."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Nee. Wat ik moet is nu even bij je blijven,' zei ze. Ik stond stil, maar mijzelf omdraaien deed ik niet.
    'Het was niet lomp. Overwachts ja maar niet lomp. Ik vond het heel lief van je om te zeggen, echt waar,' zei ze. Ze pakte mijn hand en nu draaide ik wel om. Ik keek haar verbaasd aan.
    'Zoals ik al zei. Je hoeft je niet te schamen,' zei ze. Ik glimlachte een beetje terwijl ik haar aan keek. Haar ogen leidde mij weer af. Nu wist ik wel hoe zij gemakkelijk aandacht kon krijgen van jongens. Zonder haar vrouwelijke vormen zouden haar ogen het meeste werk nog kunnen verrichten. Ik knikte lichtjes.
    'O-oké,' zei ik zachtjes en knikte weer lichtjes. Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd en begon me weer eens ongemakkelijk te voelen.
    'Ik eh.. Ga toch liever daar wachten,' zei ik en ik wees één of andere richting op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Ik ga toch liever daar wachten" hij wijst een richting op. Ik kijk Kyle geamuseerd aan en glimlach. "Je wilt op de wc wachten" ik grinnik even. "Kom" ik pak zijn hand en trek hem mee naar de woonkamer. "Ga maar zitten" ik laat hem los om de gigantische tv en surround sound aan te zetten. "Je kan daar alvast een film uitzoeken" ik gebaar naar de boekenkast vol dvd's. "Dan ga ik de popcorn voor je halen" ik glimlach weer naar Kyle en ga dan naar de keuken.
    In de keuken doe ik alle popcorn, die inmiddels klaar is, in een grote schaal. Ik haal de stekker uit het stopcontact. Ik pak een dienblad waar ik de schaal met popcorn op zet, twee longdrink glazen en een fles Coca-cola en nog een zak Chips. Dan pak ik het dienblad op en loop terug naar de woonkamer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Je wilt op de wc wachten,' grinnikte. Ik keek haar verbaasd aan en toen naar hetgeen waar ik naartoe had gewezen. Was dat de wc?
    'Kom,' zei ze. Ze pakte mijn hand en trok mij mee. Ik liep met haar mee en we kwamen uit op de woonkamer.
    'Ga maar zitten,' zei ze en ze liet mij los. Ze zei nog wat dingen, maar ik had er maar half opgelet. Ik was alweer verbaasd om de dingen die ik zag. Ik begon me hier echt ongemakkelijk te voelen door al de spullen die ik zag. Terwijl ik nog steeds stond kwam Phoenix er al weer aan met een biel spullen.
    'Dat is niet alleen popcorn,' zei ik terwijl ik een wenkbrauw op trok. Hoe ging ik me hier in godsnaam op gemak voelen? Elke keer kwam er wel iets wat me weer ongemakkelijk liet voelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Dat is niet alleen de popcorn" zegt kyle met opgetrokken wenknrouw als ik het op de salon tafel zet. Ik bloos en krab ongemakkelijk aan mijn achterhoofd. "Nee maar ik weet niet waar je van houd dus ik heb gewoon maar wat mee genomen" ik bloos en krab weer op mijn achterhoofd. "Dus ehm heb je al een film gekozen?" Vraag ik zachtjes. "O-of w-wil je geen film kijken?" Vraag ik. "D-dat kan ook natuurlijk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Eehh, wacht wat? Film uit zoeken? Moest ik dat doen?' vroeg ik verward aan haar en krabde aan mijn achterhoofd. Wat ik niet verstond was dat dan de vraag dat ik het uitzocht?
    'E-en popcorn was toch goed?' vroeg ik en ik krabde weer aan mijn achterhoofd.
    'Ik ehh.. Denk dat ik zo moet gaan,' zei ik zachtjes en keek omlaag naar de grond. 'Ik hoor hier gewoon niet. '


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you